Boldaus oma.Justice, Olen kertaalleen kommentoinut jo tota Malista aivan toisessa yhteydessä ja se haluttiin nyt ottaa taas kerran esille.
Aivan, kuin sinulla, minullakin on oma mielipiteeni. Minä en sentään ala ketään nimittelemään sen vuoksi. Ja kuten varmaan osasit lukea rivienvälistä (???), en halunnut tuolla enää sohaista, koska osalle asia on kovin, kovin mustavalkoinen. Siitä oli erään pakko vaan saada taas tikusta asiaa.
Äläkä nyt hyvä ihminen ala ottaa näitä tosissasi. Pakko se on huudattaa välillä, kun toisilla tuntuu niin kovin olevan pinna kireellä. Mitäs helvettiä tälläkään foorumilla olisi virkaa, jos jokaisen pitäisi olla samaa mieltä asioista? Mistä keskustelun aihe?
Annetaan nyt Malisen vaan pelata rauhass ja kehittyä. Toivottavasti myös meidän pelaajille suodaan sama sauma?
Nyt väität siis koko Malis-casen johtuneen siitä, että halusit luoda keskustelua foorumille, etkä edes oikeasti ollut sitä mieltä? [Toim.huom. katso 9 §]
Ehkä tämä selittää, mikset pystynyt vastaamaan @Virveliä kainaloon -nimimerkin haasteeseen, joka perusti koko vedon vain ja ainoastaan sinun omille puheillesi.
Vai tuliko vain löysät yhtäkkiä housuihin, kun itsekin tajusit oman jääkiekkotietämyksesi tason?
Vai onnistuinko minä vain taitavasti väistämään sen viestisi punaisen langan, kuten sinä useampaankin otteeseen väistelit @Barney :n kysymyksiä edellisellä sivulla politiikkomaisesti kierrellen ja kaikkeen muuhun vastaten antaessasi itsestäsi samalla tosi keskustelukumppanikelpoisen kuvan. Keskusteluahan sinä halusit edistää? Ironia on valtaisa.
Ookoo....provosin tarkoituksella tuo että Kokkala on parempi.
...
Jos nyt ketjun aiheeseen jotain tarraa, niin Tepsin rosteri näyttää taas kovin irtonaiselta, puolustuksessa ei ole ketään, kun Nummelinkin on 50 peliä kuitenkin klesana. Noh, keskeneräistä taidetta ei saa arvostella. Itse toivon ja uskon, että kyllä se Tepsukka ensi kaudelle kunnon rosterin aikaiseksi saa. Se olisi myös koko 1ügan etu. Jos ei, niin toivottavasti ainakin Rantanen pääsee pelaamaan kunnon ketjukavereiden kanssa.