Hyvä että teilläkin huomataan, etukäteen tiedät mitä on tulemassa.Jos tänään Ilves häviää Porissa niin hyvä että on tämä ketju ja Tappara johon voi tulla purkamaan pahan olon. Ja ettei ihan Off topic niin mahtava meininki tänään Ässät-Ilves pelissä!
Kyllä osaa varautua niin monta Osaston protestia ja uhruitumista lähivuosina nähty. Joka kerta samat itkut ja mouho huudotHyvä että teilläkin huomataan, etukäteen tiedät mitä on tulemassa.
Niin siis ainoa tapahan muuttaa asioita on nimenomaan valittaa niistä, ts. koittaa tehdä niille jotakin. Keinot vaan ovat suht vähissä, vaikka Jatkiksessa uikuttaminen tietysti tuskin kaivattua lopputulosta tuokaan. Tapparaa en lähde itse ihmeemmin syyttelemään, mutta halliyhtiölle tarjoan varauksettomasti pahaa kurkea.Antakaa jo ilvesläiset jo olla tuon lippukieltoasian. Säännöt, syyt ja seuraukset tehtiin teille selväksi ennen tapahtumasarjan alkua. Nyt on Porissa hyvä meno, mutta silti jaksetaan vain siitä eilisestä itkeä.
Tästä ehdottomasti samaa mieltä. Valittamalla Jatkoajassa tai itkemällä somessa ei asioihin saada muutoksia, järjestäjätahot on se palautteen oikea osoite. Ei näitä sääntöjä tietoisesti uhmalla rikkomalla tapahdu muuta kuin synny lisää vastakkainasettelua ja rajoituksia. Hyvässä hengessä kannattaa lähteä asioita hoitamaan, ei itkupotkuraivareilla Ilveksen sometiimiä myöten. Esimerkiksi kun täälläkin valitettiin Tapparan pienestä vieraskatsomosta, TPS sai megamatkaansa varten käyttöön tavallista suuremman katsomon ihan ystävällisellä yhteydenotolla Tapparaan. Näin ne hommat parhaiten hoituu.Niin siis ainoa tapahan muuttaa asioita on nimenomaan valittaa niistä, ts. koittaa tehdä niille jotakin. Keinot vaan ovat suht vähissä, vaikka Jatkiksessa uikuttaminen tietysti tuskin kaivattua lopputulosta tuokaan. Tapparaa en lähde itse ihmeemmin syyttelemään, mutta halliyhtiölle tarjoan varauksettomasti pahaa kurkea.
Istutaan kirkossa ja lopetetaan kannustaminen, hyvä suomi meininki. Sitten ihmetellään ruotsin ja sveitsin kannattajakurttuulia. Onneksi meillä on tappara ja säännöt.
Voimme todeta, että Ilves pelaa paremmin kun liput ei liehu
Itse maalattu oliOliko Ässillä painatettu "tifo"? jos näin niin huutista.
Onko kuvaa? Itse en nähnyt, kun olin joko vielä käytävällä tai sitten meidän tifon takana.Itse maalattu oli
Tässä se tifo. Omasta mielestä me olisi pitänyt vielä eteen laittaa
Upea kiekkoilta kaikkinensa ja oli kyllä tosiaan kokonaisuutena parasta vieraskannattamista, mitä on Porissa ollut. Toiminta näytti ja kuulosti kunnon kannattajakatsomolta. Ja tulihan siihen tietysti sitten luonnollisesti vähän lisäpotkua vielä kun sitä väkeäkin tuli Tampereen suunnilta vähän reippaammin lehtereille. Kannattamisen intesiteetti pysyi hyvin korkealla, vaikkei ottelun lukemat heitä suosineetkaan. Oli loppuviimein aikalailla sitä, mitä olettaa saattoi.