Leo & Jitserman

• 7 591
  • 28

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Trenchtown kirjoitti:
Mä olen aina luullut että tässä juttelee Linkku eikä Silobay.

edit: vai onko se sittenkin Kukkos-Anssi? Tiiä näistä.

Aivan uskomatonta stuffia!

Mutta eksyin samalla tuohon Nummisen haastatteluun Olympiafinaalin jälkeen ja suuri vitutus nousi kyseisen haastattelun tekijää kohtaan, olikohan Saarinen tai joku vastaava haastattelijana? Mutta yhtä uskomatonta paskaa suolsi tämä jätkä. Se siitä off topicista.

Kaivanto

Jäsen
Warre kirjoitti:
Aivan pakko tulla kertomaan mm. Kaivannolle, että kyseessä ei TODELLAKAAN ollut mikään ainutkertainen tilaisuus. Leon ääntä voi kuulla lähes joka arkiaaamu klo. 6:15 aikoihin, jolloin Inmind Productionin pykäämät ohjelmat suoltuvat Ylen aamutelkkarin lähetyksissä.

Ooh! Rupean ajastamaan videoita. Itse asiassa tarkemmin ajatellen olen bongannut Silolahden aamutöllöstä joskus aiemminkin, mutta pääsääntöisesti tv-viihde menee tuohon kellonaikaan erittäin, erittäin ohi. Ainutkertaisella meinasin tässä yhteydessä, että tänä, tai nyt jo edellis-, aamuna pätkää ei enää näe.

Hieno mies ja isommankin kultin arvoinen. Jumalan puheessa on varmasti samanlainen rauhoittava sävel, kyllä siinä sodat loppuu saman tien, kun pilvistä kuuluu tuommoisella äänellä että soo soo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy