Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon katsonut kyllä koko lähetyksen ilman mainoksia.
Niin minäkin. Tahdoin kertoa. Myös.
Mä oon katsonut kyllä koko lähetyksen ilman mainoksia.
Mihin se Hornetien ylilento jäi?
Mene nyt porvari vittuun rahoinesi!!Mä oon katsonut kyllä koko lähetyksen ilman mainoksia.
Komeeta! Discoveryn puolelta ei löytynyt lähetystä vaikka pitäisi sisältää kaikki C Moren kanavat.Mä oon katsonut kyllä koko lähetyksen ilman mainoksia.
Olisi sitten laulanut kunnolla eikä vetänyt jotain vitun sketsihahmoa.En tiennytkään, että Valtteri Parikka osaa laulaa.
Kyllä, mutta hän oli siellä jo ennen näitä kisoja.Sakari Manninen pääsi hienojen miesten kategoriaan.
Ei ole samalla tavalla inessä lätkäskenessä kuin Halonen aikoinaanItse jäin ihmettelemään, missä oli Sauli Niinistö. Eikös yleensä presidentti ole lavalla käynyt onnittelemassa?
Eihän näistä saisi ilman Jatkoaikaa mitään irti.Oli tarkotus ihan kunnolla katsoa nämä juhlat, mutta näinhän tässä taas kävi, että puolet ajasta spämmäsin tänne.
Juomalauluhan se Maamme onkin.Ei se oikein toimisi, koska Finlandiaa on vaikea laulaa. Maamme nyt menee rehellisesti nuotin vierestä kuitenkin.
Jatkoaika kuuluu kyllä ehdottomasti näihin ja peliseurantaan. Kunhan muistaa edes ylivoimat koittaa katsoa peliä suorana :DEihän näistä saisi ilman Jatkoaikaa mitään irti.
Totta :DSiellä olisi näyttäneet koko lähetyksen ajan tätä studioanalyysia.