Leijonat.tv jahka saavat valmiiksiU20 SM-sarja alkaa 3.9. Mistäs niitä pelejä voi katsella?
Ehtiiköhän jouluksi?Leijonat.tv jahka saavat valmiiksi
Hinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:Mielenkiinnolla odotetaan miten ja millä ehdoilla nuo junnupelit sitten loppupeleissä näytetään (maksullisuus yms).
Yllättävän edullinen minusta. Oli ihan varma ettei alle 15 euron irtoa kuukausijäsenyys. Saisivat nyt vaan töpselin seinään, ilmeisesti tuon kautta tulee la-su liki tauotta lätkääHinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:
yksi peli 4,99€
kk 9,99 €
Vuosimaksu 69,99€
Aika kallista, mutta pitää katsoa kuinka hyvä se robokamera oikeasti oikein on.
Eikös nää pelit näy discovery+ palvelusta. Niin myös sieltä asiakaspalvelusta vahvistivat…Hinta-asioita olen itsekin kovasti etsinyt. Ja löytyihän niitä kun kovasti etsi. Syyskuu on ilmainen, kaikki pelit katsottavissa. Tämän jälkeen palvelu muuttuu maksulliseksi:
yksi peli 4,99€
kk 9,99 €
Vuosimaksu 69,99€
Aika kallista, mutta pitää katsoa kuinka hyvä se robokamera oikeasti oikein on.
MIelenkiintoista kun liitto sanoo, että ne tulee leijonat.tv :stä.Eikös nää pelit näy discovery+ palvelusta. Niin myös sieltä asiakaspalvelusta vahvistivat…
Samallaiset on pelot meikäläisellä. Tosin tämä palvelu on jo toiminnassa, joten isoin työ taitaa olla vain lokalisoinnissa. https://www.svenskhockey.tv/en (linkki vielä Ruotsin jääkiekkoliiton livetv sivustolle)Sarja-avaukseen on 3 vuorokautta, ja verkkopalvelua rakennetaan. Eipä taida mitään näkyä viikonloppuna. Mielelläni olen väärässä.
Nyt näyttää lupaavalta - leijonat.tv on ainakin auki.Jännitys tiivistyy, nähdäänkö huomenna pelejä?
Onko? Ei ainakaan nyt aamulla…Nyt näyttää lupaavalta - leijonat.tv on ainakin auki.
No nyt sieltä sivusto aukesi. Toivottavasti kaikki toimii illalla...Onko? Ei ainakaan nyt aamulla…
Kuvaussysteemi on täyaautomaaginen. Ja niissä kaukaloissa, joissa on robokamera, kuvataan KAIKKI liiton viralliset pelit, ihan sinne junnusarjoijin saakka.Harmi ettei näy U18 mestistä, ymmärrän toki ettei noita kameroita ihan jokaiseen halliin asenneta, mutta kai sitä voisi lähettää myös muiden sarjojen pelejä jos kerran kamerat on paikalla? Vai olenko käsittänyt väärin että tuo on sellainen systeemi jossa ei tarvita kuvaajia?
EDIT: Ilmeisesti näkyy muitakin pelejä, löysin ainakin U16 mestistä.
Kyseessä pitäisi olla todellakin järjestelmä, jossa ihmiskuvaajaa ei ole. Tällä hetkellä pitäisi olla n 70 hallissa, tosin en minä ainakaan eilen pystynyt bongaamaan Lahen Sol Areenalta. Voihan tuo olla vielä vaiheessa.
Alue filtteröinti? Näyttäisi tuo ilme muuttuvan ihan tunnettain, koska minulla ei ole sellaista.Ei tuo näytä vielä ihan valmis olevan, esim. etusivun valikosta ei löydy vielä kaikkia alueita. Oman käytön kannalta tärkeimmät näyttää olevan, joten kokeillaan toimivuutta kello 14:30.