Lennillä jatkuu kisoissa ihan sama kuin liigassa, että hyvästä pelaamisesta huolimatta tehoja ei vain tahdo millään tulla. Ei muuten, mutta Suomi on tehnyt kolmessa pelissä mureat 17 maalia, ja Lennin tehot ykkösketjussa 0+2. Ajattelin vielä itse, että nyt hän pääsee kisoihin lyömään kunnon tehot tiskiin, ja siitä saadulla buustilla on sitten mukava lähteä loppuun liigakauteen.. mutta ei kun ei..
Killisessä on paljon hyvää, luistelu sujuu ja on taitoa, mutta luonnetta saisi olla enemmän. Pitäisi olla röyhkeämpi ja itsekkäämpi. tekopaikoissa saisi olla myös räväkämpi.Lennillä jatkuu kisoissa ihan sama kuin liigassa, että hyvästä pelaamisesta huolimatta tehoja ei vain tahdo millään tulla. Ei muuten, mutta Suomi on tehnyt kolmessa pelissä mureat 17 maalia, ja Lennin tehot ykkösketjussa 0+2. Ajattelin vielä itse, että nyt hän pääsee kisoihin lyömään kunnon tehot tiskiin, ja siitä saadulla buustilla on sitten mukava lähteä loppuun liigakauteen.. mutta ei kun ei..
Tuon Arskan viestin jälkeen otteet on kyllä olleet sellaisia että minä voisin päästää Lennin jatkamaan matkaa. Äskenkään ei tajunnut ottaa äijää kiinni maalin edestä ja peli 1-0...Killisen haluan pitää jatkossakin Ässissä. Tästä kaverista tulee vielä vähintään KHL-tason mestari.
Joo ei ehtinyt paikkaamaan pakin sekoiluja. Ei muuta ko kenkää vaa.Tuon Arskan viestin jälkeen otteet on kyllä olleet sellaisia että minä voisin päästää Lennin jatkamaan matkaa. Äskenkään ei tajunnut ottaa äijää kiinni maalin edestä ja peli 1-0...
Aivan varmasti onMahtaako Killisellä olla soppari jo muualle? Siltä vähän vaikuttaa.
Ei o. Jatkaa täällä.Mahtaako Killisellä olla soppari jo muualle? Siltä vähän vaikuttaa.
Toivottavasti on.Mahtaako Killisellä olla soppari jo muualle? Siltä vähän vaikuttaa.