Ei ollut tuo, joku joka oli näissä ensimmäisissä jaksoissa. Näytteli jotain pahista tms. tummat hiukset oli, muuta en muista.
Kyseessä lienee tässäkin ketjussa sivulla kolme mainittu Sami Uotila, joka näytteli Salkkareissa Aki Nikkistä.
Ei ollut tuo, joku joka oli näissä ensimmäisissä jaksoissa. Näytteli jotain pahista tms. tummat hiukset oli, muuta en muista.
Sami Hyypiä on HIFK:n fani.
Tarkoittanet Amia Salkkareissa näytellyttä Tuomas Reunasta, joka tuli bongattua toistaiseksi ainoalla Espoon vierailulla. Onhan tuo saatettu jo ketjussa mainitakin.
Tuomas taas bongattu naapurihallilla, Ilmalassa ja ilmeisesti Jokereiden leirissä onpi hän.
Muistan nähneeni Reunasen aikanaan Blues-JYP pleijariottelussa. Kaverinsa yritti yllyttää tulemaan meidän joukkoon kannustamaan JYPiä. Silloin Reunanen oli jokin aika sitten tullut telkkariin Salkkareiden Amina ja oli selvinnyt jo että hahmo oli Jyväskylästä kotoisin.Salkkareiden "Amiin" minäkin olen törmännyt muutamaan otteeseen hallilla, mutta joka kerta Bluesin vastustajana on noissa peleissä ollut Jokerit, jonka kannattaja Reunanen munkin käsittääkseni on.
Heikki Paasonen
Onko näin? Kerran näin hallilla mutta samalla oli myös koko muu maajoukkue. (Viime lauantai)
Hyypiä on käynyt HIFKin kopissa viime la, Suomen maajoukkueen kopissa Kölnin mm-kisoissa ja lisäksi käynyt useaan kertaan mm. Kölner Haie -matseissa. En tiedä takaako mikään näistä totuuksista vielä mitään faniutta. Ehkäpä hän on Blues-fani, jos on tavannut joskus Kimi Räikkösen formulavarikolla.
Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista? Samaan kategoriaan vois heittää että Urhon selostaja Anssi Ritari on JYPin kannattaja vaikka mies fanittaakin eniten ampumahiihtäjiä.Ylex:n musiikkipäällikkö Tomi Saarinen on kotoisin Eurasta ja kannattaa Ässiä.
Koko julkkis-käsite on vähän hankala, missä menee julkkiksen raja? Tosin itsekin hetken jouduin miettimään kuka on Tomi Saarinen, vaikka mä sentään asun Eurassa. :)Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista?
Jostain on jäänyt sellainen kuva, että uutistenlukija Tomi Einonen olisi Lukkofani myös? Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Minkä hiton takia tämäkin viesti täällä on? Eikö tässä pitänyt puhua julkkiksista? Samaan kategoriaan vois heittää että Urhon selostaja Anssi Ritari on JYPin kannattaja vaikka mies fanittaakin eniten ampumahiihtäjiä.
Et saa anteeksi kun et edes tiennyt ettei Ritari ei aja Valtralla.Anteeksi,
En tiennyt,että pitää ajella Valtraa että on julkkis.
Et saa anteeksi kun et edes tiennyt ettei Ritari ei aja Valtralla.
Mulla on sellainen käsitys että hän on Lahden Pelicansin kannattaja. Ainakin niiden Urheilukanavan juttujen perusteella olen tähän päätelmään tullut.MTV3:n Teemu Jordberg on Lukon miehiä. Tai oli ainakin vielä silloin kun opiskeli Raumalla.
Mulla on sellainen käsitys että hän on Lahden Pelicansin kannattaja. Ainakin niiden Urheilukanavan juttujen perusteella olen tähän päätelmään tullut.