Pelicans ja JYP playouteissa, tässä tulee ihan kevät 2012 mieleen.Pelicans on parin viikon sisällä sarjajumbo, jos Yllillä jatketaan. Take my word!
Reikä paikattu ja jälleen sarjakärjessä...Taisi SaiPan kupla puhjeta ….
Tilannepäivitys: juna on etuajassa. Tätä pyörremyrskyä ei pysäytä kukaan!Juna täysin aikataulussa.
Ei vielä, mutta haisee vain oudolta.Taisi SaiPan kupla puhjeta ….
Tulin vaan sanomaan, että Jukureilla on viimeiset 7 peliä 2,43p/peli. Jatketaan.
Korjataan sen verran, että ero on neljä pistettä.No nyt on sijoilla 1-7 eroa kolme pistettä. Täällä huudellaan kaikenlaista, mutta minä väitän että kun ei ole yksikään joukkue pelannut tasaisen hyvin on kaikki auki.
Ei tuo Tuomaisesta ole kiinni ollut aiemminkaan tällä kaudella, kuten olen kirjoittanutkin. Nyt kun muilla vähän yskii ja on kokoonpano-ongelmia, on Jukureiden helpompi haastaa.Tuomaiselle nyt äkkiä 3 vuoden jatko!!!
Ja näinhän se on, että Ässät-Tappara otteluiden pisteet tältä kaudelta on nyt Ässille 9-0. Ja Ilvestä vastaan 6-0.Ässiä vastaan Tapparan saldo on tällä kaudella 0/6 pistettä. Huomenna tähän aikaan kaiketi 0/9 pistettä.
Niin..meillä puuttui tänään vain Ellis, Haatanen, Nordsäter, Soini, Peltomäki... Meillä on ollut kokoonpano-ongelmia mallia pysyvästi.Ei tuo Tuomaisesta ole kiinni ollut aiemminkaan tällä kaudella, kuten olen kirjoittanutkin. Nyt kun muilla vähän yskii ja on kokoonpano-ongelmia, on Jukureiden helpompi haastaa.
Kyllä Jukureilla on käynyt huono säkä loukkaantumisten kanssa ja muutenkin tuloksen kanssa. En pidä läheskään huonoimpana joukkueena, kuten sarjataulukko näyttää.Niin..meillä puuttui tänään vain Ellis, Haatanen, Nordsäter, Soini, Peltomäki... Meillä on ollut kokoonpano-ongelmia mallia pysyvästi.
Onneksi Ellis on toipunut kilpailukuntoon ja itse asiassa ihan lähi hetkinä laskeutuu Suomeen. Maanantaina on tuskin vielä mukana, mutta ensi viikon loppuna sitten. Mielenkiintoista on nähdä Maxin kunto pitkän huilin jälkeen.Kyllä Jukureilla on käynyt huono säkä loukkaantumisten kanssa ja muutenkin tuloksen kanssa. En pidä läheskään huonoimpana joukkueena, kuten sarjataulukko näyttää.
Näillä on hyvä lämmitellä takkaa keväällä.Ja näinhän se nyt on, että Ässät-Tappara otteluiden pisteet tältä kaudelta on nyt Ässille 9-0. Ja Ilvestä vastaan 6-0.
Pori vs. Tampere 15-0.
Ei mulla muuta.
Tiedän, olen seurannut kaikkien joukkueiden poissaoloja koko kauden. Ellistä ei voi laskea enää teillä edes poissaolijaksi, alussa vaikutti varmasti paljonkin. Nordsäterin poissaoloa kauhistelin ennen peliä, mutta onneksi ootte saaneet mm.Ruuttun takaisin.Niin..meillä puuttui tänään vain Ellis, Haatanen, Nordsäter, Soini, Peltomäki... Meillä on ollut kokoonpano-ongelmia mallia pysyvästi.
Nyt on talvi. Tappara sai turpaansa fanien megamatkan kunniaksi ja SaiPa palasi sarjakärkeen. Lämmitän takan itse sillä. Sitä paitsi kukaan muu kuin täysi torvelo keväällä enää takkaa lämmittää, kun aurinkokin paistaa...Näillä on hyvä lämmitellä takkaa keväällä.
Lämmittää sekin että Rikard on ilmeisen huono häviäjä. Ennemmin otan Tapparan vastaan pleijareissa kuin KalPan.Nyt on talvi. Tappara sai turpaansa fanien megamatkan kunniaksi ja SaiPa palasi sarjakärkeen. Lämmitän takan itse sillä. Sitä paitsi kukaan muu kuin täysi torvelo keväällä enää takkaa lämmittää, kun aurinkokin paistaa...
Meidän vankkureissa on tilaa. Tosin taisit hypätä niihin jo.Pelicans on parin viikon sisällä sarjajumbo, jos Yllillä jatketaan. Take my word!
Ja näinhän se on, että Ässät-Tappara otteluiden pisteet tältä kaudelta on nyt Ässille 9-0. Ja Ilvestä vastaan 6-0.
Pori vs. Tampere 15-0.
Ei mulla muuta.
Eikö Raipe ole kertonut, ettei sitä kevään mieluista vastustajaa halujen mukaan valita?Lämmittää sekin että Rikard on ilmeisen huono häviäjä. Ennemmin otan Tapparan vastaan pleijareissa kuin KalPan.