Leijonille uusi maalibiisi.

• 4 398
  • 21

ljördi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Fc Espoo ,
Kun Suomen maajoukkue on tehnyt maalin vastustajan verkkoon, on tähän asti soinut Deep purplen Smoke on the water.
Nyt Radio City ja suomen jääkiekkoliitto on etsimässä uutta biisiä.
Omaa suosikkia voi käydä äänestämässä osoitteessa www.radiocity.fi .
Itse olen sitä mieltä että Smoke on the water on hyvä, eikä sitä tulisi vaihtaa.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baha Men : Who let the dogs out. Nyt on korkea aika muidenkin kuin bluesin pelejä katsovien kärsiä. Yllättävän paskoja ehdokkaita etten sanoisi.

Vesku

Jäsen
"Kun Suomen maajoukkue on tehnyt maalin vastustajan verkkoon, on tähän asti soinut Deep purplen Smoke on the water."

Maalibiisi on tehty The Heavy'n "Hardwear Mix" -potpuribiisistä, josta on leikattu alun heeey-heey -venytys ja "Smoke On The Water" -riffi.

Tarkkana näitten juttujen kanssa, Radio City!

Mutta tuohon äänestykseen... Kevyitä vaihtoehtoja. Moni on pelikatkobiisikamaa, jos sitäkään. Esimerkiksi tuo Rollareiden biisi on temmoltaan ihan liian löysä maalibiisiksi. Lähinnä Blurin 2:ssä on sellaista tarvittavaa infernaalista rytinää, mutten silti vaihtaisin nykyistä.

Don't fix it what ain't broken.

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
No senhän pitää olla Servoa! Martti Servon & Napanderin Lätkän ihmemaa. Tai ikirenkutus Den glider in, tai miksei samantien panna Tomppa Jonesin If I only knew. Kaikilla olisi taas kivaa...

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Joo, eivät pistäneet nuo biisi ehdokkaat pahemmin hurraamaan. Jäi kyllä äänestämättä kokonaan. Sen verran pitää ottaa kantaa vielä oman suosikkibändin ehdokkaaseen. Iron Maidenilta on vaihtoehdoksi laitettu Can I play with madness. SIIS MITÄ V****A? Jokainen joka on bändin tuotantoon edes hieman perehtynyt ymmärtää kyllä. Bändiltä löytyisi loistavia ehdokkaita tuohon tarkoitukseen ämpäreittäin ja sitten valitaan tuo! Ei voi ymmärtää.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Enää pitäisi tietää että mikä hemmetin Radio City ja miksi tämän Radio Cityn äänestyksen pitäisi synnyttää kiinnostavaa keskustelua.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä olisko tää nyt maalibiisinä mikään tykki, mutta yleisenä Leijona-kappaleena täysin ylivoimainen. Sopisi täydellisesti erinäisiin maalikoosteisiin sun muihin, joten ei muuta kuin ehdottamaan:

Halford - Heart of a lion

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Vesku kirjoitti:
Mutta tuohon äänestykseen... Kevyitä vaihtoehtoja. Moni on pelikatkobiisikamaa, jos sitäkään. Esimerkiksi tuo Rollareiden biisi on temmoltaan ihan liian löysä maalibiisiksi. Lähinnä Blurin 2:ssä on sellaista tarvittavaa infernaalista rytinää, mutten silti vaihtaisin nykyistä.

Näinpä. Kokolailla paskoja vaihtoehtoja kaikki. "Can I Play With Madness"? Jos Maidenia lähdetään soittamaan niin tämä on kyllä MAALILAULUKSI yksi surkeimmista vaihtoehdoista.

(EDIT: Moonchild samalla asialla)

Ei näin.

(Itse äänestin Teräsbetonia. Se on sentään kotimainen :))

scholl

Jäsen
dee_snyder kirjoitti:
No senhän pitää olla Servoa! Martti Servon & Napanderin Lätkän ihmemaa..

Martti Servo: jari litmanen palloa pukkasi vai miten se menikään tai
Antero Mertaranta: ihanaa leijonat ihanaa tai

eiköhän niitä ehdokkaita voisi olla muutakin. Ei tarvi olla kuin tarpeeksi urpo biisi, mikä on varmasti suomalainen.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
Enää pitäisi tietää että mikä hemmetin Radio City..

Radiokanava joka kuuluu Oulussa Cityn sivujen mukaan taajuudella 95.8. Oli ennen stadin rockpäämaja mutta nyt on yhtä rock kuin blues fyysinen.

Golden AWe kirjoitti:
.. ja miksi tämän Radio Cityn äänestyksen pitäisi synnyttää kiinnostavaa keskustelua.

Samalla tavalla minä ihmettelen miksi joku haluaa keskustella esim. siitä mikä saa miehen itkemään

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Itse en äänestänyt mitään noista annetuista vaihtoehdoista vaan annoin yhden uuden idea ja tämä on: Martti Vainaa&Sallitut aineet -Pelimies- ;)

Wewe

Vesku

Jäsen
vision kirjoitti:
Samalla tavalla minä ihmettelen miksi joku haluaa keskustella esim. siitä mikä saa miehen itkemään

Siksi tästä keskustellaan, koska jos todella Radio Cityn äänestyksellä on virkaa Suomen maalibiisin päättämisessä, niin johan on heikkoa.

Huutokauppaavathan jotkut liigajoukkueen pelipaitaan mainoksia jääkiekko-ottelun erätauolla. Hinnat vaan tuppaavat jäämään alhaisiksi, mutta pakko on myydä pois, kun on luvattu. Käykö tässäkin samoin?

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
vision kirjoitti:
Huhujen mukaan kyseessä on Pepe Willberg.

Itse asiasta: maajoukkueen maalibiisin pitäisi olla tietenkin Hunajata.. niin saa maajoukkuekkin tujauksen sitä kaikkialla tunnettua voittamisen kulttuuria.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No sehän olisi tietty E-Type - Back In The Loop.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
vision kirjoitti:
Radiokanava joka kuuluu Oulussa Cityn sivujen mukaan taajuudella 95.8. Oli ennen stadin rockpäämaja mutta nyt on yhtä rock kuin blues fyysinen.

Seuraavaksi kysyn että kuka täällä oikein asuu Oulussa ja onko muka olemassa joku joka ei ehtinyt vanhaa, paikallisradiona loistawaa ollutta Cityä kuulla ollessaan aikanaan esim. kesätöissä Porwoon jalostamolla? Lisäksi, maht~haako häntä vituttaa nykyinen sontakanava joka tekee pilkkaa vanhalle Citylle.

Ihmettelyysi sanon notta itsekin pyrin keskittymään positiivisiin asioihin.

Tretjak

Jäsen
Suosikkijoukkue
vopsia joskus kannatin..
pitäis olla jotain kovaa mättöä taikka sitten nhl-tyylinen sireeni ja sitte sen perään joku hyvä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Populaarimusiikia Vittulan jänkältä-leffasta se Niilan viimeiseksi jäänyt rokki-intro - siinä oli ainakin sitä ASENNETTA!

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ketjua ylös. Eikös tämä skaba ratkennut? Ja sanokaa että olen väärässä mutta veikö voiton todellakin Teräsbetonin Taivas lyö tulta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy