Mainos

Liigajoukkueiden julkkisfanit

• 102 948
  • 337

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sami Hyypiä on HIFK:n fani.

Onko näin? Kerran näin hallilla mutta samalla oli myös koko muu maajoukkue. (Viime lauantai)

Tarkoittanet Amia Salkkareissa näytellyttä Tuomas Reunasta, joka tuli bongattua toistaiseksi ainoalla Espoon vierailulla. Onhan tuo saatettu jo ketjussa mainitakin.

Tuomas taas bongattu naapurihallilla, Ilmalassa ja ilmeisesti Jokereiden leirissä onpi hän.

Tuo Tuisku oli huippu, "harmi" että eksyi ensin Jaffalaan: "Antti kertoo Voicelle, että hänen bändinsä muusikot ovat kovia Jokeri-faneja ja Antti oli kysynyt, voivatko he selittää hänelle millaisesta joukkueesta on kyse.
- Minulle kerrottiin, että se on sellainen joukkue, joita tällaiset juntitkin voi kannustaa, Antti selventää."

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tuomas taas bongattu naapurihallilla, Ilmalassa ja ilmeisesti Jokereiden leirissä onpi hän.

Kyseessä saattaa siis olla useampaa seuraa tilanteen mukaan kannattava henkilö. Ihan satavarmasti tuon joka tapauksessa muutama vuosi sitten Espoon hallissa näin ja muistikuvieni mukaan vieläpä jotakin fanikrääsää yllään.

trap

Jäsen
Salkkareiden "Amiin" minäkin olen törmännyt muutamaan otteeseen hallilla, mutta joka kerta Bluesin vastustajana on noissa peleissä ollut Jokerit, jonka kannattaja Reunanen munkin käsittääkseni on.

e. Samu Haber kannattaa IFK:ta, vaikka joissakin playoffs-otteluissa Espoon areenalla esittikin Maamme-laulun Blues-paidassa

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kristiina Brask on käsittääkseni KalPa:n tyttöjä. Ja eikä haittaa mua ollenkaan, että näin on... Vois fanittaa minuakin.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Salkkareiden "Amiin" minäkin olen törmännyt muutamaan otteeseen hallilla, mutta joka kerta Bluesin vastustajana on noissa peleissä ollut Jokerit, jonka kannattaja Reunanen munkin käsittääkseni on.
Muistan nähneeni Reunasen aikanaan Blues-JYP pleijariottelussa. Kaverinsa yritti yllyttää tulemaan meidän joukkoon kannustamaan JYPiä. Silloin Reunanen oli jokin aika sitten tullut telkkariin Salkkareiden Amina ja oli selvinnyt jo että hahmo oli Jyväskylästä kotoisin.

scholl

Jäsen
Onko näin? Kerran näin hallilla mutta samalla oli myös koko muu maajoukkue. (Viime lauantai)

Hyypiä on käynyt HIFKin kopissa viime la, Suomen maajoukkueen kopissa Kölnin mm-kisoissa ja lisäksi käynyt useaan kertaan mm. Kölner Haie -matseissa. En tiedä takaako mikään näistä totuuksista vielä mitään faniutta. Ehkäpä hän on Blues-fani, jos on tavannut joskus Kimi Räikkösen formulavarikolla.

Suosikkijoukkue
En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Hyypiä on käynyt HIFKin kopissa viime la, Suomen maajoukkueen kopissa Kölnin mm-kisoissa ja lisäksi käynyt useaan kertaan mm. Kölner Haie -matseissa. En tiedä takaako mikään näistä totuuksista vielä mitään faniutta. Ehkäpä hän on Blues-fani, jos on tavannut joskus Kimi Räikkösen formulavarikolla.

Kyllä se Hyypiä on ennenkin Nordiksella bongattu. Ja aiemminkin luin jutun missä Hyypiä oli pelipaita päällä hallilla.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ylex:n musiikkipäällikkö Tomi Saarinen on kotoisin Eurasta ja kannattaa Ässiä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ylex:n musiikkipäällikkö Tomi Saarinen on kotoisin Eurasta ja kannattaa Ässiä.
Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista? Samaan kategoriaan vois heittää että Urhon selostaja Anssi Ritari on JYPin kannattaja vaikka mies fanittaakin eniten ampumahiihtäjiä.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista?
Koko julkkis-käsite on vähän hankala, missä menee julkkiksen raja? Tosin itsekin hetken jouduin miettimään kuka on Tomi Saarinen, vaikka mä sentään asun Eurassa. :)

Eipä taida minultakaan mitään mega-julkimoita tulla:

Finlanders-orkesterin puhallinsoittaja Kari "Kunu" Lehtomäki on Lugun miehiä.

Urhon studioisäntä Mikko "Oskun veli" Grönman on Lukkofani.

Jostain on jäänyt sellainen kuva, että uutistenlukija Tomi Einonen olisi Lukkofani myös? Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jos vaihteeksi ihan oikea julkkis käsittelyyn. Ralliautoilija Mikko Hirvonen on JYPin kannattaja.

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jostain on jäänyt sellainen kuva, että uutistenlukija Tomi Einonen olisi Lukkofani myös? Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Taidat olla jäljillä. Eikös Einonen ole Lukon kannatusalueelta lähtöisin.

Ja kun nyt oikein pinnistän muistiani niin jostain sinne tunkee ajatus että itse Sauli Niinistöllä olisi jonkinasteinen Lukko-fanitus ainakin joskus ollut olemassa?? Onko kukaan muu tietoinen tällaisesta. Syytä tähän en tiedä miksi juuri Lukko, mutta ampukaa alas jos syytä on.

Edit. Kyllä Sauli Niinistön Lukko-fanitus on googletuksen perusteella faktaa. Teppo Rastion ajoista kumpuaa tämä.

Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista? Samaan kategoriaan vois heittää että Urhon selostaja Anssi Ritari on JYPin kannattaja vaikka mies fanittaakin eniten ampumahiihtäjiä.

Anteeksi,

En tiennyt,että pitää ajella Valtraa että on julkkis.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Soneran Pasi on ainakin mainoksessa ässäfani. Tiedä sitten oikeaa nimeä ja onko edes julkkis. No ainakin tv:ssä suht usein pyörii.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mitäs eikö löydy muita kuin Vexi Salmi ja Petri Keskitalo Kerhon kannatajista? Irwin Goodman taisi myös olla, mutta hänestä ei lippu tuloja enää saa. Mutta ei kyllä paljoa vaadi, kun katselee muita tänne pistettyjä nimiä. Odottakaa kun käyn pihalla, kestää pari tuntia ja sitten olen tehnyt saman kuin 80 % täällä listoilla olevista ja niin saadan yksi nimikin tänne.

PS. Miljonääri Antti Miettinen tiedetään kantaneen Kerhon värejä.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mulla on sellainen käsitys että hän on Lahden Pelicansin kannattaja. Ainakin niiden Urheilukanavan juttujen perusteella olen tähän päätelmään tullut.

Voihan se olla niinkin ja tarkemmin ajatellen olen itsekin tainnut tuon jotain kautta kuulla.

Joskus oli vaan krhm...UK:n Urheilu-chatissä asiasta puhetta... :D

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alice Cooper kannattaa Porin Ässiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy