Mä pystyn ja olen valmis vaikka näyttämään hölmöltä toukokuussa. Puolivälierissä on kyllä yllätysvalmis jengi.En millään pysty laskemaan IFK:ta ulos mestaruustaistosta.
Taponen kun vaan pysyy kunnossa, Halonen ei riitä.
Itse juuri viime viikolla (olikohan jopa tässä ketjussa?) pohdiskelin, että olisiko Sportin tyhjennysmyyntejä tapahtunut, jos se olisi hypoteettisesti vaihtanut päittäin paikkaa toisessa välisarjassa jonkun päävastustajan kanssa. Olisi ollut ehkä sen pari pistettä lähempänä viivaa (?).Samoin kuin nuo kolmen joukkueen lohkot, jotka pelaavat kuusi kertaa neljän kerran sijaan. Pelicansilla omassa lohkossaan SaiPa ja KooKoo, kun taas Sportilla on ylimääräisiä otteluita Tapparan ja Ilveksen kanssa. Lienee sanomattakin selvää, että Sport antaa etumatkaa esimerkiksi KooKoolle tai Jukureille tuon takia.
Vaikka liiga laajenisi 16 joukkueeseen, niin epäilen, että silti löydetään keinot saada pelejä vielä nelinkertaisen runkosarjan päälle. Eihän se käy päinsä, että Ässät ja Lukko sekä Tappara ja Ilves kohtaavat toisensa ainoastaan neljä kertaa.
Ässien loppuohjelmalla vaatii Rubinin loukista huolimatta aika megalomaanista romahtamista, jotta Pata viivan alle vielä tippuisi. Mikään ei toki ole varmaa ennen kuin se on varmaa.Sijat 9-12
Ässät, Jukurit, HPK ja KooKoo ratkovat viimeiset kaksi paikkaa. Vaikka itsekin olin jo valmis lyömään Ässien puolesta vetoa, teki Rubinin loukki niin paljon hallaa ettei säälipaikkakaan ole enää varma.
Viimeksi muokattu: