Viestin lähetti Tähtirinnat
Onpahan taas saatu se jokavuotinen sensaatio aikaiseksi. Tätä nyt varmaan puidaan toistaviikkoa iltapäivälehtien sivuilla. Se hyvä puoli tässä on, että ei tarvitse paljon ostella kyseisiä lehtiä. Sanoin tuolla vapaan keskustelun puolella äsken, että kolme ottelua olisi riittänyt, mutta että kahdeksan :confused: . TPS:n Teemu Elomo sai kolme ottelua lyötyään Aaltoa poikittaisella niskaan. Onko näissä tuomioissa mitään linjaa? Ainiin, mutta TPS ei pelaa sikaa, eikä tapaus herättänyt median huomiota.
TPS:n Teemu Elomo sai kolme ottelua lyötyään Aaltoa poikittaisella niskaan. Onko näissä tuomioissa mitään linjaa? Ainiin, mutta TPS ei pelaa sikaa, eikä tapaus herättänyt median huomiota.
Viestin lähetti Ralli
Ongelma on vain se että sm-liigan asiantuntija "ei ikinä luistimilla seissyt" kurinpitoryhmä Urpo "Kapakkabasisti" Helkovaaran johdolla langetti taas rangaistuksen tapahtuman lopputuloksesta, ei itse rikkeestä. Olen satoja kertoja nähnyt vastaavaa, kun hyökkääjä työnnetään poikittaisella mailalla maalia päin, josta tulos on onneksi harvoin ollut tällainen. Tämä rangaistus tarkoittaa sitä että vastaisuudessakin pitäisi rangaista kyseisestä rikkeestä 8 ottelua vaikka ei pelaaja loukkaantuisi. Näin ei valitettavasti vain tule tapahtumaan, ei ainakaan Helkovaaran aikana joka esim. Italiassa olisi sikäläisen jalkapalloliigan johtajana jo murhattu.
ps. tervosen pelaajaura ei ole mikään ura!
Viestin lähetti Jet Ace
Teemu Elomo pelaa Bluesissa.
Viestin lähetti GM
Paljonkos Ralli olisit antanut?Vai olisko pitänyt antaa Suutariselle pelirangaistus kun ei pysynyt pauken tööttiä pystyssä?Tai kylhän Hartsa oikeastaan rangaistustaan kärsii,harmi vaan.
TPS:n Teemu Elomo sai kolme ottelua lyötyään Aaltoa poikittaisella niskaan. Onko näissä tuomioissa mitään linjaa? Ainiin, mutta TPS ei pelaa sikaa, eikä tapaus herättänyt median huomiota.
Viestin lähetti Ralli
Tämä rangaistus tarkoittaa sitä että vastaisuudessakin pitäisi rangaista kyseisestä rikkeestä 8 ottelua vaikka ei pelaaja loukkaantuisi.
Viestin lähetti Ralli
Tästä ei nyt ollutkaan kysymys, paljonko minä olisin antanut, mutta kun nyt kerran kysyt niin 2 min ja vielä huomautus Suutariselle siitä ettei ensi kerralla jää tuulettelemaan IFK:n maalin edessä!
Viestin lähetti Ralli
huomautus Suutariselle siitä ettei ensi kerralla jää tuulettelemaan IFK:n maalin edessä!
Viestin lähetti Noose
Jatkoajan uutinen pannasta ja vähän muutakin.
Aika kova penaltti, mutta linjanvetona hyvä ennakkotapaus. Tarttis vähän kattoo...
Viestin lähetti Ralli
Ongelma on vain se että sm-liigan asiantuntija "ei ikinä luistimilla seissyt" kurinpitoryhmä Urpo "Kapakkabasisti" Helkovaaran johdolla langetti taas rangaistuksen tapahtuman lopputuloksesta, ei itse rikkeestä.
Viestin lähetti tiki10
Ei nää linjavedot mitään merkitse... HIFK:lla on omat säännöt ja muilla joukkueilla omat. Paskapuhetta että jotain linjavetoja tehtiin tänään. HIFK on SM-liigan pahisjoukkue ja sitä ei ikinä ole kohdeltu reilusti.
Mitä vitt*a se Elomo sai vain 3 ottelun pelikiellon omasta tempauksestaan??? No sehän pelaa TPS:ssä...
Haistakaa SM-liiga pitkä vi**u...