Liigajoukkueiden voimasuhteet kaudella 2023–2024

  • 961 099
  • 4 518
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hienoa että runkosarjan voitto ratkeaa vasta päätöskierroksella. Jännitystä koko rahan edestä.
No jaa. Näytä mulle se todellisuus missä Tappara ottaa Kerholta pataan 5-7 maalilla. Sen tuo melkein vaatisi että Ipalla olisi edes orastava sauma mennä maalierossa ohi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jospa Ilves mättää maaleja urakalla omassa pelissään.
Niin no.. Tepsillä ei toisaalta samalla tapaa panosta ole. Silti sen Kerhon, joka hävisi tänään 7-0 Lappeenrannassa luulisi olevan pelkkä välipala Tapparalle.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Tappara voitti runkosarjan ja onnea heille siitä. Positiivista kuitenkin, että kamppailu kärkipaikasta jatkuu viimeiselle kierrokselle saakka.
En nää mitään mahdollisuutta Kerhon murskavoitolle. Ei tarvitse Ipan puristaa mailaa Turussa. Voisivat karistella hieman turuntautia olkapäiltä ja ottaa suvereeni voitto, jolla saataisiin kaikki mahdolliset vierasvoittojen tilastot haltuun.
 

Myyntimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juhani Tammisen teesein, ”sarjataulukko ei valehtele”. Tappara tulee siis olemaan runkosarjan paras joukkue ja lähtee ansaitusti suosikkina pleijareihin. Tähän kun lisää vielä armottoman rutiinin niin hyvälle se taas heille näyttää. Itse asiassa luulen, ettei Tapparalla ole kovinkaan vaikeaa mennä helposti finaaleihin. Jos Ipa nyt kerrankin sinne asti pääsee, on kaikki taas auki. Paikallispelit on nimittäin eripelejä. Ässät ja Lukko ehkä tietävät, koska ne pääsevät lähimmäs paikallispelien asetelmaa.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ehtiiköhän tapaus Rönnin käräjäoikeuden tuomio tulla ennen puolivälieriä?

Onko tuollainen pelaaja mahdollisesti edustuskelvoton ja aiheuttaisi pistemenetyksiä Tapsulle?
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät hoitelee kyllä Tapparan, jos vastaan tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös