Onkohan sama joka toteutti Lukon "tuoreet" web-sivut? Rauman LukkoMyötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton. Kyseinen mainostoimisto voi aloittaa jo yt-neuvottelut. #facepalm
Tuo joulutervehdys oli myös aivan verraton! Ho-ho-ho-ho-hoo!
Onkohan sama joka toteutti Lukon "tuoreet" web-sivut? Rauman LukkoMyötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton. Kyseinen mainostoimisto voi aloittaa jo yt-neuvottelut. #facepalm
Myötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton. Kyseinen mainostoimisto voi aloittaa jo yt-neuvottelut. #facepalm
Pelicansilta on tullut uusi mainosvideo
Video löytyy Youtubesta
Ei ehkä niin hauska ja hyvä kun viime kauden videot, mutta kyllä hymyilytti kun ekaa kertaa näin.
Pelicansilta on tullut uusi mainosvideo
Video löytyy Youtubesta
Ärsyttää tuo focuksen hakeminen zoomatessa ja se, enkä ymmärrä iksi ylipäätään pitää zoomata? Senkö takia ettei kuvan tärähtäminen taklaustilanteessa näyttäisi niin hölmöltä (päätarkoituksena kai on estää katsojaa näkemästä mitä todellisuudessa tapahtuu)?
Aikalailla sama mulla. Itse Facebook tilanne oli yllättävä ja positiivinen. Sitten kuva siirtyy vaihtoaitiosta jonnekkin jäiseen laaksoon, jossa pelaajat ampuvat kiekkoja ilmaan! Kaiken kruunaa se, että lopussa tulee ruotsinkielinen lause josta en ensimmäisellä kerralla tajunnut ilman tarkistamista mitään.IFK:lla ihan siisti tuo Facebook-toteutus, mutta itse mainoshan on todella laimea ja mitäänsanomaton.
Ok mainos, mutta kertoja vaihtoon (jos tuo kaveri tekee spiikkejä ammatikseen, niin ihmettelen kovasti) ja "Pelicans.fi" spiikin olisi voinut korvata fanikatsomon "Pelicans" tms. huudolla, niin olisi tullut ripaus mahtipontisuutta.
Kärppänä paikalla- Jakso 1 [youtube]
Ainakin allekirjoittanut piti tätä hauskana ja odottaa innokkaasti uusia jaksoja.
http://www.kärppänäpaikalla.fi/
Hyvää settiä.Kärppänä paikalla- Jakso 1 [youtube]
Ainakin allekirjoittanut piti tätä hauskana ja odottaa innokkaasti uusia jaksoja.
http://www.kärppänäpaikalla.fi/
Mutta eiköhän tuostakin pätkästä joku saa itkuraivarit ja sitä puidaan jossain keltaisessa lehdistössä...
Näinhän siinä sitten kävi. Linkki Iltalehteen.