Petrin uusi sinkku "Vituttaa" ei välttämättä sopisi illan teemaan.Eihän tuolla ole edes Petri Nygårdia?
Mua kiinnostaisi Grönmanin Oskun lapsen piirustukset.Kyllä tahtoisin nyt kuulla Tuomas Grönmanilta psykologisia mietelmiä.
Mä olin menossa, just olin tässä samalla ostamassa lippuja mut en nyt kyl sit mee kanssa. Enkä mee muillekaan keikoille.Olipas mauton veto mainostaa omaa stadionkeikkaa. En varmasti oo menossa
Jos mulla olis Susanna Laine lakanoissa niin en minäkään lähtisi tuonne sateeseen heilumaan.Eihän tuolla ole edes Petri Nygårdia?
Carla Ahonius uhkasi istua Mannisen päälle, jos ei onnistu.Nelli Matula säästetään Leijonien sisääntuloon?
Kumpi muuten voittaisi silmien räpyttelykisassa, Grönman vai OJ?Kyllä tahtoisin nyt kuulla Tuomas Grönmanilta psykologisia mietelmiä.
Mä olin menossa, just olin tässä samalla ostamassa lippuja mut en nyt kyl sit mee kanssa. Enkä mee muillekaan keikoille.
No mainitsepa nimeltä edes yksi Suomen kansalainen jota nämä Amanda Harkimot ja Haloo Helsingit eivät olisi tänä iltana vituttaneet?Petrin uusi sinkku "Vituttaa" ei välttämättä sopisi illan teemaan.
Kumpi muuten voittaisi silmien räpyttelykisassa, Grönman vai OJ?
Mä sytytin talon palamaan.Mä heitin teeveen ikkunasta ulos.
Sami häviäis pystyyn. Koska se on räpäyttäny viimeks?Noh. Oikea vastaus lienee Sami Kapanen.
Touche, take my word.No mainitsepa nimeltä edes yksi Suomen kansalainen jota nämä Amanda Harkimot ja Haloo Helsingit eivät olisi tänä iltana vituttaneet?
1995 pukukopissa ku Mika Niemisen slaikkari heilahti vaarallisen lähellä silmää.Sami häviäis pystyyn. Koska se on räpäyttäny viimeks?
Mä sytytin talon palamaan.
Jukka Rautakorpi kysyisi, että olihan palovakuutus kunnossa?Mä sytytin talon palamaan.
Satu Lappi?Kuka muuten oli vuonna 1995 sen aikainen Sara Sieppi?
Asuista päätellen ovat ilmiselvästi SaiPa-faneja, joten olisiko aikaa vaihtaa nimeksi vaikka "Laulua Lappeenranta!"?Missä Haloo Helsingin pelipaidat? Brändin päälle kusemista.
Bändi osaa soittaa ja Elli heilua lavalla, mutta valitettavasti se ääni, jonka Elli tuottaa "laulaessaan", on sellaista, että en vaan pysty kuuntelemaan bändiä paria sekuntia kauempaa. Jollain tavalla se tuo mieleeni Anna Puun.Ohan toi Elli kova mimmi esiintymään, mutta tuo laulutapa ei vaan uppoa.