Juuri kun tätä kirjoitan, niin Tappara on voittanut Suomen mestaruuden. Onnittelut Tapparaleiriin tuplamestaruudesta! Tämä kuitenkin meinaa sitä että 2022/23 kausi on tullut päätökseensä, ja ensi kauden alkuun on taas hiukan yli 4 kuukautta. Tietenkin siihen tarvitaan kevennys, joku muu kuin futis ja pesäpallo. Nimittäin legendaarinen voimasuhdeketju! Joku saattaa miettiä että miksi tämä ketju avataan niin aikaisin, mutta koska vappu on erittäin lähellä, niin mietin että sen kunniaksi jotkut saavat juotua elämän eliksiiriä ja tuotettua tänne huikeaa tekstiä. Hoki ei lobu!
Itse voimasuhteista sen verran, että vaikka kausi vasta loppui ja lähes tulkoon kaikilla joukkueilla on rakennus jollain tavalla kesken, niin olen ainakin tyytyväinen siihen rosteriin mitä Kouvolaan ollaan rakentamassa. Paukkujen lataus on läsnä. Ilomäki, Paajanen ja huhuttu Leskinen ovat erittäin kovia hankintoja KooKoon kokoiselle seuralle. Saman veskaritandemin jatkaminen sekä ruotsalaismafian (melkein) yhdessä pitäminen tuovat minulle itseluottamusta ensi kautta varten.
Sana on täysin vapaa.
Itse voimasuhteista sen verran, että vaikka kausi vasta loppui ja lähes tulkoon kaikilla joukkueilla on rakennus jollain tavalla kesken, niin olen ainakin tyytyväinen siihen rosteriin mitä Kouvolaan ollaan rakentamassa. Paukkujen lataus on läsnä. Ilomäki, Paajanen ja huhuttu Leskinen ovat erittäin kovia hankintoja KooKoon kokoiselle seuralle. Saman veskaritandemin jatkaminen sekä ruotsalaismafian (melkein) yhdessä pitäminen tuovat minulle itseluottamusta ensi kautta varten.
Sana on täysin vapaa.