Mahtava salaliittoteoria, olen otettu! Olisi kyllä makeaa, jos mulle maksettaisiin tästä ja vieläpä Kärppien toimesta, olisin onneni kukkuloilla. Pakko kuitenkin myöntää, ettei näin ole. Toisella sivustolla kirjoituksistani pikkaisen korvauksen saan, mutten tietenkään Oulusta, vaan Helsingistä.Olen havainnut, että kyseistä nimimerkkiä rahoitetaan Oulun suunnalla (mikä sinänsä ei ole lainkaan paha, kunhan ihmiset tietäisivät sen).
Ei ole. Kärpät on muovinen ja pöhöttynyt HMV porukka. Ei ole sydäntä, ei pelitapaa. Ei luonnetta, ei tunnetta, ei intohimoa.Jokunen peli voitetaan materiaalilla. Jos pääsee playoffseihin, etenee korkeintaan puolivälieriiin. Tuskin sinnekään. Kärpät ei muodosta todellista uhkaa kärkipään jengeille. Tämä on minun mäkemykseni.0Olikos Kärpät joku mestarisuosikki?
- Sarjataulukossa sijalla 10.
- Pistekeskiarvossa sijalla 11.
- 4 ottelun kuntopuntarissa sijalla 14.
- Hävisi juuri Liigan viime aikojen heikoimmalle joukkueelle.
Kyllä saa Kärpät olla tarkkana, ettei livahda 3 joukkuetta viélä ohi. Tarpeeksi kun löysäilee ja valmistautuu pitkään kevääseen, onkin löysät housussa ja pelit ohi.
Tuskin siitä pelkoa pohjoisessa. Tai ehkä melkein yhtä todennäköistä kun nousu top4Tärkeintä on kuitenkin luoda uskoa tuleviin play-outteihin.
Vähän taisi mennä liiottelun puolelle Tapparan osalta?Tiedän kyllä että sieltä on lähtenyt kärkipelaajia, kuten joka kesä. Kokoonpanossa on kuitenkin kuinka monta, noin ~20 Liigamestaruuden voittanutta pelaajaa? Montako Lukolla on?
On Lukolla enemmänkin. Liigamestareita ovat siis Almari, Repo, Korkka, Ortio, Nyman, Ylitalo ja Kainulainen. Ruotsin mestaruus löytyy Olssonilta ja Westerholmin veljeksiltä.Vähän taisi mennä liiottelun puolelle Tapparan osalta?
Eliteprospectin mukaan Tapparalla on tämän vuoden kokoonpanossa 11 pelaajaa jotka ovat voittaneet liigamestaruuden.
Lukolla niitä on ainakin kaksi. Almari ja Repo.
Erittäin hyvin korjattu siellä!On Lukolla enemmänkin. Liigamestareita ovat siis Almari, Repo, Korkka, Ortio, Nyman, Ylitalo ja Kainulainen. Ruotsin mestaruus löytyy Olssonilta ja Westerholmin veljeksiltä.
Mutta aikaisempien mestaruuksien määrähän sen tulevan mestarin tosiaan aina ratkaisee...
Täytyy kuitenkin muistaa, että ainakin jos on lenkkeilijästä kyse niin 11 on "parinkympin lenkki", että tässäkin vastaava voi päteä.Erittäin hyvin korjattu siellä!
Löysin itsekin kaikki muut paitsi Ortion, joka olisi kyllä pitänyt löytää, mutta unohdin maalivahdit kokonaan. Lisäksi Kainulaista ei ollut Elitessä merkitty suomenmestariksi vaikka hän kyllä mestari on.
Eli lukemat ovat 7-11, eivätkä x-20. Tämähän on käytännössä tasuri!
Itse olen huolissani Kärppien pelaamisen tason heilahteluista.
Mitä pitäisi ihan oikeasti tapahtua että sä et uskoisi Kärppiin? Hetki sitten sä uskoit vielä että TOP4-sijoitus on todennäköinen. Reflektoitko itse ikinä noita sun arvioita kun ne menee noin pieleen?
Ketju on minusta muuten palstan Liiga-osion kiinnostavin, mutta tää jatkuva yhden käyttäjän ympärillä pyörivä sekoilu pilaa.On tääkin helvetin hieno ketju. Aina kun Kärpillä on pelipäivä, ilmestyy ketjuun noin viisi sivua täyttä paskanjauhamista ja vittuilua suoraan yhdelle nimimerkille.
Voisko tälle sonnalle tehdä jonkun oman alustan? Raivostuttavaa, kun koittaa lukea täältä niiden viidentoista muun seuran otteita ja tilastoja, mutta pitää suodattaa kaikki missä on mainittu Kärpistä.
Ketju on minusta muuten palstan Liiga-osion kiinnostavin, mutta tää jatkuva yhden käyttäjän ympärillä pyörivä sekoilu pilaa.
On tääkin helvetin hieno ketju. Aina kun Kärpillä on pelipäivä, ilmestyy ketjuun noin viisi sivua täyttä paskanjauhamista ja vittuilua suoraan yhdelle nimimerkille.
Voisko tälle sonnalle tehdä jonkun oman alustan? Raivostuttavaa, kun koittaa lukea täältä niiden viidentoista muun seuran otteita ja tilastoja, mutta pitää suodattaa kaikki missä on mainittu Kärpistä.
Ehdottoman samaa mieltä. Eteenpäin.On tääkin helvetin hieno ketju. Aina kun Kärpillä on pelipäivä, ilmestyy ketjuun noin viisi sivua täyttä paskanjauhamista ja vittuilua suoraan yhdelle nimimerkille.
A) En oikein ymmärrä, miksi tällainen kysymys on osoitettu juuri minulle. Spengler-cup oli hieno turnaus, paljon hienompi kuin olin kuvitellut. Kutsuturnaus, jossa kaikki pelaavat tosissaan ja tunnelma on huikea. Pelinopeus ja viihdyttävyys olivat pari askelta Liigaa edellä. Kärppäperheelle se toi yhteistä aikaa ja kokemusta kovista vastustajista. Onneksi ei tullut loukkaantumisia. Niitä pelkäsin eniten. Euroopan huippuseura Pardubice oli mukava voittaa.Pyydän @McTorso että vastaat.
A) mitä hyvää toi Spengler-cup, jossa tuli kolme tappiota ja miksi et silloin laittanut yhtään viestiä ketjuun.
B) miten näkyy joukkueen luottamus päävalmentajaan, jota korostat.
C)Pidätkö Ohtamaata yhä huippupelaajana.
Huoli pois. Hartiani kestävät kyllä keskustelun, eikä keskustelupalstan kirjoituksilla ole pienintäkään mahdollisuutta saada niskaani notkahtamaan.En halua niskaasi yhtään enempää kaataa eikö tarkoitus olla lyödä lyötyä. Kirjoituksillasi olet vain ansainnut tarkentaa näitä.
Kirjoituksesi on valheellinen väittämä. Toki ymmärrän, että jossain pitää puuta heinää kirjoitella, kun et enää Kärppien osioon saa kirjoittaa. Olen kirjoittanut tänne voimasuhdearvioita useita vuosia. Ei minulla ole ollut tarve missään vaiheessa ohjata ketään minnekään, saati ylläpitää jotain markkinointikampanjaa. Jos minulla olisi tuollaisia haluja, McTorso olisi somessa kauttalinjan. Minun motiiviini kirjoittaa tähän ketjuun on keskustella jääkiekosta ja erityisesti voimasuhteista. Toivottavasti mahdollisimman moni sen tietää.Vain linkit puuttuu sinne toiselle sivustolle, jonne täältä yritetääm ohjata porukkaa.
Trollauspohjaista markkinointikampanjaa, ei sen kummempaa.
Kaikki sen tietää.
Samaa veikkaan, löytyy kuitenkin oikeasti laadukkaita hyökkääjiä. Eiköhän nuo kohta taas ala osumaan useammin, Tepsi pelissä pelasti tolpat ja Vali. Ajoittain oli KalPan peli kyllä vähän sekavan oloista.KalPa on viimeistellyt viime aikoina aika raakasti alle odottaman. Jopa ihan koomisella tavalla. Ennustan nousua sarjataulukossa.
Itse taas ennustan tippumista vielä alemmaksi.KalPa on viimeistellyt viime aikoina aika raakasti alle odottaman. Jopa ihan koomisella tavalla. Ennustan nousua sarjataulukossa.
Vaatimustaso Lukkoa ja Tapparaa vastaan on ihan eri tasoa joten on kyllä jo tässä kohtaa päivänselvää että nuo joukkueet finaaleissa kohtaavat, vähän sellaista henkeäkin taisi olla jo tämän illan kohtaamisessa :D