Onko Pirneksellä muka sooimus? JAn mukaan toki, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei ole.
Jahas. Ei ole. Ei vaan näemmä jatkoaika ole jaksanut poistaa miestä Kärppien listoilta. Sieltä itse katsoin ja tein kaikki listani draftia varten.
Onko Pirneksellä muka sooimus? JAn mukaan toki, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei ole.
Melkein vois nyt kuitenkin jonkunverran yli kahdeksan jatkaa tätä, sillä en tiiä miten ainakin ite pystyisin huomenna tohon aikaan jo tulemaan varailemaan.
Tappara vois suostua tuohon. Kelpuutatko?
Tappara vaihtaa 6+13+20 JYPin vuoroihin. 8+10+12. Vahvistusta vaille.
saako vielä ottaa jonkun varaamattoman jengin ja vetää loppuun?
Kyllä ainakin omasta mielestäni saat. Hyvä vaan jos on lisää kilpailua, vaikka vähän myöhässä aloitatkin.
Mitä mieltä pääjehu?
Sinun 6+10 vuorot minun lähes peräkkäisiin 7+8 vuoroihin.
Edit: lake 79 YV:tä laitettu.
Voin kyllä hoitaa. Varaus on tällä kierroksella ennen sinua, mutta viivyttele toki listan lähetystä.Voisiko joku hoitaa SaiPan kaksi seuraavaa varausta? Mielellään joku tällä kierroksella jo varannut tai alkupäässä varaava.
Ehdinkin hoitamaan nuo varmaan itse, mutta kiitokset kuitenkin.Voin kyllä hoitaa. Varaus on tällä kierroksella ennen sinua, mutta viivyttele toki listan lähetystä.
Ässät 11+20 -> JYP
JYP aikaisempi 13+14 -> Ässät
Sandersson vahvistaa tämän.
Ässät 11+20 -> JYP
JYP aikaisempi 13+14 -> Ässät
Kävin jo muokkaamassa tämän vaihdon tuonne draft-listoille, mutta vahvistetaan vielä: sinulla on oma 14. kierroksen vuoro ja HPK:n 14. kierroksen vuoro, kumpi siirtyy?
Itse olen siinä ajatuksessa, että aikasempi 13 ja juuri tuo oma 14. Sandersson vielä kuittaa.
Niin minäkin, vahvistetaan nyt sitten vielä.
Ässät olisi halukas treidaamaan ylöspäin 7. kierrokselle, eli:
Ässille:
7+10
Sinulle:
8+9