vivalavili
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Liverpool F.C.
Miten muut palstalaiset koette erot liigan ja esim. NHL:n tai KHL:n seuraamisen välillä. Liigassa mun oma joukkue on ja on aina ollut Ilves enkä ole koskaan muita joukkueita oikeastaan "fanittanut". Tämä on sitten johtanut siihen, että käsitys muista liigajoukkueista on muodostunut pääasiassa niistä matseista, jotka Ilves on muita joukkueita vastaan pelannut. Lisäksi tietenki ihan muutama joukkue herättää vahvoja tunteita ja joukkueet on paremmin tiedossa kuin muilla (nyt esimerkiksi viime vuosien dynastiat Kärpät ja Tappara).
NHL:ssä puolestaan ei mulla ole ns. "omaa jengiä", mutta suomalaisia nyt tulee eniten seurattua. Kuitenkin tuntuu sitten siltä, että tuntemus NHL-joukkueista on kokonaisuudessaan parempaa kuin meidän kotimaisesta liigasta, vaikka liigassa katson ja seuraan vähintään sen 40 peliä kaudessa. Änärissä enemmänkin vaan katson pelejä ja joukkueita, jotka sillä hetkellä kiinnostaa
Onko muilla samanlaisia kokemuksia asiasta? Kuinkahan paljon se oman seuran "preesens" vaikuttaa liigan kuin liigan seuraamiseen?
NHL:ssä puolestaan ei mulla ole ns. "omaa jengiä", mutta suomalaisia nyt tulee eniten seurattua. Kuitenkin tuntuu sitten siltä, että tuntemus NHL-joukkueista on kokonaisuudessaan parempaa kuin meidän kotimaisesta liigasta, vaikka liigassa katson ja seuraan vähintään sen 40 peliä kaudessa. Änärissä enemmänkin vaan katson pelejä ja joukkueita, jotka sillä hetkellä kiinnostaa
Onko muilla samanlaisia kokemuksia asiasta? Kuinkahan paljon se oman seuran "preesens" vaikuttaa liigan kuin liigan seuraamiseen?