Liiga eri medioissa (paikalliset, videot, podcastit jne.)

  • 48 928
  • 161

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Petteri Nikkilälle. Varmasti voisi HPK:n kapteeni sanoa jotain muutakin pelko persiissä.
Voisi myös ajatella, että jos sanoo linjan olevan perseestä ja pilaavan pelin, kuvaisiko se enemmän kapteenin luottamusta joukkueensa kykyyn pelata jääkiekkoa ilman koukkimisia ja paidassa roikkumisia? Sellaisella lausunnolla annat itsestäsi vain huonon vaikutelman, itsestäsi ja seurastasi.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Voisi myös ajatella, että jos sanoo linjan olevan perseestä ja pilaavan pelin, kuvaisiko se enemmän kapteenin luottamusta joukkueensa kykyyn pelata jääkiekkoa ilman koukkimisia ja paidassa roikkumisia?
Kyllä. Varmasti noinkin.

Sellaisella lausunnolla annat itsestäsi vain huonon vaikutelman, itsestäsi ja seurastasi.
Kuten nyt Jukureiden kapteeni on nyt tehnyt. Ja siksi nimenomaan Nikkilälle iso hatunnosto. Seuraa povataan tippumaan Jokereille karsinnoissa, mutta kapteeni antaa uuden tuomarilinjan pysymiselle arvion 9, vaikka ihan varmasti tietää että tiukempi linja on vain ja ainoastaan huono uutinen HPK:lle.
 
Viimeksi muokattu:

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mikä vika Sportin kapteenin kommentissa oli? Kysymyshän oli, että ”kuinka luottavainen olet, että uusi tuomarilinja pitää läpi kauden”.

Stålberg oli tarkemman linjan kannalla, mutta ei uskonut sen pitävän.
Totta. Muistin väärin tuon, mitä hän sanoi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Kapteeneita haastateltu sääntomuutoksiin liittyen. Eniten ihmettelin Jukurien kippari Piitulaisen kommentteja:



Siis mitä? Viihdearvoa sitten ilmeisesti tuo jatkuva roikkuminen, estäminen ja puserossa kiinni oleminen?
Minä taas ymmärrän tämän täysin. Suosittelen katsomaan vaikka molemmat KalPan ja JYPin harjoituskauden kohtaamiset. Ylivoimaa pelattiin kahteen otteluun yhteensä 70 minuuttia (kaikki kakkosia) enkä ainakaan minä yksinkertaisesti saanut peleistä oikeastaan mitään irti. Jatkuvat erikoistilanteet ja samat kuviot tekivät peleistä aivan järkyttävän tylsiä. Otan sata sadasta mieluummin vauhdikkaan 5v5-pelin, vaikka siellä saisikin sitten roikkua ja estää enemmän.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä taas ymmärrän tämän täysin. Suosittelen katsomaan vaikka molemmat KalPan ja JYPin harjoituskauden kohtaamiset. Ylivoimaa pelattiin kahteen otteluun yhteensä 70 minuuttia (kaikki kakkosia) enkä ainakaan minä yksinkertaisesti saanut peleistä oikeastaan mitään irti. Jatkuvat erikoistilanteet ja samat kuviot tekivät peleistä aivan järkyttävän tylsiä. Otan sata sadasta mieluummin vauhdikkaan 5v5-pelin, vaikka siellä saisikin sitten roikkua ja estää enemmän.
Kärppien peleissä ei ole tullut paljon jäähyjä, eikä linjassa ole ollut näkyvissä suurta muutosta. Minä en usko, että linja on ainakaan enää lokakuussa yhtään aiempaa tiukempi. Joten huoli pois sulta, vitutus mulle.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Jos linja tällaisenaan pitää, niin saadaan pistepörssissä aika monta miestä 70 pisteen kerhoon. Ylivoimaa nimittäin tullaan pelaamaan, ja paljon. Itse en osaa nähdä tätä huonona asiana. Ei satunnaisseuraajaa kiinnosta taktinen hinkkaaminen vaan maalit. Katsojat maksaa edelleenkin pelaajien palkat.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Minä taas ymmärrän tämän täysin. Suosittelen katsomaan vaikka molemmat KalPan ja JYPin harjoituskauden kohtaamiset. Ylivoimaa pelattiin kahteen otteluun yhteensä 70 minuuttia (kaikki kakkosia) enkä ainakaan minä yksinkertaisesti saanut peleistä oikeastaan mitään irti. Jatkuvat erikoistilanteet ja samat kuviot tekivät peleistä aivan järkyttävän tylsiä. Otan sata sadasta mieluummin vauhdikkaan 5v5-pelin, vaikka siellä saisikin sitten roikkua ja estää enemmän.

Ajattelin, että 70 minuuttia ylivoimaa kahteen peliin ei mitenkään voi pitää paikkaansa eikä se sitä olekaan.

Rangaistusminuutteja oli kyllä 70, mutta se, että ylivoimaa olisi pelattu 70 minuuttia olisi edellyttänyt lisäksi että
a) kaikki rangaistukset ehtivät loppua ennen ottelun loppua
b) yhtään rangaistusta ei mene päällekkäin missään vaiheessa
c) otteluissa ei tehdä yhtään ylivoimamaalia

KalPa pelasi ylivoimaa kaikkiaan 32 minuuttia ja 22 sekuntia (kaikki 5vs4), JYP 19 minuuttia ja 22 sekuntia (56 sekuntia 5vs3 ja 1 minuutti 22 sekuntia 4vs3, loput 5vs4)

Neljällä neljää vastaan pelattiin 1 minuutti ja 57 sekuntia. Loput ajasta mentiin täysin kentällisin, 66 minuuttia ja 19 sekuntia.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ajattelin, että 70 minuuttia ylivoimaa kahteen peliin ei mitenkään voi pitää paikkaansa eikä se sitä olekaan.

Rangaistusminuutteja oli kyllä 70, mutta se, että ylivoimaa olisi pelattu 70 minuuttia olisi edellyttänyt lisäksi että
a) kaikki rangaistukset ehtivät loppua ennen ottelun loppua
b) yhtään rangaistusta ei mene päällekkäin missään vaiheessa
c) otteluissa ei tehdä yhtään ylivoimamaalia

KalPa pelasi ylivoimaa kaikkiaan 32 minuuttia ja 22 sekuntia (kaikki 5vs4), JYP 19 minuuttia ja 22 sekuntia (56 sekuntia 5vs3 ja 1 minuutti 22 sekuntia 4vs3, loput 5vs4)

Neljällä neljää vastaan pelattiin 1 minuutti ja 57 sekuntia. Loput ajasta mentiin täysin kentällisin, 66 minuuttia ja 19 sekuntia.
Oikeassa olet. Huonosti muotoiltu minulta, mutta pointtini varmaan tuli esiin. Tuntui se pelejä katsellessa vähintäänkin 70 minuutilta :)
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Minä taas ymmärrän tämän täysin. Suosittelen katsomaan vaikka molemmat KalPan ja JYPin harjoituskauden kohtaamiset. Ylivoimaa pelattiin kahteen otteluun yhteensä 70 minuuttia (kaikki kakkosia) enkä ainakaan minä yksinkertaisesti saanut peleistä oikeastaan mitään irti. Jatkuvat erikoistilanteet ja samat kuviot tekivät peleistä aivan järkyttävän tylsiä. Otan sata sadasta mieluummin vauhdikkaan 5v5-pelin, vaikka siellä saisikin sitten roikkua ja estää enemmän.
Itse katsoisin tässä sinne pelaajistoon. Tietenkin menee hetki jos olet aina tottunut siihen, että saat estää kiekotonta, roikkua paidassa ja hakata mailalla, jotta pystyt muuttamaan pelityyliä, mutta kyllä nyt ammattilaisten pitäisi pystyä sopeutumaan hyvinkin nopeasti ja jos ei sopeudu niin sietääkin istua jäähyllä. Nyt pitäisi vaan tuomareiden pystyä kestämään se ensimmäisen 1-2 kk paine mikä varmasti tulee kun jäähyjä vihelletään aiempaa enemmän ja pelaajat vielä opettelevat uutta linjaa.

Ilveksen eilinen CHL peli oli mielestäni tuomaristolta oikein mallikas suoritus, vaikka pelin taso ei muuten häikäissyt. Puolalaisten jäähyt olivat oikeastaan kaikki joko päivänselviä kampituksia tai sitten tällaisia roikkumisia, jotka poimittiin hyvin pois, vaikka vähän kevyiltä livekuvassa näyttivätkin. Ilvekseltä sama juttu, eli Väisäsen turha huitominen hyökkäyspäässä, josta joutui jäähylle ja Björkqvistin hyvin huomaamaton kiekottoman pelaajan blokkaaminen, joka myös uudella linjalla on aivan selvä jäähy. Mieluummin tällaista katsoo kun aiempien vuosien kaltaista liaanikiekkoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko podcast muodossa kausiennakoita tulossa tai tullut? Kalju cornerilt taitaa tulla huomenna, Liigapyykki ei ole ainakaan tehnyt, tai tekeekö enää ollenkaan?
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jäägone-podcastin uusimmassa jaksossa molempien juontajien runkosarjaveikkaus. On raumalainen podcast, joten jonkinlainen Lukko-painotus löytyy. Mennyt kuitenkin jo pitemmän aikaa siihen suuntaan, että pyrkii käsittelemään liigaa yleisemmällä tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves podcast myös tuli tänään ja siellä käydään läpi kaikki joukkueet. Alkuun tietenkin asiaa Ilveksestä niinkuin nimestä voi päätellä, mutta jälkimmäinen puolikas muista joukkueista.
 

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Liiga-ennakkoja itekkin kaivannut, mutta niitä ei edes etsimällä löydy. Kyllä semmoselle uudelle Total hockey foreverille ois kysyntää. Mitään liigawameja jne. ei jaksa kuunnella. Kaippa se on tyytymine kalju corneriin sit vaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Liiga-ennakkoja itekkin kaivannut, mutta niitä ei edes etsimällä löydy. Kyllä semmoselle uudelle Total hockey foreverille ois kysyntää. Mitään liigawameja jne. ei jaksa kuunnella. Kaippa se on tyytymine kalju corneriin sit vaan.
Teipistä teippiin on ihan asiallinen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Jatkoajan legendaarinen Jääkiekkolehden luoma mediaveikkaus. Onneksi Mertsi ei saa enää omaa riviään sanoa.

Media luottaa enemmän Kärppiin kuin fanit. Jatkoajalla Ilves oli edellä ja tuossa Kärpät saanut Tapparankin jo kiinni.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jatkoajan legendaarinen Jääkiekkolehden luoma mediaveikkaus. Onneksi Mertsi ei saa enää omaa riviään sanoa.


Miksi Urheiluankan veikkauksia ei ollut tässä pläjäyksessä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös