Mainos

Liigadraft 2014

• 6 871
  • 100

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko Pirneksellä muka sooimus? JAn mukaan toki, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei ole.

Jahas. Ei ole. Ei vaan näemmä jatkoaika ole jaksanut poistaa miestä Kärppien listoilta. Sieltä itse katsoin ja tein kaikki listani draftia varten.

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Melkein vois nyt kuitenkin jonkunverran yli kahdeksan jatkaa tätä, sillä en tiiä miten ainakin ite pystyisin huomenna tohon aikaan jo tulemaan varailemaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Melkein vois nyt kuitenkin jonkunverran yli kahdeksan jatkaa tätä, sillä en tiiä miten ainakin ite pystyisin huomenna tohon aikaan jo tulemaan varailemaan.

Draftiahan voi jatkaa vaikka kellon ympäri tauotta, jos kaikki varaajat ovat paikalla varaamassa. Siitähän se vaan kiinni on...

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Rapala

Jäsen
saako vielä ottaa jonkun varaamattoman jengin ja vetää loppuun?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tappara vaihtaa 6+13+20 JYPin vuoroihin. 8+10+12. Vahvistusta vaille.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
saako vielä ottaa jonkun varaamattoman jengin ja vetää loppuun?

Kyllä ainakin omasta mielestäni saat. Hyvä vaan jos on lisää kilpailua, vaikka vähän myöhässä aloitatkin.

Mitä mieltä pääjehu?

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinun 6+10 vuorot minun lähes peräkkäisiin 7+8 vuoroihin.

Edit: lake 79 YV:tä laitettu.

Viimeksi muokattu:

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja täältä myös vahvistus Eli Bluesin 7+8 (96. ja 101.) vuorot lake79:lle ja takaisin vuorot 6+10 (75. ja 131.).

Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinulta 9 tai aikainen 10 kiekka + 18

Multa tupla 13. Kauppoja?

edit.

JYPille HPK:lta 6+14
HPK:lle JYPiltä 7+11

Ralph vahvistaa?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Turhan aikaisin jatkuu kyllä tänään drafti. Ihan hyvin ehdittäisiin neljältäkin vielä aloittamaan. Kuitenkin sunnuntai ja ihmisillä tekemistä/rötväystä tänään.

Ralph

Jäsen
Haluaisikohan joku vaihtaa minun 16. ja 17. varauksen sinun 14. ja 20. varaukseen?

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Voisiko joku hoitaa SaiPan kaksi seuraavaa varausta? Mielellään joku tällä kierroksella jo varannut tai alkupäässä varaava.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voisiko joku hoitaa SaiPan kaksi seuraavaa varausta? Mielellään joku tällä kierroksella jo varannut tai alkupäässä varaava.
Voin kyllä hoitaa. Varaus on tällä kierroksella ennen sinua, mutta viivyttele toki listan lähetystä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Voin kyllä hoitaa. Varaus on tällä kierroksella ennen sinua, mutta viivyttele toki listan lähetystä.
Ehdinkin hoitamaan nuo varmaan itse, mutta kiitokset kuitenkin.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät 11+20 -> JYP
JYP aikaisempi 13+14 -> Ässät

Sandersson vahvistaa tämän.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kävin jo muokkaamassa tämän vaihdon tuonne draft-listoille, mutta vahvistetaan vielä: sinulla on oma 14. kierroksen vuoro ja HPK:n 14. kierroksen vuoro, kumpi siirtyy?

Itse olen siinä ajatuksessa, että aikasempi 13 ja juuri tuo oma 14. Sandersson vielä kuittaa.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itse olen siinä ajatuksessa, että aikasempi 13 ja juuri tuo oma 14. Sandersson vielä kuittaa.

Niin minäkin, vahvistetaan nyt sitten vielä.

Ässät olisi halukas treidaamaan ylöspäin 7. kierrokselle, eli:

Ässille:
7+10

Sinulle:
8+9

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niin minäkin, vahvistetaan nyt sitten vielä.

Ässät olisi halukas treidaamaan ylöspäin 7. kierrokselle, eli:

Ässille:
7+10

Sinulle:
8+9

Otetaan tää kiinni. Jos käy? Myöhempi 7 multa sitten...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy