Liigajoukkueiden kannattajaryhmät & -kulttuuri kaudella 2024–2025

• 286 058
  • 1 761

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Raumalaisilla oli soihtuja mukana tänään ulkoilmaottelussa, taidan olla vähemmistössä mutta näytti ihan saatanan hienolta. Sisälle ei tietenkään mitään tuollaista, mutta ulos sopi pirun hyvin.
En usko että vähemmistössä olet, tuskin kenelläkään on mitään noista vastaan ulkona.

Suurimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalaisilla oli soihtuja mukana tänään ulkoilmaottelussa, taidan olla vähemmistössä mutta näytti ihan saatanan hienolta. Sisälle ei tietenkään mitään tuollaista, mutta ulos sopi pirun hyvin.
Huhun mukaan hengittäminen tifon alla oli kavereille sitten kuitenkin melko hankalaa ja sytyttivät vahingossa tifonsakin palamaan, joten ihan loppuun asti ei oltu suunniteltu :D

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Huhun mukaan hengittäminen tifon alla oli kavereille sitten kuitenkin melko hankalaa ja sytyttivät vahingossa tifonsakin palamaan, joten ihan loppuun asti ei oltu suunniteltu :D

No eipä kyllä syttynyt. Tähän on ihan hyvä syykin, jota voi miettiä.

Edit. Jossain uutisessa mainittiin lakanan syttyneen, mutta tämä väite on puhdasta roskaa.

Kumilätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tifo nousi tuulen voimasta niin ylös että ei syttynyt, kun siitä pidin reunasta kiinni ja katselin tilannetta. Järkkärit vetivät lakanan nopeasti pois ihmisten yltä, kun soihdut syttyivät ja sitten alkoivat ”huligaaneja” poistamaan.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tifo nousi tuulen voimasta niin ylös että ei syttynyt, kun siitä pidin reunasta kiinni ja katselin tilannetta. Järkkärit vetivät lakanan nopeasti pois ihmisten yltä, kun soihdut syttyivät ja sitten alkoivat ”huligaaneja” poistamaan.

Se lakana oli kaiketi palamaton, kuten asiaan kuuluu. Muutamia reikiä siihen toki tuli, muttei se missään vaiheessa palanut.

Mitäköhän tiedän? Olin noin viisi metriä lakanan yläreunan yläpuolella katsomossa.

Kumilätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se lakana oli kaiketi palamaton, kuten asiaan kuuluu. Muutamia reikiä siihen toki tuli, muttei se missään vaiheessa palanut.

Mitäköhän tiedän? Olin noin viisi metriä lakanan yläreunan yläpuolella katsomossa.
Reikiä tuli siinä vaiheessa paljon kun lakana vietiin paikoilleen ja sitten kiukkiuset ässäfanit astuivat sen päälle ja sitä repivät. Tuo myös oli melko huonosti organisoitu, vaikka ennalta sovittu homma se oli faniryhmän ja järkkäreiden välillä että tifo tulee.

Myös se, että lukon faniryhmän paikkaa vaihdettiin vielä juuri ennen ottelun alkua aiheutti hämmennystä. Sekä se, että saman katsomonosaan päästettiin paljon myös porilaisia kesken ottelun. Siinä hiprakassa helposti syntyi ihmisillä monenlaista sanaharkkaa ja pipojen ja huivien varastelua yms.

Ei ollut nappisuoritus järkkärieltä tuo, ettei faniryhmää selkeästi saatu rajattua erikseen muista omalla sisäänkäynnilään ja miehitys ryhmän ympärillä katsomossa oli olosuhteisiin nähden varsin riittämätön.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Kumilätkä

Kuten tuossa edellä sanoin, olin suoraan tapahtuman yläpuolella ja näin tilanteen selvästi. Lakanaan tuli useampia reikiä sen ollessa edelleen kannattajien yläpuolella. Tämä oli aivan luonnollista, koska suoraan sen lakanan alapuolella paloi soihtuja. No päivänselvästi lakana oli palamatonta mallia, kuten pitääkin.

Se mikä ihmetyttää, on porilaisten pakkomielle kulkea rajatun kannattaja-alueen läpi. Toki ihmetyttää sekin, etteivät järkkärit asiaan puuttuneet.

Kumilätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Kumilätkä

Kuten tuossa edellä sanoin, olin suoraan tapahtuman yläpuolella ja näin tilanteen selvästi. Lakanaan tuli useampia reikiä sen ollessa edelleen kannattajien yläpuolella. Tämä oli aivan luonnollista, koska suoraan sen lakanan alapuolella paloi soihtuja. No päivänselvästi lakana oli palamatonta mallia, kuten pitääkin.

Se mikä ihmetyttää, on porilaisten pakkomielle kulkea rajatun kannattaja-alueen läpi. Toki ihmetyttää sekin, etteivät järkkärit asiaan puuttuneet.
Ok, itse pidin lakanasta kiinni ylälaidasta ja savun seasta en nähnyt juurikaan sinne soihtureunaan. Reikiä siinä oli jo myös siinä vaiheessa, kun lakanaa lähdettiin ylös nostamaan.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ok, itse pidin lakanasta kiinni ylälaidasta ja savun seasta en nähnyt juurikaan sinne soihtureunaan. Reikiä siinä oli jo myös siinä vaiheessa, kun lakanaa lähdettiin ylös nostamaan.

Oltiin mahdollisesti aika lähekkäin. Itse olin tosiaan lakanan oikean yläkulman yläpuolella pari riviä lakanaa kannatelleiden yläpuolella.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Diggaan isosti, mutta oman tifon polttaminen vähän nauratti.
Itsekin vähän hymähdin sitä, ja ajatusta siitä että melkein hapettivat toisensa sinne tifon alle. Voin melkein kuvitella kun sieltä tifon alta kuuluu "Vetkää ny vittuu se tifo siit"

Onneksi kaikki selvisivät ilman fyysisiä vammoja ja näille voi naureskella nyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy