Ramses sentään lauloi sen suosikkibiisin.Mun mielestä tästä Ramseksesta nyt turha valittaa, jos se kerran on pelaajien suosikkibiisi ja ovat sen itse tuonne pyytäneet. Ansaitsee kaikista eniten olla lavalla yhdestäkään artistista.
Shawn Michaelsilla oli tag team parina joskus Jumala.Eli näissä torijuhlissa olivat mukana Kari Tapio ja yli 3000 vuotta sitten Egyptiä hallinnut faarao. Pistäkää paremmaksi.
En tiedä, kun ei tämmönen mixattua sontaa tule kuunneltua, mutta tää biitti on tyyliin Grand Theft Auton yökerhosta. Who knows, kellari, jonne, es ja tässä lopputulos?Ne vois mennä äänittään tän Ramseksen piisin johonkin oikeeseen studioon. Nyt tää on tällänen kellarissa yöllä tehty demo, yritetty pitää hyshysiä ettei isä ja äiti herää.
Onhan se, tän kevään kunnon bubbling under -kipale. Lähti syystä X kovaan nousuun kolmisen kk sitten. Mansessa tätä soitettu teekkaribileissä talvella, ja siitä se sitten lähti.En halua uskoa että tämä on oikeasti joku näiden suosikki.
Kaikki, jotka miettii kuka ihmeen Ramses II, niin wikipedia tietää kertoa seuraavaa:
"Ramses II (myös Ramses Suuri, joskus myös Ramesses, ’Ra-jumalasta syntynyt’) oli Egyptiä 19. dynastian aikaan vuosina 1279–1213 eaa. hallinnut faarao."
Eli näissä torijuhlissa olivat mukana Kari Tapio ja yli 3000 vuotta sitten Egyptiä hallinnut faarao. Pistäkää paremmaksi.
Sara Sieppi ja hänen siskonsa tulevat alasti lavalle.Eli näissä torijuhlissa olivat mukana Kari Tapio ja yli 3000 vuotta sitten Egyptiä hallinnut faarao. Pistäkää paremmaksi.
Mitäs Mikke? Rahvaan puolella tuli mainoksia.Mikkeltä meinasi lipsahtaa. :D
Mun mielestä tästä Ramseksesta nyt turha valittaa, jos se kerran on pelaajien suosikkibiisi ja ovat sen itse tuonne pyytäneet. Ansaitsee kaikista eniten olla lavalla yhdestäkään artistista.
Haastateltiinko Jalosta ollenkaan?Nyt Finlandia ja se oli siinä. Aika vähiin jäi haastattelut.
Wautsi.Onhan se, tän kevään kunnon bubbling under -kipale. Lähti syystä X kovaan nousuun kolmisen kk sitten. Mansessa tätä soitettu teekkaribileissä talvella, ja siitä se sitten lähti.
Vastaus oli "Ör Tampere".Haastateltiinko Jalosta ollenkaan?
Heh, olitpas hauska!Da da pjotr!
En mä nähnyt ainakaan. (Ei ole CMore -tilausta enää joten on voinut mainoskatkolla tulla)Haastateltiinko Jalosta ollenkaan?