Liigajoukkueiden cheerleaderit

• 41 593
  • 91

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin se aika vaan rientää

Lieneekö Lukolla samat cheerleaderit edelleen remmissä, jotka hommassa aloittivat joskus 90-luvun puolivälissä?

Silloin samoihin aikoihin Tonto Porkka lämäsi kaukalon avoinna olleesta ovesta erästä tyttöparkaa päähän, kun tytöt harjoittelivat omia kuvioitaan samaan aikaan kun joukkue oli jäällä.

Tuli vaan mieleen, että pikkuhiljaa nämä tyttöset alkavat näyttää jo naisilta, ja ainakin huhun mukaan syyskuisella faniristeilyllä oli kova flaksi käynyt tyttöjen keskuudessa. Topi Lehtonen varsinkin oli paljastunut kyseisellä risteilyllä melkoiseksi tekijämieheksi...

tsei_tsei

Jäsen
Kyllähän kauniita tyttöjä katsoo mielellään. Tapparallahan oli näköjään tirkistelty pukuhuoneeseenkin. Mun puolesta saa laittaa miescheerleadereitakin halliin. Niitä ei tarvi katsella, kuten ei tyttöjäkään. Ongelmana taitaakin lähinnä olla se, että mistä miescheerleadereita löytyy. Noh, eiköhän niitä jotain tanssia harrastavia kavereita voisi löytyä.

Mihinkään järjestykseen en kyllä oikein tyttöjä pysty laittamaan. Bluesilla pisti silmään mukavasti erilaiset asusteet. Eiköhän pääasia ole se, että tytöillä on hauskaa ja yleisö nauttii näkemästään.

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Arnold
Kunniamaininnat seuraaville yksittäisille cheerleadereille:
Tapparan http://www.tappara.fi/cheers/ul_ni.htm Ullalle

Tähän kohtaan on pakko heittää, että Ulla asuu melkein tuossa naapurissa (yksi rappu välissä).

Ja sitten itse tytöistä. Onhan se kiva, kun nättejä tyttöjä on hallissa, mutta peliähän sinne ollaan menty katsomaan, tai ainakin suurin osa on mennyt.

Viimeksi muokattu:

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti tsei_tsei
Ongelmana taitaakin lähinnä olla se, että mistä miescheerleadereita löytyy.

No jenkeistä tietysti, olen myös livenä nähnyt!

Ilveksellä on kait taitavimmat ja menestyneimmät cheerleaderit Suomessa. Mukaan mahtuu myös fitnessin suomenmestari. (www.ilves.com)

Meikäläistä ei henk. koht. kiinnosta pätkääkään cheerleaderit peleissä. Typerää jenkkikopiointia.
Cheerleader= kannustuksenjohtaja. Ei taida pitää paikkaansa Suomessa. Jenkeissä cheerleadereilla on aivan toisenlainen rooli peleissä, kuin pelkkä ketkuttaminen ja mieskatsojien miellyttäminen.

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Onko cheerleaderit muuten oikeasti joukkuettensa faneja ? kertaakaan en oo nähnyt yhtäkään tanssimassa suu irvessä, vaikka oma joukkue olisi tappiolla 0:6 , aina vaan pepsodent-hymyt .
Vaikka vastustaja tekisi maalin, niin usein ilme ei värähdäkään.
Joko tosiammattilaisia, tai sitten pelitapahtumat ei kiinnosta hirveästi.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti tsei_tsei
Ongelmana taitaakin lähinnä olla se, että mistä miescheerleadereita löytyy.

Onhan noita. Kollega on voittanut jopa jonkun EM-tason pystinkin. En ole kysellyt enempää, innostuu vielä värväilemään johonkin seuraan: "vtu mitä kissaa sielä on, tuut sinne vaan hyppii.." :)

Muistuu mieleen eräs tilanne vanhasta hallista jostain vuosien vuosien takaa. Muistelisin että se olisi ollut ensimmäisiä kausia kun mimmejä oli huiskineen nordensköjldinkadulla. (muistaako joku vuotta? voin toki muistaa ihan väärinkin)

Silloin ne oli päädyissä, ja tekivät pyrtsejäkin (pyramidi, opin telkusta) aina sillon tällön. No, kerran sitten olivat B3/B4 katsomon sisäänkäynnin tasanteella, ja duunasivat pyrtsin siihen sillä lailla, että päällimmäisenä oli yksi mimmi, kasvot kentälle päin, ja sellaisessa yli notkeassa vaa'assa. Hienon näköinen, ja varsinkin sen kaverin mielestä jolla oli paikka siinä sisäänkäynnin päällä. Silmäparista oli etäisyyttä mimmiin joku metrin verran, ja mimmi oli takajalka pystyssä ja hameeksi kutsuttu vaatekappale täysin "pois tieltä".

joojoo, kuulostaa härskiltä, mutta kyllä se siltä näyttikin! :)

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Re: SM-liigajoukkueiden cheerleaderit

Viestin lähetti vilperi#18
Tähän kohtaan on pakko heittää, että Ulla asuu melkein tuossa naapurissa (yksi rappu välissä).
Vietkö Ullalle terveisiä?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Rebel

Paras kuitenkin löytyy viime kaudelta Hämeenlinnasta, keskikatsomo suoraan sikakatsomoa vastapäätä, uskomaton kaksikko (siis yhdellä mimmillä). Sen neidon vieressä istuneille olisi voinut erikseen kuuluttaa: "Varokaa katsomoon lentäviä kiekkoja", koska ei varmasti pysty peliä seuraamaan sen näyn nähdessään.

Niin, samainen henkilö löytyy tälläkin kaudella Rinkulalta tanssahtelemasta. Kiitos siitä tai siis niistä luojalle.

Täältä tähän

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Jii

Eilen Turussa esiteltiin naisväen (ja miksei myös eräiden miesten)iloksi Ruskeat Pythonit.
Mun vessanpöntössä kellui muuten tänä(kin) aamuna ruskea python. :D Siltä se ainakin näytti.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
TOP 5

1. Milja (Pelicans)
2. Noora (HIFK)
3. Merete (TPS)
4. Susanna (Pelicans)
5. Maria (HIFK)

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti TwilightZone
Onko cheerleaderit muuten oikeasti joukkuettensa faneja ? kertaakaan en oo nähnyt yhtäkään tanssimassa suu irvessä, vaikka oma joukkue olisi tappiolla 0:6 , aina vaan pepsodent-hymyt .
Vaikka vastustaja tekisi maalin, niin usein ilme ei värähdäkään.
Joko tosiammattilaisia, tai sitten pelitapahtumat ei kiinnosta hirveästi.

Olen täysin varma ettei pelitapahtumat näitä kiinnosta. Hyvä jos tietävät mistä lajista on kyse.
Ihmettelen miten joku vielä suostuu menemään sinne kyylättäväksi....Kyyliä olette! :confused:

heh...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Linda

Olen täysin varma ettei pelitapahtumat näitä kiinnosta. Hyvä jos tietävät mistä lajista on kyse.
Ihmettelen miten joku vielä suostuu menemään sinne kyylättäväksi....Kyyliä olette! :confused:

heh...:D

Sori.. piti vastata sulle, mutta tuli vahingossa muokattua viestiäsi. No nyt pitäisi olla taas kunnossa.

Eli kyllä mä uskon, että tyttöjä oman joukkueen menestyskin kiinnostaa. Pelitapahtumista en ole niin varma, mutta ei kai sen niin väliäkään ole. Eiköhän tytöillä ole ihan omat jutut mitkä kiinnostaa, eli siis cheerleading-laji itsessään eikä niinkään oheistapahtuma.

Itselläni kyllä ei olisi niinkään ongelmaa ryhtyä miescheerleaderiksikaan, mutta kuten sanontakin sanoo: "rikoo on ronskilla ruma".

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
En halunnut periaatteesta avata uutta ketjua, mutta mielestäni jääkiekko-otteluiden cheerleader- käsitys on jotenkin harhautunut alkuperäisestä.
Olin La 03.11. katsomassa Blues-Kärpät- peliä ja olin aikaisemmin välttänyt kertomasta mielipidettäni Bluesin ns. cheerleadereistä, siis viime kauden perusteella, ennenkuin tällä kaudella olin nähnyt sen itse. Mutta..., edelleenkin olen sitä että ne kuusi ketkuttelevaa nuorta naista, jotka yrittävät olla olevinaan ns. cheerleadereita, tekevät todella paljon hallaa oikealle cheerleader-toiminnalle.
Oikeita cheerleadereitä näkee ainakin IFK:n peleissä, sekä Tampereella, jossa tytöt tekee pyramideja jne, niinkuin perinteisiin kuuluu.
Ei persetti noi Bluesin ketkuttelijat kuulu joukkoon.

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Samaa mieltä Arnoldin kanssa, TPS:llä on parhaimman näköset..
HIFK:n porukka on aito Cheerleader-ryhmä, eikä mitään pelkkiä tanssijoita tai lantion keinuttelijoiota.Muiden joukkueiden cheerleadereita olen nähnyt Hockey Nightissä.

Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
liian nuorta...

kerho typsyt on ainaki h i e m a n liian nuorta porukkaa ketkuttelemaan rappusilla. ja koreografiatkin on aika aneemisia. mutta muuten mielestäni matseissa toimii tasa-arvo saumattomasti; miehille katseltavaa pelikatkoilla (cheerleaderit), naisilla katseltavaa pelin aikana kaukalossa (itse pelaajaurhot). eiks homma oo balanssissa?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllä Espoon ja Tepsin tytöt vievät potin...Kyllä sellanen seksikäs kiemurtelu on paaaaljon parempaa kuin joku epämääräinen huiskutus.

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Voin kertoa, että Bluesin tanssijat EIVÄT MISSÄÄN NIMESSÄ halua kutsuttavan itseään cheerleadereiksi vaan aina korostavat, että heidän juttunsa on ihan eriasia. Jos on Showtanssia seurannut tajuaa mistä on kyse. Totuushan on, että ikinä ei voi kaikkia miellyttää ja jos yleisöstä 90 % diggaa niin silloin on onnistunut tehtävässään.

Bluesilla oli aiemmin Cheerleaderit ja viime kautena tuli tanssiryhmä joka on ollut erittäin pidetty. Myös pelaajien ja vastustajien keskuudessa ;)

Tiedän, että Bluesissa on useita tyttöjä, jotka käy viikottain myös muissa peleissä, eli eiköhän osaa ainakin lätkä kiinnosta aidosti.

Mun mielestä on turhaa haukkua ketään tanssijoista tai Chiekuista, mitä siitä hyötyy? Omia suosikkejaan sensijaan voi kehua ja pistää energiansa positiivisiin asioihin, mutta meitähän on tosiaan niin moneen junaan. Ja jos ei tykkää niin ei ole pakko katsoa.

spesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk ja mestisjengit
1. Blues (tanssillisesti omaa luokkaansa, persoonalliset tytöt)
2. TPS (portailla ei paljoa mahdu tekemään, mutta tanssijat toimii)
3. Ilves (paras cheerleader-ryhmä)

neilikka

Jäsen
fiftyeight,

Bluesilla peleissä on muuten tanssiryhmä. Siis kuten TPS tytötkin. Eihän ne kumpikaan ryhmä ole chiekkuja eikä yritä ollakaan. Kato siis t a n s s i j o i t a. Ei viuhakan heiluttajia. Vaikka ei mulla mitään niitäkään vastaan ole:)

Olin muuten Turussa seuraamassa TPS-Ilves peliä ja sanottava on, että verrattuna kilpailijattariin TPS tytöillä on kyllä isommat rintavarustukset kuin Bluesin tytöillä, mutta tanssillisesti jälkimmäiset kyllä voittavat 6-0! Kyllä LA Areenalla kelpaa katsella lavalle showta eikä portailla pomppimista. Kumpikohan vaatii enemmän ammattitaitoa.. Mieti sitä. Olin seuraamassa samaisen Blues-Kärpät ja helkkarin hyvin ne tanssii. Helkkarin hyvin.

Jos joku ryhmä tekee negaa niin se löytyy Hjallis hallista. Ai kauheeta, siinä touhussa jos jossain menee kyllä kenen tahansa uskottavuus. Ei riitä ainakaan mulla huumori seuraamaan lateksi-lissujen venkutusta.:p

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti neilikka
Olin muuten Turussa seuraamassa TPS-Ilves peliä ja sanottava on, että verrattuna kilpailijattariin TPS tytöillä on kyllä isommat rintavarustukset kuin Bluesin tytöillä,

Tuo pitää kyllä paikkansa.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itse olen sitä mieltä, että on parempi kun tanssii portailla ettei ole niin kaukana yleisösöstä, ja koko ajan samassa paikassa.

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Linda

Täytyy myöntää etten koskaan ole arvostanut näitä puolialastomia ilmestyksiä hallissa. Lähinnä ällöttävää...mutta kukin tavallaan...
:o

Olipa yllättävä naiskatsojan kommentti :D . Olen tainnut kuulla tämän kommentin ennenkin...... oliskohan ollut silloin kun avovaimon kanssa kävin pelin katsomassa
:rolleyes:

nimimerkillä: "Noi ipan tanssitytöhän tanssii kivasti" ja loppupelin ajan ei tarvinnut selittää mitään yksityiskohtia pelistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy