Mainos

Liigadraft 2014

• 6 866
  • 100

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Jaah, huolimattomuusvirhe.

Käykö Ilvekselle:

ILV>ÄSS:
7+11

ÄSS>ILV:
8+10

Rapala

Jäsen
Ottaisikos joku listaa vastaan seuraaville vuoroille tämän nyt Lukon jälkeen tulevan jälkeen? 2 vuoroa suht. lähellä toisiaan ja en usko että ehdin ajoissa takaisin kotio.

Edit: Vuorot siis 15.40 ja 15.48.

Mul on vuoro siinä välissä et voin ainakin hoitaa jos tarvis.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Minun 11, 13 ja 14 vuorot myynnissä! Tarjouksia otetaan vastaan.

Ralph

Jäsen
Hämeen kovimmat joukkueet treidaavat:

ILV 15+18 <> HPK 16+17

Ralph

Jäsen
Mikä on linja näiden try-out-pelaajien suhteen? Saako varata, vaikkei ole tehnyt vielä varsinaista sopimusta tulevalle kaudelle?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikä on linja näiden try-out-pelaajien suhteen? Saako varata, vaikkei ole tehnyt vielä varsinaista sopimusta tulevalle kaudelle?

Kyllähän try out on kuitenkin try out-sopimus. Hyväksytään, ei ne try out-äijät niin jumalaisiakaan kuitenkaan yleensä ole.

Suosikkijoukkue
Ei muuta kuin varailkaa vaan ihmiset, mitä sitä muutakaan sunnuntaiyönä tekisi.

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Voisiko joku ottaa listan 19. kierroksen vuorolleni? En itse pääse silloin varaamaan. Jos ottaa, niin laitan sen todennäköisesti melko heti tuon 19:28 vuoroni jälkeen. Mielellään joku, joka varaa minun jälkeeni kyseisellä kierroksella.

Suosikkijoukkue
Jaahas joukkue valmis. Kiitos draftista!

Tai no on siellä se kakkosveskarin paikka, mutta Tapparassa ei perinteisesti käyttöö moiselle. Mutta maalivahdin virkahan on vaan nimellinen, eli periaatteessahan luukkua voi availla 13. hyökkääjä?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos tästä draftista. Joukkueet kuntoon ja äänestelemään.

Takarajaksi "runkosarjalle" äänestyksessä joku perjantai 18.00 esim.? Ei kai tässä kiire oo?

Suosikkijoukkue
Kai tässä saa myyntipuheet raapustaa ennen äänestyksen alkua?! Ja äänet ice_shooterille yvllä?

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eikö noillekkin voisi aika tiukan aikataulun tehdä? Myyntipuheen nyt saa värkättyä nopeasti aikaan, niin sille huominen 24:00? Ja äänetys tyyliin torstaina 24:00. Eiköhän kaikille liene sopiva hetki kolmen päivän sisällä.

Suosikkijoukkue
Joo ei tossa viritelmässä kauaa kestäny. Ja kannatan kans äänestystä torstai 23.59 asti tiistai 00.01:stä alkaen.

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Jos aloitetaan äänestys huomenna iltapäivästä, itse ajattelin jotain klo 18.00. Takaraja sitten perjantaille klo 17.00? Voin ottaa äänet yv:llä vastaan.

Suosikkijoukkue
En kai lennä kisasta, vaikka lisäilin tuonne pisteitä näin pari tuntia myöhässä?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jokos ääniä tullut hyvin? Itse laitan äänet huomenna yv:llä, tänään pääsin juuri vasta kotio ja koko päivä ollut menoa, joten nyt voi vaan painaa aivot offille ja leikkiä zombieta loppuillan. Muistakaahan ihmiset PERUSTELLA vastauksenne. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin se että puolet äänistä annetaan täysin perusteetta vaan yhtenä litaniana.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy