Lahelainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat SaiPa
Ei mikään kommentti ole turha, missä käsitellään asiakkaiden huonoa kohtelua. Kuitenkin pitää miettiä, ketä varten tätä hommaa pyöritetään?
Ihan oikeassa kaikki ovat, täällä seuran viestintä ja viesteihin vastaaminen on paskaa. Ei kiinnosta maksavat asiakkaat, ei pidetä sovituista kiinni eikä sähköposteihin ikinä vastata. Soittamallakin on aina "jonossa". Tämän takia, itse seuraan useamman tuhat euroa kaudessa pumppaavana asioin suoraan toimistolla. Vaikea olla vastaamatta kasvotusten.
Hävettää esimerkiksi tulevan perjantain puolesta, kun HPK- fanien matka jouduttiin perumaan meidän toimiston laiskamatojen saamattomuuden takia.
Homman nyt vaan menee Lahessa niin, että tj. Pöyhönen pyörittelee yrityksille hommaa, eikä kiinnosta mitkään katsojat tai fanit. Kunhan yritysymyynti vetää!
Ihan oikeassa kaikki ovat, täällä seuran viestintä ja viesteihin vastaaminen on paskaa. Ei kiinnosta maksavat asiakkaat, ei pidetä sovituista kiinni eikä sähköposteihin ikinä vastata. Soittamallakin on aina "jonossa". Tämän takia, itse seuraan useamman tuhat euroa kaudessa pumppaavana asioin suoraan toimistolla. Vaikea olla vastaamatta kasvotusten.
Hävettää esimerkiksi tulevan perjantain puolesta, kun HPK- fanien matka jouduttiin perumaan meidän toimiston laiskamatojen saamattomuuden takia.
Homman nyt vaan menee Lahessa niin, että tj. Pöyhönen pyörittelee yrityksille hommaa, eikä kiinnosta mitkään katsojat tai fanit. Kunhan yritysymyynti vetää!