On tullut lennettyä harvinaisen monta kilometriä viimeisen vuoden aikana. Käyn useamman kerran vuodessa joka vuosi, mutta viimeisimmän vuoden aikana on tosiaankin tullut poikkeuksellisen paljon istuttua lentokoneessa.
Eli nyt ei ole kyseessä kalenterivuosi, vaan vuoden akana x-päivästä y-päivään, minun tapauksessani kyseessä on 1.11.2016 - 31.10.2017.
Löysin hyvän sivuston mihin pystyy kätevästi syöttämään matkat välilaskuineen ja sovellus laskee etäisyydet: Flight Distance and Duration Calculator - Airport and Aviation Database - Great Circle Mapper
Minun viime vuoden matkat tämän linkin takana.
Eli seuraavat matkat on takana jos ei linkkiä jaksa avata:
VAA-ARN-FRA-BCN-MUC-ARN-VAA 5 595 km
VAA-LPA-VAA 9 467 km
VAA-ARN-MUC-MAN-CDG-HEL-VAA 5 720 km
VAA-AYT-VAA 5 947 km
VAA-ARN-VAA 862 km (ainoa työmatka)
VAA-ARN-DXB-MRU-DXB-ARN-VAA 20 555 km
Yhteensä 48 146 km josta 47 284 km henkilökohtaista reissaamista.
Muutama kuriositeetti matkoilta:
- Barcelonaan hotelliin tullessa vasta huomasin että passi on kotona kun sitä kysyttiin respassa, eli henkkareita ei oltu kysytty kertaakaan matkan aikana
- Kaksi kilometriä ennen Manchesterin lentokentää tuli mieleen että passit on Liverpoolissa huoneen safety boxissa. Ennen kuin saatin passit taksilla sieltä oli liian myöhäistä ehtiä koneeseen. Siksi paluumatka meni CDG-HEL kautta Finskillä vaikka oltiin buukattu FRA-ARN Lufthansalla, sillä se tuli halvemmaksi.
- Manchesterin pommi-isku tapahtui samana iltana kun lähdimme sieltä
- Matkalaukku jäi pois DXB-ARN koneesta ja jouduin odottamaan sitä kaksi vuorokautta kotiintulon jälkeen
Tämän henkilökohtaisen ennätykseni tulen tuskin ikinä lyömään, sillä minulle tämä oli poikkeuksellisen paljon. No, ei sitä tiedä jos eläkepäivinä innostuu reissaamaan paljon ympäri maailmaa, kuten vanhempani.
Toki tiedän että niille jotka matkustavat työkseen pitkiä matkoja, niin tämä ei ole oikeastaan mitään.
Mites muilla?
Edit: kuriositeettejä lisätty ja yömatka muutettu työmatkaksi
Eli nyt ei ole kyseessä kalenterivuosi, vaan vuoden akana x-päivästä y-päivään, minun tapauksessani kyseessä on 1.11.2016 - 31.10.2017.
Löysin hyvän sivuston mihin pystyy kätevästi syöttämään matkat välilaskuineen ja sovellus laskee etäisyydet: Flight Distance and Duration Calculator - Airport and Aviation Database - Great Circle Mapper
Minun viime vuoden matkat tämän linkin takana.
Eli seuraavat matkat on takana jos ei linkkiä jaksa avata:
VAA-ARN-FRA-BCN-MUC-ARN-VAA 5 595 km
VAA-LPA-VAA 9 467 km
VAA-ARN-MUC-MAN-CDG-HEL-VAA 5 720 km
VAA-AYT-VAA 5 947 km
VAA-ARN-VAA 862 km (ainoa työmatka)
VAA-ARN-DXB-MRU-DXB-ARN-VAA 20 555 km
Yhteensä 48 146 km josta 47 284 km henkilökohtaista reissaamista.
Muutama kuriositeetti matkoilta:
- Barcelonaan hotelliin tullessa vasta huomasin että passi on kotona kun sitä kysyttiin respassa, eli henkkareita ei oltu kysytty kertaakaan matkan aikana
- Kaksi kilometriä ennen Manchesterin lentokentää tuli mieleen että passit on Liverpoolissa huoneen safety boxissa. Ennen kuin saatin passit taksilla sieltä oli liian myöhäistä ehtiä koneeseen. Siksi paluumatka meni CDG-HEL kautta Finskillä vaikka oltiin buukattu FRA-ARN Lufthansalla, sillä se tuli halvemmaksi.
- Manchesterin pommi-isku tapahtui samana iltana kun lähdimme sieltä
- Matkalaukku jäi pois DXB-ARN koneesta ja jouduin odottamaan sitä kaksi vuorokautta kotiintulon jälkeen
Tämän henkilökohtaisen ennätykseni tulen tuskin ikinä lyömään, sillä minulle tämä oli poikkeuksellisen paljon. No, ei sitä tiedä jos eläkepäivinä innostuu reissaamaan paljon ympäri maailmaa, kuten vanhempani.
Toki tiedän että niille jotka matkustavat työkseen pitkiä matkoja, niin tämä ei ole oikeastaan mitään.
Mites muilla?
Edit: kuriositeettejä lisätty ja yömatka muutettu työmatkaksi
Viimeksi muokattu: