R
RystyLitsari
En usko tähän itse, on kuitenkin niin selvästi enemmän 3. Ketjuun sijoitettava haku. Toki voi olla, että ketään ei tämän jälkeen tule ja olen väärässäkin, petyn kyllä kovasti jos Nurmi->Rohdin on vaihtokauppa. Uskon vasta kun kaikki sopparit julkistettu ja ilmoitettu, että ketään ei enään tulossa ja joukkue valmis.
Mitä sitten? On kuitenkin profiililtaan täysin Nurmea vastaava.
Kauden avaustilaisuudessa puhuttiin kolmesta tehdystä sopimuksesta, joista on nyt kaksi julkaistu (Kosmachuk ja Marjala). Haussa on ollut yksi hyökkääjä (sentteri). Rohdin huhu tuli täällä ilmoille Nurmen NHL-diilin jälkeen. Aika helppoa on laskea 1+1 ja Rohdin on Nurmen "korvaaja".
Jos Rohdin tulee, niin TPS:lla on laitureita kolmeen ensimmäiseen kenttään Pyyhtiä, Skalicky, Kosmachuk, Rohdin, Tammela ja Slafkovsky. Lisäksi löytyy vielä Korpikoski, Haapanen, Väisänen, Marjala, Munkki, Koskinen ja Hakala. Meinaat, että tuohon tulee vielä joku kovan luokan laituri? Itse en usko, että tulee. Ja kyllä, tiedostan, että Slafkovsky tuskin Turussa pelaa, mutta eiköhän sitä asiaa katsota sitten myöhemmin ja voi hyvin olla, että siihen tilalle annetaan noista junnuista mahdollisuus jollekin kasvaa pelaavaan kokoonpanoon.