Ai samassa korissa sen Tepsin kanssa, joka tiputti HIFKin ja laittoin koviten kampoihin JYPille...? Ja joka Suikkasen kaudella oli liigan kärkijengi...?
Näin ennakkoon ehkäpä sen Tepsin kanssa, mikä pelaa sm-liigaa tulevalla kaudella??!!
Ai samassa korissa sen Tepsin kanssa, joka tiputti HIFKin ja laittoin koviten kampoihin JYPille...? Ja joka Suikkasen kaudella oli liigan kärkijengi...?
Viime kaudella kausi alkoi suht ok mutta miten taas kävikään...?
Näin ennakkoon ehkäpä sen Tepsin kanssa, mikä pelaa sm-liigaa tulevalla kaudella??!!
Juu kyllä...ehkä on hyvä sana.
Puhtaasti lukumääräisesti teillä näyttäisi olevan 11 hyökkääjää. Puolustajia on sentään kahdeksan. Vetääkö Berg laiturina?
En muutenkaan lähtis noilla maalivahdeilla ihan kauheen kovasti keulimaan.
Luultavasti Suominen tulee kuitenkin olemaan tulevalla kaudella liigan 1-3 Top hyökkääjän joukossa.
Ihan tosissasiko kysyt? Marjamäki, Määttänen, Anttila, Genoway, Pesonen, Salonen, siinä nyt mitkä tuli heti mieleen.
Ja pikkuhassutteluna todettakoon, että Kärppien puolustushan on niin lapanen -osastoa kuin vain voi olla. Heleniuksella on enemmän jäähyminuutteja kuin koko kärppäpuolustuksella yhteensä. Jääkiekkojoukkue? Pah, sanon minä. :)
Porilainen lapsenusko ja värilasit täällä kyllä ilmoittelevat taas tutusti olemassaolostaan.
Meinannee ainakin sitä, että Pitkämäki-Korhonen on paperilla astetta parempi kuin Kilpeläinen-Rynnäs.
Huhtala, Kuparinen, Luomala, Piros, Kivenmäki, Savinainen. En nyt näkisi tuon Ilveksen kuusikon olevan mitenkään eri koriin kuuluvaa kuin Ässienkään.
Niin ja luultavasti Jeesus laskeutuu Turkuun ja julistaa Suikkasen uudeksi Jeesukseksi Jeesuksen paikalle ja muuttaa Aurajoen paska veden Gato Negro viiniksi?
Oletko tosissasi? Siis missä mittarissa?
Sori nyt vaan jos odotan paljon pelaajalta, jonka pelejä olen seurannut junioreista lähtien. Pesee ainakin sen teidän 40kg hiiri Salmisen ihan millon vaan. Noh, vuoden päästä olet sinäkin viisaampi.
Saat toki odottaa, ole hyvä vaa. Vai että pesee Salmisen. 100€ vetoa että Salminen naputtaa ensi kaudella kovemmat pisteet kuin Suominen.
Sori nyt vaan jos odotan paljon pelaajalta, jonka pelejä olen seurannut junioreista lähtien. Pesee ainakin sen teidän 40kg hiiri Salmisen ihan millon vaan. Noh, vuoden päästä olet sinäkin viisaampi. Edelleen vain mun oma mielipide, minkä esittäminen tuskin on kielettyä. Uskoisit itekin, jos olisit kaverin peliä tarkemmin seurannut.
Ei sen Tepsin, vaan sen Tepsin, joka tähän kauteen lähtee. Miinuksena viime kauteen ainakin Johnson, Klubertanz, Kipru, Salak ja Eloranta...mitä noita nyt lienee?
Onko kyseessä 25vee Tuomas Suominen vs. 21vee Sakari Salminen - vertailu ?
...ole, sillä minusta oli/on edelleen TPS:n paras hyökkääjä.Typerää sekin, mut pistää vaan vituttamaan kun kukaan ei mun favoriitti pelaaja arvosta.
Ollaan kavereita, Ässät kyykyttää ensi kaudellakin Tepsiä ;)
Vahalahti... VOI LUOJA!
Ei se mitään. Se on hyvä, että luottaa kannattamaansa joukkueeseen.
Jännä nähdä ensi kaudella kuinka Suikkanen, Aravirta, Virta ja Toivola pärjäävät. Mielestäni muutenkin tämän alkavan kauden suurin mielenkiinto kohdistuu valmentajiin. Isoja floppivaaroja nähtävissä mutta toiset taas voivat vakiinnuttaa paikkansa hyvinä valmentajina. Itse epäilen Virran ja Toivolan floppaavan mutta toivon toki, että ainoa floppaava valmentaja löytyy Oulusta.
Ja mitä tulee TPS:n voimasuhteisiin, niin olen täydellisesti lonkkataklauksen ja kausi:n linjoilla. Pelkkiä arpoja vetämässä kaikilla tärkeillä posteilla poislukien valmennus. Ja niistäkin arvoista jotka oli, niin Mikusin muodossa se suurimman voiton omaava paperi lähti rapakon taakse koittamaan.