pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mä oon saanu siltä toosaa.
Mä oon pannu sua
Mä oon saanu siltä toosaa.
Sä et oo saanu toosaa syntymäsi jälkeen.Mä oon saanu siltä toosaa.
Andreas Goldberger.Pahoittelut jos on jo kysytty, mutta kuka tuo kullitettu äijä on? Aivan älyttömän raskas oli siellä Nokia Arenallakin.
Samaa mieltä raskaudesta. Eikös tuo ole se HPK-jätkä? Katselin HPK:n kultatorijuhlia 2019 ja tuo janari oli muistaakseni niitä juontamassa.Pahoittelut jos on jo kysytty, mutta kuka tuo kullitettu äijä on? Aivan älyttömän raskas oli siellä Nokia Arenallakin.
Paula Vesala. Ootko sä ihan tynnyrissä kasvanut ku et mitään tiiä?Kuka se on?
Paula Vesala. Ootko sä ihan tynnyrissä kasvanut ku et mitään tiiä?
On, Peter Petro.Samaa mieltä raskaudesta. Eikös tuo ole se HPK-jätkä? Katselin HPK:n kultatorijuhlia 2019 ja tuo janari oli muistaakseni niitä juontamassa.
Yksikin biisi tota paskaa on liikaa.Poju sai "vetää" kaksi biisiä ja Vesala yhden? Jäihän Vesala vielä sittenkin JVG:n kaveriksi.
No onneksi ei vetänyt niitä itkuvirsiä yhtään enempää.Poju sai "vetää" kaksi biisiä ja Vesala yhden? Jäihän Vesala vielä sittenkin JVG:n kaveriksi.
JVG:n jätkät yllättävän skarppina vaikka eilen tais mennä aika pitkäksi.
Pojulla ei taida olla kuin kaksi biisiä. Sekin on liikaa.Poju sai "vetää" kaksi biisiä ja Vesala yhden? Jäihän Vesala vielä sittenkin JVG:n kaveriksi.
Mähän vastasin. Paula Vesala. Miten sä et osaa suomea?Idiootti. Mä kysyin, että kuka se kenkäteline on.