Mainos

Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella 2024–2025

• 756 265
  • 3 266

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Tappara, Ilves ja Lukko on ollut mun papereissa jo jonkun aikaa suosikkeja mitalikolmikoksi, mutta ei nyt kovin isolla erolla muihin. Tämä sarjan yläpään tasaisuus povaa kyllä mielenkiintoisia playoffeja!

EDIT: Toistan nyt muita, mutta Jukureiden otteet tekee kyllä hyvää tälle sarjalle. En kyllä vieläkään usko että pelsut pelaa keväällä karsinnoissa, mutta se olisi kyllä aikamoinen paukku.

Viimeksi muokattu:

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
No nyt on sijoilla 1-7 eroa kolme pistettä. Täällä huudellaan kaikenlaista, mutta minä väitän että kun ei ole yksikään joukkue pelannut tasaisen hyvin on kaikki auki.
Korjataan sen verran, että ero on neljä pistettä.

En kyllä uskaltais lähteä tämän kauden mestarista veikkausta heittämään. Älytön tilanne kyllä.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei tuo Tuomaisesta ole kiinni ollut aiemminkaan tällä kaudella, kuten olen kirjoittanutkin. Nyt kun muilla vähän yskii ja on kokoonpano-ongelmia, on Jukureiden helpompi haastaa.
Niin..meillä puuttui tänään vain Ellis, Haatanen, Nordsäter, Soini, Peltomäki... Meillä on ollut kokoonpano-ongelmia mallia pysyvästi.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Niin..meillä puuttui tänään vain Ellis, Haatanen, Nordsäter, Soini, Peltomäki... Meillä on ollut kokoonpano-ongelmia mallia pysyvästi.
Kyllä Jukureilla on käynyt huono säkä loukkaantumisten kanssa ja muutenkin tuloksen kanssa. En pidä läheskään huonoimpana joukkueena, kuten sarjataulukko näyttää.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kyllä Jukureilla on käynyt huono säkä loukkaantumisten kanssa ja muutenkin tuloksen kanssa. En pidä läheskään huonoimpana joukkueena, kuten sarjataulukko näyttää.
Onneksi Ellis on toipunut kilpailukuntoon ja itse asiassa ihan lähi hetkinä laskeutuu Suomeen. Maanantaina on tuskin vielä mukana, mutta ensi viikon loppuna sitten. Mielenkiintoista on nähdä Maxin kunto pitkän huilin jälkeen.

Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Ja näinhän se nyt on, että Ässät-Tappara otteluiden pisteet tältä kaudelta on nyt Ässille 9-0. Ja Ilvestä vastaan 6-0.

Pori vs. Tampere 15-0.

Ei mulla muuta.
Näillä on hyvä lämmitellä takkaa keväällä.

Tiedän, olen seurannut kaikkien joukkueiden poissaoloja koko kauden. Ellistä ei voi laskea enää teillä edes poissaolijaksi, alussa vaikutti varmasti paljonkin. Nordsäterin poissaoloa kauhistelin ennen peliä, mutta onneksi ootte saaneet mm.Ruuttun takaisin.

Viimeksi muokattu:

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Nyt on talvi. Tappara sai turpaansa fanien megamatkan kunniaksi ja SaiPa palasi sarjakärkeen. Lämmitän takan itse sillä. Sitä paitsi kukaan muu kuin täysi torvelo keväällä enää takkaa lämmittää, kun aurinkokin paistaa...
Lämmittää sekin että Rikard on ilmeisen huono häviäjä. Ennemmin otan Tapparan vastaan pleijareissa kuin KalPan.

Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Lämmittää sekin että Rikard on ilmeisen huono häviäjä. Ennemmin otan Tapparan vastaan pleijareissa kuin KalPan.
Eikö Raipe ole kertonut, ettei sitä kevään mieluista vastustajaa halujen mukaan valita?

Edit.
“Oli upeaa nähdä yli tuhat Tappara-kannattajaa täällä. Se kertoo paljon tapparalaisesta kulttuurista, ja miksi seura on menestynyt niin hyvin viime vuosina. -- Olen ylpeä edustaessani Tapparaa. Valitettavasti emme olleet tänään riittävän hyviä ja hävisimme paremmalle joukkueelle.”
–Rikard Grönborg

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy