Levyhyllysi häpeäpilkut?

  • 15 877
  • 97

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyykö levyhyllystä levyä, josta haluat päästä eroon ja joka erottuu levyhyllystäsi sinne kuulumattomana tekeleenä? Itselläni tällaisia levyjä löytyy esim. Bon Jovin livelevy One Wild Night. En tiedä miten häiriintyneessä mielentilassa olen sen ostanut, itse asiassa en edes muista, että mistä ja milloin olen sen ostanut. On joka tapauksessa huonoin live, mitä olen koskaan kuullut. Runaway on oikeastaan ainut biisi, joka kestää vertailun, muut onkin sitten hirveetä paskaa. Niistä muutamasta OK-biisistä (You Give a Bad Name, Livin' on a Prayer mm.) on saatu tehtyä aivan hirveet softpop-versiot. Yäkkistä! Nolo bändi, joka ei ole mielestäni rehellinen.

Toinen häpeäpilkku on KISSin vuonna 1985 ilmestynyt floppilevy Asylum. Kuunnellessani Tears Are Falling -biisiä, tulee mulle aina maksimaalinen myötähäpeän tunne. Biisi kuvaa itse asiassa koko levyä hyvin. On se niin säälittävän huono levy. Kun ensi kerran kuuntelin levyä kävi hetken aikaa mielessä, että onko tämä varmasti KISS. Rehellisesti sanottuna tässä viestissä aikaisemmin mainittu Bon Jovi tuli siitä mieleen. Sen jälkeen päätin olla ostamatta enää yhtään KISSin 80-luvun levyä, vaan pysyn 70-luvun klassikoissa. Ne bändikuvatkin siinä levylehtisessä on ihan yhtä noloja kun itse laulutkin.

No niin kaivakaas nyt luurangot esiin kaapista!
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pari pahaa on kertynyt:

Neon2 - Polku
Mikko Kuustonen - mikälie
Bruce Dickinson - Tattooed Millionaire
Tommi Läntinen - mikälie
Jari Sillanpää - Parhaat

..ja pahin kaikista..

greatlovesongs vol. 1,2,3,4
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Dante
..ja pahin kaikista..

greatlovesongs vol. 1,2,3,4

Noillako sä herutat?

Oman hyllyni suurin häpeäpilkku on joku 2Unlimitedin levy, joka muistaakseni tarttui mukaan Joensuun torilta huomattavan kauan sitten. Erilaisiin musiikkikerhoihin kuuluminen on myös tuonut käsittämätöntä kuraa hyllyyn.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tottakai skidinä tuli jokunen Dingo ostettua, mutta toisin kuin Neumannin nykyinen ääni ja bändin keikat, ihan tarttuvaa poppirokkia ja osa 80-luvun lapsuuttahan tuo dingotus on. Nykyään mies ja bändi on lähinnä joke.

Waltarin Radium round on kyllä paska jopa Waltarin levyksi. Kolme euroa oli kai liikaa siitäkin.

Bush-levyn joku onneksi käänsi inttiaikana, sen verta paska bändi.

Satoja levyjä löytyy mutta ei siellä kyllä muita pahempia hazardeja ole, paitsi pari Van Hagar-albumia.

Viestin lähetti Dante
Pari pahaa on kertynyt:
Neon2 - Polku
Tommi Läntinen - mikälie
[/SIZE]

Vittu ma en puhu enää sulle.
 

Franchise

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Pittsburgh Penguins
1. Qstone - jotain Mikko Kuustosen pop-jazz-blues-kamaa
2. Chesney Hawkes - ainakin osa muistaa biisin I'm the one and only

Näillä ei viitsi brassailla.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ensin luulin, että pitää tunnustaa levyhyllystä joku ei-niin-katu-uskottava levy, josta kuitenkin pitää. En siis kerro, että levyhyllystäni löytyy Frankie Goes to Hollywoodin Welcome to the Pleasure Dome. Sen sijaan paljastan, että ostin joskus Danzigin Satan's Childin, joka on aivan kaamea oksennus bändin alkuajan tuotantoon verrattuna. Ostakaa pois. Soitettu kaksi kertaa, kuin uusi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Monen mielestä 95% omasta levyhyllystäni olisi sitä itseään, mutta itse sanon, että häpeäpilkkuja on noin 0,001%. En meinaa keksi tähän hätään yhtään häpeäpilkkua. Miksi olisin ostanut hävettäviä levyjä?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mikään ei hävetä yhtä paljon, kuin Aikakone - Tähtikaaren taa. Joskus lapsena tuli tuota roskaa kuunneltua. Nykyään musiikkimaku on muuttunut "hieman" raskaampaan suuntaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Nirvana - Nevermind

Todella huono.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Arnold
Monen mielestä 95% omasta levyhyllystäni olisi sitä itseään, mutta itse sanon, että häpeäpilkkuja on noin 0,001%. En meinaa keksi tähän hätään yhtään häpeäpilkkua. Miksi olisin ostanut hävettäviä levyjä?

Samaa mieltä, yhtään paskaa lättyä ( omasta mielestäni) ei löydy vaikka joitakin tulee kuunneltua harvemmin( Lehtivihreät, Daisy esim). Mutta avokkaalta löytyy sitten Modern Talkingit, Bad Boys Bluet, Cindy Lauperit esim..
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Häpeällisiä levyhankintoja on tullut aikojen saatossa tehtyä useampiakin, mutta eipä noista yksikään enää levyhyllyssäni pölyä kerää. Jo ajat sitten niillä on heitetty ns. vesilintua. Mikäli vuoden aikana kertyy turhia levyhankintoja lisää, niistä pääsee helposti eroon kesällä. Soveltuvat erinomaisesti esim. mökillä oluenjuonnin ohessa suoritettaviin pihapeleihin etc.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Olikohan joku saksalainen tyttö-räp bändi Tic Tac Toe?
Sain kaverilta lahjaksi saksan tuliaisina ja tasan kerran kuunneltu.
Laulukieli saksa voisin myydä halvalla!
Lisäksi on joku bonus-cd ,jonka sain ilmaiseksi.
Kasettipuolelta löytyy pari Europen kasettia + Scorpionsia (lapsena ostettuja).
 

Boomhauer

Jäsen
En suoranaisesti häpeä mitään levyjä, koska pidän ne kaikki esillä levyhyllyssä, mutta hyllystä löytyy mm. seuraavia mielenkiintoisuuksia:

Aqua - Aquarium
Dr. Bombay - Rice & Curry
Alexia - Fan Club
Captain Jack - Operation Dance
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jääkiekon MM-kisojen virallinen levy MM2003, jonka erehdyin kisahuumassa Helsingissä ostamaan. Aika heikkoja biisejä jos niiden piti lätkään liittyä. Ei vaan tajua miksi sekin tuli hankittua.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Captain Jack - The Mission
Rednex - Sex & Violins
Leijonat & Curre & Kirka - Den glider in
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Albert Hammond Plays Greatest Hits of Sibelius.
Kyllä, levyllä todellakin on tuollainen nimi. Sirkusuruilla soitettua Sibbeä. Repikää siitä...
 

Rocco

Jäsen
Montaa levyä en omista, mutta Army of Loversien levy saa varmasti monella suun vahingoniloiseen hymyyn...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Arnold
Monen mielestä 95% omasta levyhyllystäni olisi sitä itseään,
Osuit naulan kantaan...

Jos vaimon hämärät Antti Ruiskut, Britneyt sunmuut jätetään pois niin meikäläisen ykköshäpeäpilkku lienee Mr. Bigin levy. Se on semmoista siirappipoppia että... Tuli vain ostettua se joskus aikoja sitten.
 

Wolves

Jäsen
Hmm...itseltäni ei löydy kuin yksi varsinainen häpeäpilkku.

Hanson - Middle Of Nowhere

Ja senkin ostin aikoinaan Rauman Anttilasta 10 markalla, vain kidutaakseni kämppksiä ja kavereita. Sitä en tiedä mitä Geneven sopimus sanoo moisesta, mutta tunnustan tekoni.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ei mun itse omista levyistä mitkään ole huonoja.
Häpeäpilkkuja on lähinnä ne mitä olen saanut faijan duunin
kautta, kaiken maailman suomipoptekno-undergroundia löytyy
vaikka muille jakaa. Jos nimet kuten Kevyt Jee, Soup De Loop,
JS16 tai Waldo kiinnostavat niin ottakaa ihmeessä yhteyttä ja rankaiskaa itseänne.

Toki olen huonoja levyjä ostanut, kuten kasan Iron Maidenia,
mutta ei niistä miksikään häpeksi ole.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pari löytyy...

NOFX - Kill all the white men En ymmärrä minkä helvetin vuoksi tuo sitten piti ostaa, mutta käsittämätöntä kuraa tuo oli.

Era Älkää edes kysykö...
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti SaiPa2000

Hanson - Middle Of Nowhere
Ei taida enään kukaan pistää paremmaksi.


Itseltäni löytyy Spice Girlssejen Spice World, en tunnusta itse ostaneeni mutta minulla se on. Itse häpeen sitä jos on talossa ihmisiä, mutta kun yksin pääsee luukuttaan Spaissareita, ei mikään voita sitä viilistä, ymmärrän miksi nuorten tyttöjen itse viiltely lisääntyi 90-l puolessa välissä.

Muita elämää suurempia viiliksia tarjoavat ainakin seuraavat "olisivoinutjäädäostamatta" levyt:

Wheatus - levyn nimeä en muista enkä sitä jaksa nyt tarkistaa.

Kiss FM hits 5 - kyseisen ratiokanavan about vuoden -95 kuumimmat hitit! JES! super hero, Alexia, Backsteet Boys(!?!) ym. kivaa.

Sitten on ainakin joku WuTang Clan, Movetron ja taitaa siellä joku Anssi Kelakin löytyä.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Arnoldin tavoin myös meikäläisen levykokoelmat olisivat lähes kaikkien mielestä häpeäpilkkuja, mutta mainitaan nyt muutama, minkä olemassaoloa suorastaan ihmettelen.

Vengaboys - The Party Album
Hit'n Hide - On a Ride
ToyBox - FanTastic

Kasettina löytyykin sitten Captain Jackia, E-Roticia, Aquaa ja Dazea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös