Levyraati

  • 1 139
  • 6

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mä oon kyllästynyt kaikkiin näihin äänestyksiin ja visailuihin,joten nyt pannaan pystyyn Levyraati.Jokainen kirjoittaa oman biisin,jotka muut kirjoittajat arvostelee yhdestä kymppiin.Vänkää vai mitä,vänkää tai ei,niin tässä tulee aloitus.

- VAHVISTUKSET-

Maanantai ei mittään.Tiistai ei mittään.Keskiviikko,Torstai ei mittään.Perjantai ei mittään.Lauantai ei mittään ja Sunnuntaina hallilla ei kettään.

Hallitus ei mittään,Puhelin ei mittään,mun scouttaus toiminta ei mittään.Länteen taikka Ittään,mie en löydä kettään ja Jönnikään ei puhu mulle mittään.

Koht minä olen työtön ja Jönnikin on työtön,mut mehän ei ollakkaan mittään.On ihmiselo kurjaa ja pelionni nurjaa,kun kukaan ei tee yhtikäs mittää.....

Palkinnoksi voittajien kesken arvotaan CUMULUKSEN koko tuotanto.Tunneiksi silkkaa kärsimystä!!!!!

-LETS PLAY HOCKEY WITH HECTOR-
 

Juze

Jäsen
Antaisin Axen "Kahvara on terästä"-sanoitukselle (ja Junnun sävellykselle) täydet kymmenen pistettä, mutta ei hyvälle miehelle sovi tuottaa kärsimystä antamalla tuollaista palkintoa.
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Kappaleelle annan 4 pistettä, kuitenkin tuo oli tilanteeseen (fööni) hyvin osunut...
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan hyvä, ainut mikä häiritsi oli se "diudi-diudi" siellä taustalla kun rumpali soitti että tsäkä-tsäkä-tsäh. Laitetaan seiska. Olikos tää kitaristi muuten Andy McCoy?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
2

no mitähän tähän nyt sanois. siis tällasta tusinatavaraa tulee nykyään tuutista koko ajan. Kauhean kaupallista ja tuotteistettua musaa. No mut musabisnes on tällasta nykyään. Meillä on jo kaiken maailman britneyt ja poikabändit, onko tällaiselle vielä tilausta? Mihin on hävinneet ne kaikki epäkaupalliset katu-uskottavat artistit jotka levyttelevät ihan omaksi ilokseen? No, koska nykyään tuotteita ei luoda kestämään, on tämäkin varmasti jo unohdettu kesään mennessä. aineksia kuitenkin jouluhitiksi. Ja tietenkin seuraavana jouluna tää on smurffien jouluhitit levyllä koverina.

plussana täytyy mainita kyllä tän singer/songwriterin kyky tuoda hyvin esiin se ahdistus ja tuska joka tässä taustalla on. Mutta se sitten kyllä hävisi tän rasvaisen kaupallisuuden taakse.

kakkonen musalle, ja ylijäävät loput kaheksan videossa kiemurrelleelle vähäpukeiselle lattarikaunokaiselle. Jos hän katsoo tätä, niin mun yhteystiedot on Jukalla.

:)
 
Viimeksi muokattu:

Michelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu kiitos ei Hectoria! En kestä! Pisteet menee pakkasen puolelle jos alan arvostelemaan..! :)
Mutta hei, heittäkääpä pisteitä Paula Koivuniemen koko tuotannolle, rankasti yleistäen! Paulahan on siis se tummat silmät ruskea tukka-nainen, joka tätä nykyä kuuntelee kovasti Tomppaa..! :o
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös