Pakko laittaa linkki Hermes-Sport ottelun koosteeseen ja kyseessä 4-0 -maali. Gavrus tarjoilee Bertrandille. Kaunista!
Oliskohan tähän ketjuun mahdollista saada myös jonkinlaisia kommentteja joukkueiden edesottamuksista harjoituskaudella? Kiinnostaisi lukea eri pelaajien onnistumisista ja potentiaalisista läpimurron tekijöistä. Löytyyhän jokaisen joukkueen osiosta tietysti omatkin ketjunsa, mutta olisi ainakin keskitettynä yhteen paikkaan.
Mika Partanen 0+1
Hiljaisempaa kuin viime vuonna tähän aikaan. Enteilisikö, että tällä kertaa sarjassa pamahtaa?
Sama tuli mieleen kun peliä katoin. Tuo toimii ehkä junnuissa, ei edarissa. Miehellä olisi kaikki mitä tarvitaan, mutta röyhkeys ja suoraviivaisuus puuttuvat. Siksipä peli usein puuroutuu ja ennen pitkää mies kiekon menettää. Tässä suurin syy miksi Ikonen tekee tulosta ja pelaa jopa ykkösessä kun Partanen pörrää ja syö poppariaEi ainakaan tolla meiningillä mitä se edelleen jatkaa. Minä, minä, minä, eikä kukaan muu! Edelleen raivostuttavaa katsella miehen pelaamista, jossa kierretään hyökkäysaluetta kahteen kertaan läpi kuin mikäkin vitun Juhamatti Aaltonen ja lopulta ratkaisu on aina surkea. Joku saisi sille takoa päähän, että käyttäisi hyväksi isoa kroppaansa ja ajaisi Ikosen tyylillä suoraan maalille.
Liigan sivuilta kyllä löytyy ihan ajantasallakin oleva pistepörssi.Tuosta kyllä puuttuu Ilvestä vastaan pelatun pelin pisteet.
Liigan sivuilta kyllä löytyy ihan ajantasallakin oleva pistepörssi.
Arttu Ilomäki 4 3 + 2 = 5
Patrik Laine 4 3 + 2 = 5
Teemu Aalto 4 0 + 5 = 5
Stephen Dixon 3 2 + 2 = 4
Jan-Mikael Järvinen 3 1 + 3 = 4
Jukka Peltola 3 2 + 1 = 3
Henrik Haapala 3 1 + 2 = 3
Kristian Kuusela 3 1 + 2 = 3
Miika Heikkilä 3 0 + 3 = 3
Jani Lajunen 3 1 + 1 = 2
Atte Mäkinen 4 1 + 1 = 2
Otto Rauhala 3 0 + 2 = 2