Ylen uutisen mukaan syy on tämä:Hauskaa tässä on se, että maajoukkuevalinnan perusteella Pennanen arvottaa Meriläisen Blomqvistin edelle.
”Blomqvist on sivussa asepalveluksen takia.”
Ylen uutisen mukaan syy on tämä:Hauskaa tässä on se, että maajoukkuevalinnan perusteella Pennanen arvottaa Meriläisen Blomqvistin edelle.
Aikamoista! Ukrainan sota on tiukentanut Suomen armeijan toimintaa paljon, ettei urheilija saa maajoukkuekomennukselle vapaata varusmiespalveluksesta. Erikoista!Ylen uutisen mukaan syy on tämä:
”Blomqvist on sivussa asepalveluksen takia.”
Ei tietenkään. Miksi edes ajattelit tuollaista?Johan on perustelu. Seuraavaksi varmaan Oden koneeseen myös koska on pigmentiltään hieman eri värikarttaa kuin perus perunankaivaja?
Zherenko 21v ja Malek 20v eli ei tuossa nyt isoa eroa ole. Kokemusta ei Zherenkolla mielestäni vuosi sitten ollut juuri enempää kuin Malekilla nyt. Itse pistäisin Zherenkon koneeseen ja toivottaisin hyvät jatkot. Ei vähiten siksi, että nuorella miehellä on Venäjän passi.
Jokipakka(191cm/94kg) - Czuczman(191/88)
Parikka (182/87) - Lancaster (180/84)
Masin (188/90) - Lööf (186/81)
Salmela (188/91) - Latvala (198/97)
Eiköhän kausi voida peruuttaa jo.
Laitetaan Tappara, Kärpät ja Ilves pelaamaan kolkytkertainen kolmen joukkueen sarja ja katsotaan kuka voittaa.
Ei muilla ole palaakaan.
Itse olen jopa vähän sitä mieltä, että ei edes Ipalla taida riittää. Tappara ja Kärpät omassa kastissaan näin ennakkoon.Eiköhän kausi voida peruuttaa jo.
Laitetaan Tappara, Kärpät ja Ilves pelaamaan kolkytkertainen kolmen joukkueen sarja ja katsotaan kuka voittaa.
Ei muilla ole palaakaan.
Itse olen jopa vähän sitä mieltä, että ei edes Ipalla taida riittää. Tappara ja Kärpät omassa kastissaan näin ennakkoon.
No paperilla riittää varmasti, mutta katsotaan sitten riittääkö mm. valmennus.
Tästä vähintäänkin samoilla linjoilla.Viime kaudella tosiaan Jukka Myyrä sai Ilveksen ylivertaisen materiaalin nippanappa välieriin. Pelillisesti olivat täysin Kulta-Laurin povitaskussa, mutta onnekkaat tuuripomput käänsi sarjan Ilvekselle.
Ensi kaudella Kärpät on vahvistunut ja Tappara on edelleen vahva niin valitettavasti Myyrän Dream Team saa jälleen maksimissaan pronssia.
Ei vaan se, että liigan ylivoimaisesti paras maalivahti Stanislav Galimov ei saanut juuri mitään peliaikaa pudostupeleissä. No, niin käy kun päästää jonkun eteläisen veteläisen Lauri-pojan koutsiksi. Aito pohjoisen Lauri ei olisi tuohon virheeseen sortunut. Kumpikos Lauri siellä nyt tulevalla kaudella taas onkaan puikoissa?onnekkaat tuuripomput käänsi sarjan Ilvekselle.
Koska jokainen venäläinen on samanlainen vain koska passi. Nyt oli ajattelematon ja typerä kommentti (siis passista). Zherenko oli hieno nuori mies, joka laittoi itseään peliin jopa markkinoinnissa hassutellessaan. Harmi jos ei meillä pelaa ens kaudella.Ei tietenkään. Miksi edes ajattelit tuollaista?
Turusta voi kysyä lisätietoja miten näiden venäläisten kanssa voi käydä. Pyytämättä ja yllättäen.
Molemmat. AitoLauri on vieraspelit ja KultaLauri kotipelit.Ei vaan se, että liigan ylivoimaisesti paras maalivahti Stanislav Galimov ei saanut juuri mitään peliaikaa pudostupeleissä. No, niin käy kun päästää jonkun eteläisen veteläisen Lauri-pojan koutsiksi. Aito pohjoisen Lauri ei olisi tuohon virheeseen sortunut. Kumpikos Lauri siellä nyt tulevalla kaudella taas onkaan puikoissa?
Varo ettei pian tulkita ylimielisyydeksi ja sellaiseksi, jolla noussut kusi päähän..No paperilla riittää varmasti, mutta katsotaan sitten riittääkö mm. valmennus.
Kyllähän nuo kolme näyttävät nyt lähtökohtaisesti karkaavan muilta. Ei siitä mihinkään pääse.
Salmelainen on todennut IFK:n etsivän kahta pakkia ja sen jälkeen on jo Larsson tullut. Eli yhtä pakkia ilmeisesti odotetaan, joka taitaa olla Anttoni Honka.No paperit on paperia ja katsotaan nyt. Moni seura vielä etsii sopivia palasia. Kärppienkään joukkue ei ole vielä valmis, kun sentteriä ja laturia on tulossa.
uskoisin että myös Lukko ja IFK tulevat vielä vahvistumaan.