Liigan HMV-seura

  • 17 360
  • 116

Liigaseuroista on eniten HMV mielestäni:

  • Blues

    Ääniä: 140 18,1%
  • HIFK

    Ääniä: 15 1,9%
  • HPK

    Ääniä: 42 5,4%
  • Ilves

    Ääniä: 48 6,2%
  • Jokerit

    Ääniä: 19 2,5%
  • Jyp

    Ääniä: 123 15,9%
  • KalPa

    Ääniä: 26 3,4%
  • Kärpät

    Ääniä: 25 3,2%
  • Lukko

    Ääniä: 36 4,7%
  • Pelicans

    Ääniä: 75 9,7%
  • SaiPa

    Ääniä: 101 13,1%
  • Tappara

    Ääniä: 50 6,5%
  • TPS

    Ääniä: 56 7,3%
  • Ässät

    Ääniä: 16 2,1%

  • Äänestäjiä
    772

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
salla kirjoitti:
Niskassa hengittää lähes koko läntinen Suomi, Ässät pelastanee nahkansa palstaprovoilijoidensa ja päävalmentajansa ansiosta. Turussa (ja vähän Raumallakin) on sitten hiljaisempaa...

Äänestin JYPiä. Niitten nahkaa ei pelasta mikään :).
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä kai se edelleen on Blues, vaikka tällä kaudella joukkue onkin hieman enemmän tullut huomatuksi. Vaan eipä siihen porukkaan oikein mitään assiosiaatioita liity. Blues vain...on.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Kyllä se on Jyppi SM-liigan HMV:in seura. Blues on nostanut hieman profiiliaan tällä kaudella, viime vuodet Blues on ollut kärjessä tässä tilastossa mutta ei enää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onneksi olkoon Ilves, täältä lähti piste sinne.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oma piste lähti Kuopioon. Jollakin kierolla tavalla omituista näin Hämeenlinnalaisella huomata että meidän seura ei olekkaan niin HMV kun itse luulen muiden ajattelevan.

Voisiko sittenkin olla niin että HPK on jo niin hajuton, mauton ja väritön että kukaan ei sitä edes muista tässä äännestyksessä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minun pisteeni lähti Lukolle. Oikeastaan Lukko on minulle ainoa seura koko liigassa, joka ei herätä minkäänlaisia tunteita. Pienet seurat yleensä saavat jonkinlaista sympatiaa, ja ne suurimmat pienehköä kateuden aiheuttamaa inhoa, mutta Lukko on vain helvetin tylsä ja epäkiinnostava jääkiekkojoukkue.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilanne on varmasti muuttunut kuuden vuoden takaisesta, joten uusi olisi paikallaan. JYP ei ainakaan taida olla noin hmv nykyään. Oma ääneni menee akselille Ilves-SaiPa sekä jokerina joku joukkue, jonka luultavasti unohdin tätä kirjoittaessa.

e. KalPahan se olikin.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Hajuton, mauton ja väritön. Hmm, Jokereiden, Ilveksen ja HPK:n tekemiset ja asiat eivät kiinnosta paskankaan vertaa, joten vastaan heidät.

Edit. Unohdin Ipan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
TPS. Marko Anttila tosin seurassa kiinnostaa, mutta muuten joukkue on allekirjoittaneelle täysin HMV.

Ps. On muuten hyvä provoiluketju tämä, porukka tulee heti itkemään (välillä) kun joku mainitsee suosikin nimen. Eipä sillä että itsekin ihmettelen miten ensi kauden Ilves on hmv, mutta eipä ole mun asia ja minulle ihan sama.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tappara. Mä olen aina inhonnut sellaista tapparalaisuutta. Jutilailua.

Henkistä porilaisuutta inhoan myös, mutta Ässät ei missään tapauksessa ole hooämvee.
 
Tällä hetkellä HPK. Viime kaudella oli jotain merkkejä heräämisestä. Nyt taas nukutaan.

Sama. Todella vähän oli Kerho saanut ääniä, jos nyt laitettaisi uusi äänestys, luulisi Kerhon äänien määrän nousevan. Ei yhtäkään tähtitason pelaajaa, ei yhtäkään tunteita herättävää pelaajaa (ok, Tuukka Mäkelä). Tasapaksu, äärimmäisen tylsä joukkue, joka kuitenkin taistellee taas suorasta pudotuspelipaikasta.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ensi kaudella Pelicansillakin on toivoa olla edes jollain tavalla kiinnostava, mutta kyllä se omalla elinajallaan on ollut eniten HMV. Reipas otti vielä jollain tavalla pannuun, mutta tämä Pelicans ei herätä mitään mielenkiintoa. Suikkasen myötä se saattaa hieman nostaa profiiliaan, mutta ei sekään seuran julkikuvaa muuta. Ai niin, Nurmisen Pasi.. no Nupe on toki kova jätkä, mutta en jotenkin osaa sitäkään yhdistää seuraan. Enemmänkin sellainen värikäs yksilö.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitä on tällä hetkellä liigassa aika monta: Saipa, Pelicans, HPK, Tappara, Kalpa, TPS ja JYP(hyvä jengi, mutta helvetin tylsä vielä, kun sama harmaa runko on säilynyt jo monen monta kautta käytännössä muuttumattomana jääskeläisineen ym. riskoineen).
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyään liigassa on aika vähän näitä HMV-seuroja, mutta nykyisistä kaksi eniten "ei niin kiinnostavaa" ovat ehdottomasti SaiPa ja Tappara. Ääni meni Lappeenrantaan. Vuosi toisensa jälkeen tylsät hankinnat ja pelit meitä vastaan sellaisia höntsäilyjä. Ensi kaudella niillä on sentään yksi kiinnostava pelaaja siellä mukana.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Ilves, Tappara, Tps, HIFK ja Ässät. Siinä ovat ne seurat, jotka ovat SM-liigan "ydin". Kaikki muut ovat enemmän tai vähemmän hmv-osastoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös