Tämä ei vaikuta mitenkään siihen mitä olen Heljangosta sanonut.Ja Heljanko on silti valittu 2 kertaa putkeen Liigan parhaaksi maalivahdiksi? Esim. Tapola ei voittanut suvereenin kauden jälkeen pystiä, vaan se meni Hölölle.
Tämä ei vaikuta mitenkään siihen mitä olen Heljangosta sanonut.Ja Heljanko on silti valittu 2 kertaa putkeen Liigan parhaaksi maalivahdiksi? Esim. Tapola ei voittanut suvereenin kauden jälkeen pystiä, vaan se meni Hölölle.
Ei varmaan vaikuta, mutta yleinen raati on ollut sinun kanssasi eri mieltä - kahdesti putkeen. Kuitenkin tossa on ollut parina vuonna hyviä kandidaatteja ja silti Heljanko on ollut se numero 1.Tämä ei vaikuta mitenkään siihen mitä olen Heljangosta sanonut.
Olen jo aika monessa viestissä perustellut sitä, miksi nämä näytöt eivät minua vakuuta, jos Tappara ei saa muita osa-alueitaan timanttiseen kuntoon, kuten se on aiemmilla kausilla saanut.
On tuo Heljanko omaan silmään pirun kova veskari liigaan, ensimmäisillä kausilla Tapparassa joukkue edessä pelasti paljon, kun ei ollu niin hyvä vielä, menny muutamassa vuodessa helvetisti eteenpäin ja pystyy selkeästi pitkään pystyssä tarvittaessa koko porukkaa. Arvostan.Ei varmaan vaikuta, mutta yleinen raati on ollut sinun kanssasi eri mieltä - kahdesti putkeen. Kuitenkin tossa on ollut parina vuonna hyviä kandidaatteja ja silti Heljanko on ollut se numero 1.
Oon tästä samaa mieltä. Se vaan tuntuu olevan yleinen tapa, että jos joku juttu menee jollain joukkueella hyvin ja se on voimasuhdevertailussa korkealla niin heti on pari tyyppiä sanomassa että ”no joo mutta oikeasti menee hyvin vasta jos…”Jukurit on jokaisen hehkutuksen ansainnut. Turha meidän fanien tässä on vielä tässä kohtaa mitään muuta miettiä. Silloin pitää hehkuttaa, kun on siihen aihetta. Uskon, että OJ:kin on oppinut paljon sitten niiden ensimmäisten playoffien.
Sanoin heti alkuunsa, että tiedän yleisen raadin olevan kanssani eri mieltä. Sanoin myös, että voin hyvinkin olla väärässä. Siitä huolimatta tällä hetkellä oma tuntuma on tämä.Ei varmaan vaikuta, mutta yleinen raati on ollut sinun kanssasi eri mieltä - kahdesti putkeen. Kuitenkin tossa on ollut parina vuonna hyviä kandidaatteja ja silti Heljanko on ollut se numero 1.
Meinaan että Tapparan puolustus on ollut pleijareissa timanttisella tasolla. Runkosarjassa ei ole aina ollut ja Heljanko onkin runkosarjojen aikana välillä horjunut.Meinaatko, että Tapparan peli on ollut edelliset kaksi kautta syksystä kevääseen asti timanttisessa kunnossa?
Mielipide on selvästi muodostettu ja siitä pidetään viimeiseen asti kiinni, vaikka argumentit on tasoa, mutta kun Tappara on ollut timanttinen.
Oon tästä samaa mieltä. Se vaan tuntuu olevan yleinen tapa, että jos joku juttu menee jollain joukkueella hyvin ja se on voimasuhdevertailussa korkealla niin heti on pari tyyppiä sanomassa että ”no joo mutta oikeasti menee hyvin vasta jos…”
Vähän jännittää mitä Heljangon pitää tuollaiseen ihmeeseen tehdä, kun kerran tähänastiset näytöt ei riitä?Olen ensimmäisenä nostamassa kättä pystyyn virheen merkiksi, jos Heljanko kykenee osoittamaan minun olevan väärässä. Katsotaan miten käy.
Se siinä onkin haaste, kun pitäisi näyttää, että kykenee huipputason suorittamiseen, vaikka puolustus olisi heikommalla tasolla. En tiedä saako edes mahdollisuutta siihen, jos Tappara puolustaa jälleen pirun hyvin.Vähän jännittää mitä Heljangon pitää tuollaiseen ihmeeseen tehdä, kun kerran tähänastiset näytöt ei riitä?
Syvä huokaus...tämä keskustelu nyt ei johda mihinkään, mutta kun sotket pahasti asioita keskenään, niin väännetään nyt vielä.Hassua. Kuvittelin juuri edellisellä sivulla nähneeni kuinka Tapparan esitystä Jukureita vastaan kehuttiin.
Joka toisessa viestissä siis kehut Tapparan peliä ja joka toisessa mainitset kuinka joukkueen voittaminen on nyt niin helppoa ettei se edes nosta kenenkään osakkeita?
Pysytkö itsekään enää mukana näissä argumenteissa?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tässä päivässä oli erilaista verrattuna aikaisempiin peleihin kaudella? Saimme pisteen kotona, joka on huomattavasti parempi tulos kuin aikaisemmin. Nimenomaan parempaan suuntaanhan tämän pitäisi vain nostaa, eikä laskea ;)En ole Ilveksen pelejä hetkeen nähnyt, mutta olen pitänyt heitä mestarisuosikkina numero yksi. No, tämän päivän jälkeen ovat kaukana siitä. Jukurit ja Pelicans on tällä hetkellä valovuoden edellä.
Ilves ei ole mestarisuosikkia nähnytkään sitten marraskuun. Siihen peilattuna on vain ärsyttänyt puheet ennakkosuosikin asemasta ja sarjakärjestä, vaikka totuus on ollut aivan toinen Joulukuusta lähtien.En ole Ilveksen pelejä hetkeen nähnyt, mutta olen pitänyt heitä mestarisuosikkina numero yksi. No, tämän päivän jälkeen ovat kaukana siitä. Jukurit ja Pelicans on tällä hetkellä valovuoden edellä.
Viimeistään Nikun hankinnan jälkeen Ilveksen pitäisi olla selvä suosikki. Tällä hetkellä peli ei siltä ehkä näytä, mutta kevään peleihin on vielä aikaa.Ilves ei ole mestarisuosikkia nähnytkään sitten marraskuun. Siihen peilattuna on vain ärsyttänyt puheet ennakkosuosikin asemasta ja sarjakärjestä, vaikka totuus on ollut aivan toinen Joulukuusta lähtien.
En oikein ymmärrä tätä ”selvä suosikki” näkemystä. Ilveksen nelossentteri on Liigan surkein, kolmossentteri voitti aloituksia eilen 8% teholla jne. Pakisto Ilveksellä on Liigan paras, mutta senttereiden kokonaisuus häviää todella paljon kaikille muille, myös maalivahtipelissä on riskinsä.Viimeistään Nikun hankinnan jälkeen Ilveksen pitäisi olla selvä suosikki. Tällä hetkellä peli ei siltä ehkä näytä, mutta kevään peleihin on vielä aikaa.
Toki täytyy sanoa, että uskon Hölön olevan se valmentaja, joka tuo mestaruuden Ilvekselle.
Höpö höpö. Turha mennä kokoonpanon taakse, kun ottaa vertailuun vaikkapa Jukurien tai Pelicansin vastaavat. Kyllä fakta on se, että noiden kahden pelitapa on tällä hetkellä niin paljon edellä tuota Ilveksen kiekon heittelyä pleksin kautta keskialueelle.En oikein ymmärrä tätä ”selvä suosikki” näkemystä. Ilveksen nelossentteri on Liigan surkein, kolmossentteri voitti aloituksia eilen 8% teholla jne. Pakisto Ilveksellä on Liigan paras, mutta senttereiden kokonaisuus häviää todella paljon kaikille muille, myös maalivahtipelissä on riskinsä.
Siis Pelicansin hyökkäyshän on hyvin lähellä Ilveksen vastaavaa, ykkössentterit molemmissa erinomaiset, samoin kärkilaiturit, sentterien leveys menee Pelicansille. Puolustuksessa on eroa, kuten jo sanoin, mutta ei Ilveksen hyökkäys mitenkään suuresti eroa Pelicansin vastaavasta. Ja HIFKille häviää jo selkeästi.Höpö höpö. Turha mennä kokoonpanon taakse, kun ottaa vertailuun vaikkapa Jukurien tai Pelicansin vastaavat. Kyllä fakta on se, että noiden kahden pelitapa on tällä hetkellä niin paljon edellä tuota Ilveksen kiekon heittelyä pleksin kautta keskialueelle.
Viimeistään Nikun hankinnan jälkeen Ilveksen pitäisi olla selvä suosikki. Tällä hetkellä peli ei siltä ehkä näytä, mutta kevään peleihin on vielä aikaa.
Toki täytyy sanoa, että uskon Hölön olevan se valmentaja, joka tuo mestaruuden Ilvekselle.