Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Myrrän potkut Ilveksestä selvästi. Tämä ilvesfanien jatkuva selittely vain vahvistaa sitä.
Aika on kullanut näköjään muistot.Myrrän potkut Ilveksestä selvästi.
Ei ehkä historian tyhmimmistä puhuta, mutta kyllä Porin Ässät ansaitsee listalla paikan niin Pekka Rautakallion kuin Jyrki Ahonkin potkuista. Joukkueet kyllä kyntivät molempien potkujen aikoihin, mutta....molemmilla kerroilla korvaajaksi tuli Mikael Kotkaniemi, kokonaisuudessaan tuloksena oli erittäin synkät vuodet, jonka jonkinlaisena huipennuksena oli sitten kuuluisa tiedotustilaisuus, jossa olivat esillä legendaariset Jari Pasanen sekä mysteerivalmentaja tulevaisuuden käskijöinä (kumpaakaan ei näkynyt). En muista oliko samoja aikoja tai jopa sama tilaisuus jolloin julkistettiin liigahistorian ehkä huonoimman ja ylimielisimmän valmentajan Pasi Kaukorannan tulo Kotkaniemen tilalle. Kauden viimeisen kotipelin jälkeisessä pressissä fläppitaululta omien "saavutusten" kertaaminen (jotka olivat erittäin ohuet, ja jotka kerrottiin selitellen) never forget.
Tismalleen näin. Ilman selittelyä sanoisin Myrrän potkujen sijoittuvan noin TOP3:n tuntumaan, mutta selittely nostaa kirkkaasti kärkeen.Myrrän potkut Ilveksestä selvästi. Tämä ilvesfanien jatkuva selittely vain vahvistaa sitä.
Minä näen näissä selkeänä eroina kuitenkin sen, että TPS 2021-22 on parempi kuin Pelicans 2022-23. Lisäksi näen, että Ilveksen pelaajamateriaali 2022-23 on parempi kuin Ilveksen pelaajamateriaali 2021-22.Sitten TPS:ää vastaan oltiin täysin jaloissa, sekä tuloksellisesti että pelillisesti. Pennasen johdolla hoidettiin Ässät rutiinilla, Pelicansia vastaan oltiin pelillisesti edellä mutta hävittiin tuloksellisesti (ykkösmolarin loukkaantuminen ja keitto-Kontiolan & co. pettäminen).
EIkös se ollut nimenomaan SC Bern joka ihan virallisesti julkisti Jortikan sopimuksen kun kausi oli Suomessa vielä kesken?Potkujen syy nimittäin ei ollut pelillinen, vaan se, että Jortsu oli käynyt playoffsien aikana neuvottelemassa itselleen sopimuksen SC Berniin seuraavaksi kaudeksi. Tilanteen vuoti julkisuuteen sveitsiläinen lehdistö.
Ei ne olleet potkut, jos kerran Virta itse halusi lopettaa ja organisaatio pikemminkin aneli häntä jatkamaan.Virran potkut, stuntti on jäänyt telineisiin
Tersa puhui potkuista joiden korvaussumma pääsi yllättämään, vaikea sanoa mikä olisi korvaus jos valmentaja itse päättäisi sanomaan sopimuksen irti, yleensä se kai on 3 kk palkka työvelvoiteella, ainakin omalla alalla.Ei ne olleet potkut, jos kerran Virta itse halusi lopettaa ja organisaatio pikemminkin aneli häntä jatkamaan.