Liigajoukkueiden fanien salibandytoiminta

• 945
  • 8
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Hockey Night-ottelussa asiasta puhuttiin koko Suomen medialle, mutta tuli mieleen kaksi kysymystä:

Millä joukkueilla on fanien kesken salibandytoimintaa?
Ketkä jatkoaikalaiset ovat mukana pelaamassa?

Minä olen innokkaasti Bluesin mukana. Tällä viikolla ottelu Jokerien ja ensi viikolla Tapparan faneja vastaan.

Bluesin toiminta alkoi vasta tämän vuoden alussa. Yksi faniottelu on pelattu, ja hävisimme Jokeri-faneille 2-10 Ruskeasuolla. Lauantaina lähdemmekin siis revanssin hakuun.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Me täällä Jyväskylän päässä ollaan pelailtu vähän harvemmin, lähinnä sen takia ettei jostain ihmeen syystä kiinnostusta oikein löydy. Viime syksynä pelattiin Kärppä-faneja vastaan ja nyt 1.12 on tarkoitus ottaa yhteen uudestaan. Jatkoaikalaisista on pelaamassa ollut ainakin yllekirjoittanut, Kemulator, D2, Köpi ja erzo. Haasteita otetaan kyllä vastaan.

Suosikkijoukkue
ILVES
Ilves fanit pelaavat näitä salibandy otteluita (vain) muutaman vuodessa. Jokereita vastaan tuli pari vuotta sitten turpaan kunnolla, tosin se johtu taas siitä, etten ollut pelaamassa ja turkulaisia vietiin kuin litran mittaa :D. Itse en muista muita otteluita, mutta olen aina mukana ellei sitten ole jotain estettä.

En tiedä kuinka moni jatkoaikalaisista minun lisäksini on ollut näissä peleissä mukana.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Espoon Siniset
Hockey Night-ottelussa asiasta puhuttiin koko Suomen medialle, mutta tuli mieleen kaksi kysymystä:

Millä joukkueilla on fanien kesken salibandytoimintaa?
Ketkä jatkoaikalaiset ovat mukana pelaamassa?

Minä olen innokkaasti Bluesin mukana. Tällä viikolla ottelu Jokerien ja ensi viikolla Tapparan faneja vastaan.

Bluesin toiminta alkoi vasta tämän vuoden alussa. Yksi faniottelu on pelattu, ja hävisimme Jokeri-faneille 2-10 Ruskeasuolla. Lauantaina lähdemmekin siis revanssin hakuun.

Onko tähän Bluesin-fanien salibandyjoukkueeseen mahdollista tulla fan-clubin ulkopuolelta? Vai pitääkö liittyä itse clubiin? Paljonko muuten liittyminen clubiin maksaa?

Meinaa pelikokemusta löytyy, piirisarjamestaruuden ja pronssin verran.

Roy

Jäsen
Kärpät aktiivisena

Jyppiä vastaan pelattiin viime vuonna, tänä nyt ens kuussa uusiksi.

Ja Pelicansia vastaan tosiaan viime HN-matsin yhteydessä.

Molemissa turpiin, mutta eihän sillä ole mitään väliä :D

Kärpät Fanclubilla on vuoro kerran viikossa lauantaisin, ilmainen klubin jäsenille.

Tarkoitus olis haistella raumalaisten halukkuutta pelata 24.11 la täällä matsia kun ovat tulossa.

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lahti

Kerran viikossa Pelicansfanit pelaavat salibandyä. Porukkaa on tullut mukavasti lisää kauden kuluessa. Pelicansin menestys SM-liigassa on vaikuttanut tähänkin positiivisesti. En valitettavasti päässyt pelaaman Kärppäfaneja vastaan jalkavamman takia. Kävin kuitenkin ottelun katsomassa. Ottelun ehdottomasti hauskin tapahtuma oli oululaisen pelaajan kannanotto tuomarin toimintaan. Kaveri näytti tuomarille keskisormea, joten kaksiminuuttinenhan siitä tuli.

Mielestäni fan clubien väliset salibandymatsit ovat eri joukkueiden faneille erinomainen tapa tutustua toisiinsa.

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
turnaus

Ei muutakun turnaus pystyyn. 13 joukkuetta. Paikkana esim lahti tai joku tosta keskeltä suomea. Varmasti olisi rattoisa päivä tiedossa yhteisen hauskanpidon merkeissä. Varmasti seurojen Fanclubit saataisiin innostumaan. Sopiva päivä voisi olla vaikka tossa olympiatauon aikana.

Voitaisiin sitten kutsua ne jeesustelevat toimittajat jotka tekevät paska juttuja jääkiekko huliganismista, fanien välisestä vihanpidosta ja muusta olemattomasta asiasta. Näkisivätpähän että ne riehujat ei kuulu tosi fanijen joukkoon.

Olisihan se mukava mennä vieraspeliin kun voisi tuttuja vieras faneja nähdessään kommentoida vähän sählypelejäkin ja vannoa uusinta matsin voittoa:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy