Pinnan alla kytevästä voimasta? Älähän nyt höpötä, se kertoo siitä, että Kärpillä on Liigan kärkibudjetti. Pelkästään yksilötaidolla pelastaa monta peliä jatkoajalle. Jos Ilveksen sydän menee rikki, kun valmentaja korvataan paremmalla, täytyisi voida myöntää Kärppien alisuorittavan rankasti. Enkä itsekään usko Kärppien jäävän kuuden ulkopuolelle.
Nyt oli kyllä niin sekavaa vastaus, että ihan kiinnostuin, jotta mistä on kyse. Siis sehän on selvää, että Kärpät on alisuorittanut alkukauden. Onko jossain sellainen Liigaa seuraava ihminen , joka on erimieltä? Jostain syystä kuitenkin minut liputat sellaiseksi. Miksi ihmeessä? Kärpillä on sarjan kallein joukkue, eikä nykyinen sijoitus vastaa ollenkaan joukkueen todellista iskukykyä.
Haasteita on ollut, mutta Kärppiä seuranneet ovat voineet havaita otteiden parantuneen alhon jälkeen. Sarjan alunhan Kärpät pelasi erinomaisesti kahden pisteen ottelukohtaisella pistekeskiarvolla tehden eniten maaleja koko sarjassa. Sitä seurasi pelillinen lama, joka johti myös henkiseen lamaan, tai toisinpäin, ken tietää. Suunta on ollut viime ajat parempaan. Sen vuoksi ihmettelin tuota
@Freshi nimimerkin kommentointia siitä, ettei nykyinen Kärpät selviäisi edes sääleistä jatkoon. Se oli tietämätön kommentti, jota halusin oikaista.
Mitä tulee Ilveksen särkyneeseen sydämeen, niin sehän on ihan selvä asia. Tuskaa oli, mutta yllättävän lyhyessä ajassa sydänsuru hoitui. Varmaan siksi, että Pennanen on viisas mies ja loistava valmentaja. Miten tuore rakkaus kestää kovassa paikassa, on minulle kysymysmerkki, kuten olen selvästi aiemmin kertonut.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että tottakai Kärpät on kuuden parhaan joukossa runkosarjassa. Taistelu on vasta alkamassa.