Mainos

Liigadraft 2014

• 6 876
  • 100

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Tosiaan, pystytän draftketjun tässä ihan kohta. Varaaminen aloitetaan tänään klo 16 ja jatketaan sinne klo 20 asti. Sunnuntaina aloitetaan klo 13, kun osa toivoi tätä myöhemmäksi siitä klo 12:sta. Varaillaan sinne klo 23 asti sitten huomenna. Maanantai (ja tiistai) tullaan menemään klo 17-23.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin, eli varausketju pystyssä.

Tosiaan hetikin saanee varata jos haluaa? Mutta draftikello pyörähtää käyntiin vasta neljältä tänään.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Onko treidit sallittuja?

Miten näiden NHL-sopimusten omaavien pelaajien kanssa toimitaan? Mielestäni todistetusti koko kauden lainalla Liigassa olevat pelaajat ovat ok (esim. Korpisalo). Nämä Pokat, Kapaset ym. mahdolliset palaajat Liigaan taas eivät täytä kriteereitä.

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Onko treidit sallittuja?

Miten näiden NHL-sopimusten omaavien pelaajien kanssa toimitaan? Mielestäni todistetusti koko kauden lainalla Liigassa olevat pelaajat ovat ok (esim. Korpisalo). Nämä Pokat, Kapaset ym. mahdolliset palaajat Liigaan taas eivät täytä kriteereitä.

Minun puolestani treidit ovat sallittuja.

Epäselvyyksien välttämiseksi ehkä voitaisiin jättää nämä Kapaset, Pokat ym. tällaiset rajatapaukset pois laskuista. En itse ole aivan niin ajan tasalla, että tietäisin kaikki nämä rajatapaukset. Jos joku kehtaisi listata nämä, niin saataisiin selvyys tähän hommaan.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitetaan sitten seuraavaa tarjolle kun lupa tuli.

Ässiltä
1 + 6

Sinulta
2 + 3

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Onko Zamorsky ja Kubalik varattavissa?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Omasta mielestäni liigassa pelaava pelaaja voidaan varata ja nyt vain Kasperi Kapanen on ainoa sellainen, joka ei pelaa 100 varmasti. Michael Kerästä kun käsittääkseni ei enää HIFK:n pelaajaksi edes lasketa.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Voi helvetti sentään. Unohtui täysin draft alkaa jo tänään. Olisiko vielä joku joka haluisi ottaa KalPan komentoonsa? Olen tienpäällä ja aika hankalaa tehdä varauksia mobiililla. Ei ollut kyllä tarkoitus skipata draftia, mutta tällä hetkellä on liian monta rautaa tulessa, että koko drafti unohtui.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kubalikissa en näe mitään ongelmaa, ei kai sillä ole muita kuin KalPa-sopimus?
Eikös Kubalikilla ollut joku "Kapas-optio" sopimuksessaan? Eli siis Zamorsky, Kapanen ja Pokka ovat ainoat sopimuksenalaiset pelaajat joiden varaaminen ei ole sallittua?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olkaas nyt ihmiset tarkkana, siellä on jo 4. vuoro menossa tällä hetkellä.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottaako joku listan Ässien 2. kierroksen vuorolle? Mielellään jo varanneista. :)

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Ottaako joku listan Ässien 2. kierroksen vuorolle? Mielellään jo varanneista. :)
Tänne voi laittaa.

Mites nyt nuo Zamorsky, Pokka ja Kapanen? Varattavissa vai ei? Mielipiteitä ei saa, vaan täytyy tuoda julki.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielestäni ei. He eivät ole liigamiehistöä tällä hetkellä, ainoastaan mahdollista "bonusta".

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hypätäänkös rästin omaavan yli kylmästi?

Ja vissiin varaukset saa suorittaa siis tuon aikataulun mukaan. Eli mä voisin pitää taukoa 17.12 asti, vaikka vuoro tulisi nyt?

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hypätäänkös rästin omaavan yli kylmästi?

Ja vissiin varaukset saa suorittaa siis tuon aikataulun mukaan. Eli mä voisin pitää taukoa 17.12 asti, vaikka vuoro tulisi nyt?

Kyllä.

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Vähän liian aikasin alkanu nää varsinkin huomenna ihan liian. Noo toivotaan että ehtii joitain pelaajia edes napata.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kaipailisin treidiä. Sulta 4+12 Multa 5+9.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saisikos Ice shooter lisättyä varauksia kohta jo listoihin? Ei nyt vielä ongelmaa ole, mutta pidemmän päälle alkaa olemaan jo seurata :)

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Pirneksellä muka sooimus? JAn mukaan toki, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy