: -D ohoToivotaan että tulee. Saipalla ei mitään palaa paras 7 sarjassa.
: -D ohoToivotaan että tulee. Saipalla ei mitään palaa paras 7 sarjassa.
Rimpinen varmaan olisi tehnyt Espoolle pari maalia?Ilman maalivahtia ei voi pelata edes tasapelistä.
Jos ole yhtään seurannut Rimpisen peliä, todennäköisesti et, hän on hyvin monessa pelissä kantanut koko muuta joukkuetta.Rimpinen varmaan olisi tehnyt Espoolle pari maalia?
We do not careSiitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Tiedän. Peiton alla on lämmintä ja mukavaa.We do not care
Olet silti väärässä. Ja helvetin ylimielinen kuten toki aina. Haastaja Kärpät on, mutta ei ainoa. Eikä Oulussa juhlita mestaruutta tällä kaudella mikäli valmennus ei vaihdu.Täällä vittuiltiin ja auottiin päätä mulle oikein urakalla kolme viikkoa sitten, kun sanoin Kärppien olevan keväällä Tapparan ainoa todellinen haastaja. Siitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Pointti oli siinä, että vaikka kuinka hyvä maalivahti Rimpinen onkaan, niin tuskin hänkään olisi onnistunut tänään maalinteossa..Jos ole yhtään seurannut Rimpisen peliä, todennäköisesti et, hän on hyvin monessa pelissä kantanut koko muuta joukkuetta.
15 päästettyä maalia alle odottaman. Löytyykö esimerkiksi Hämeenlinnasta vastaavaa?
Täällä vittuiltiin ja auottiin päätä mulle oikein urakalla kolme viikkoa sitten, kun sanoin Kärppien olevan keväällä Tapparan ainoa todellinen haastaja. Siitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Mitäpä sitä jännittämään. McTorso käänsi tänäkin vuonna Kärppien kelkan.Täällä vittuiltiin ja auottiin päätä mulle oikein urakalla kolme viikkoa sitten, kun sanoin Kärppien olevan keväällä Tapparan ainoa todellinen haastaja. Siitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Täällä vittuiltiin ja auottiin päätä mulle oikein urakalla kolme viikkoa sitten, kun sanoin Kärppien olevan keväällä Tapparan ainoa todellinen haastaja. Siitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Ei, mutta ei se joukkueen pelaamista auta jos veskari ei saa edes luistimen nauhojaan kiinni. Tähän päälle kollektiivisesti alisuorittava joukkue. Raskasta on.Pointti oli siinä, että vaikka kuinka hyvä maalivahti Rimpinen onkaan, niin tuskin hänkään olisi onnistunut tänään maalinteossa..
Ei se nyt veskarin vika ole jos joukkue edessä ei tee yhtäkään maalia.
Nämä on kyllä huvittavia väittämiä. En tiedä, ehkä ne ovat kirjoittajien omia heijastuksia itsestään. Minä kirjoitan voittojen ja tappioiden hetkillä. Pidän myös aktiivisesti seurantaa voimasuhdearviostani riippumatta siitä, miten Kärpät pärjää tai ennakkoni on osumassa.Jännästi katoat aina uhojesi kanssa kun Kärpillä pestään lattiaa. Kuten Jukureita vastaan pelatun kotipelin jälkeen.
Kärpät mikään haastaja ole, vaan ykkössuosikki mestariksi. Tulta munille!Täällä vittuiltiin ja auottiin päätä mulle oikein urakalla kolme viikkoa sitten, kun sanoin Kärppien olevan keväällä Tapparan ainoa todellinen haastaja. Siitä hetkestä eteenpäin Kärpät on pelannut seitsemän peliä 2,29 ppo:lla ja hankkinut Ville Pokan. Jäädään jännittämään.
Kärpien peli on ollut vaiheessa myös tämän paremman jakson aikana. Onneksi se menee kuitenkin nykäyksittäin eteenpäin. Kärppien tulivoima on hirmuinen ja en olisi hirveän yllättynyt, jos Kärpät jatkossakin pitää maaliodottamaa pilkkanaan.Ehkä, mutta Kärpät on luonut näissä peleissä maaliodottamaa 15,47 ja tehnyt 25 maalia. Vähän haiskahtaa enemmän suonenvedolta, kun suvereenilta tekemiseltä. Tuo on 2,21 maalia luotua xG:tä/ottelu.
Totta. Tuossa tuli mulle semmoinen joviaalin miehen lipsaus.Kärpät mikään haastaja ole, vaan ykkössuosikki mestariksi. Tulta munille!
Kyllä. Yksi nimimerkki ei edusta edelleenkään kaikkia kärppäläisiä (mitä Beukeboom yritti myös aiemmin kertoa - saaden vastineeksi lähinnä jotain erikoista ja henkilökohtaistakin vittuilua). Suurin osa kärppäläisistä ei mielestäni todellakaan keuli ja ajattele, että nyt kun mennyt hetki tuloksellisesti paremmin, niin joukkue olisi jotenkin varmuudella kevään kovimpia Tapparan haastajia. Aivan vitun turhaa lässytystä, kun eletään vielä joulukuuta ja runkosarjaa lähes puolet vielä jäljellä.Minusta Kärpillä on hienoja asiakirjoittajia. Sitten on tämä yksi joka tekee kaikkensa palatakseen kaikkien maineen.
Jatketaan seuraamista.
Pointti hyvän maalivahdin kanssa on, että hän antaa heikolle joukkueelle mahdollisuuden roikkua mukana ottelussa. Pelaajat jaksavat uskoa mahdollisuuteen kiriä rinnalle.Pointti oli siinä, että vaikka kuinka hyvä maalivahti Rimpinen onkaan, niin tuskin hänkään olisi onnistunut tänään maalinteossa..
Ei se nyt veskarin vika ole jos joukkue edessä ei tee yhtäkään maalia.
Sympaattinen lilliputti rimpuilee. Söpöä.Ilves on kärsinyt pidempään otteluohjelmasta, joukkueen monista loukkaantumisista sekä jostain kulkutaudista. Toki sama koskee Tapparaan.
Ainakin Ilveksen peli on ollut sekavaa tämän kautta ja iskukykyä on vaikea arvioida. Siihen nähden viides sija on hyvä, ellei jopa erinomainen suoritus.
Sympaattinen lilliputti rimpuilee. Söpöä.
Mikä se taso siis mahtaa olla? Muutaman viime vuoden otannalla ei ainakaan tuo top4Kärpät on palaamassa tasolleen.
Tulee olemaan keväällä vähintään 4 joukossa, ellei käy huono tuuri ja tule Tappara vastaan jo aikaisessa vaiheessa.