Leijonat ennen Slovakian MM-kisoja 2011:

  • 481 832
  • 1 403

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ekas eräs tää tuomari suli kuin lumiukko toukokuussa. Äsken joku yritti ajaa puun takaa Koivun päätä irti, missas, kuittivihkoa odotellessa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Luokatonta yv:tä. Miten helvetti se on noin vaikeaa. Hyviä jätkiä kuitenkin olisi sinne askiin pistää noilla hetkillä.

Näkisin mieluusti Ruudun kakkosen sentterinä.

Edit: No joo, Salmela tälläsi hienon pommin heti arvostelun perään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllä tuosta Koivustakin näkee että taitoa on saatanan paljon enemmän kuin monella muulla leijona pelurilla, näkee tiukassa tilanteessa avoimet jätkät ja pienessä tilassa maila käy ja mikä parasta, se pää toimii. Sama juttu kuin Tuomolla.

Vähän harmittaa noidenkin jätkien takia jos ja kun ympärille ei saada parhaalla tasollaan pelaavia jätkiä, esim Aaltonen ärsyttää allekirjoittanutta saatanan paljon, menis parturiin.

Edit: Joensuuta vaikka ylempiin kenttiin ja samalla Härski mukaan heittämällä jos vain siihen on mahis sitten. Näilläkään valinnoilla ei hävittäisi yhtään mitään.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mitä helvettiä Sami Lepistö tunaroi? Purkukiekko suoraan Kaigorodovin lapaan ja Venäjä kiittää.

Ja Maikkarin selostajilta meni iloisesti ohi homman käynnistänyt tilanne jossa Rudi vol.2 sähläsi itsensä pakki-pakki syötön väliin ja hukkasi kiekon omalle siniselle.

Ei näytä oikein hyvältä tuo pelaaminen, tiedä sitten onko materiaali puolustuspäässä isoin akilleen kantapää? Ei meinaan NHL:n bottom-joukkueen kolmosparin jämäpakki voi jumalauta olla Suomen maajokukkueen ykkösparissa... Ja eipä tuo Vehanenkaan vakuuta, mutta kuka tilalle (Lundell)?
 
Kyllähän tuo joukkue Granlundia, Peltosta ja kenties Hartikaistakin kaipaa. Kiekollinen osaaminen tulee kisoissa olemaan muuten täysin Koivun johtaman ykkösen ja neloskentän satunnaisten pyöritysten varassa. Tämä nelonen on kyllä hyvällä mallilla nykyisellään.

Loput ketjut ainakin tässä EHT-joukkueessa ovat aivan liian tasapaksuja. Kapaselle antaisin kakkossentterin roolin, mutta ketä laitureiksi? Pyörälä? Lahti? Puustinen? Lehterä? Ei helvetissä. Komppaan Araa ja Wallinheimoa ja laittaisin Granlundin ja Peltosen Kapasen laidoille. Hartikainen vapautessaan joko Granlundin paikalle tai ylimääräiseksi hyökkääjäksi.

Kolmosketjuun voi laittaa Immosen ja pari näistä tasapaksuista koheltajista. Pihlström valitettavasti taitaa olla saunakaverina joukkueessa, vaikka en kyllä tuon hyvän neloskentän ansiosta näe käyttöä hänelle.

Jos esimerkiksi Hartikainen jää joukkueen ulkopuolelle jonkun Pyörälän, Puustisen, Lahden tai miksei Pesosenkin takia, niin Jalonen voi minun puolestani katsella kotikisat sohvaltaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vehanen joutaa noilla otteilla ulos kisakoneesta. Aivan paska tässä pelissä ja Tsekkiä vastaan totaalinen imaisu.

Lepistön pitäisi opetella tekemään avaussyöttö, eikä tuollaista saatanan empimistä omassa päässä.
 

Sic

Jäsen
Kun täällä on vielä Hartikaista ehdotelu puoliksi tosissaan kehiin niin onko Härskin mahdollisuudet jo täysin nollissa kisojen osalta vai onko vielä mahista että hänet nähtäisiin kokoonpanossa?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oli miten oli, kyllä mun mielestä kisoihin ennemmin Hartikaiset, Granlundit ja Pulkkiset, kuin nykyiset mikapyörälät ja jannepesoset.

Oon mä nyt oikeastaan samaa mieltä, vaikkei mm-kisat mikään testilaboratorio olekaan. Jos rooli ja paikka löytyy niin sitä vaan. Tällä palstalla luonnollisesti katsotaan ekana mielipiteen esittäjän suosikkiseura ja vastataan sen mukaan. Kaikkihan haluaa omasta jengistä ukkoa mukaan, pätee erityisesti finninaamaisiin tulevat-dominoimaan-vuonna-2015 -tapauksiin.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
onko Härskin mahdollisuudet jo täysin nollissa kisojen osalta vai onko vielä mahista että hänet nähtäisiin kokoonpanossa?

Sehän riippuu täysin Jalosesta jos Härskin joukkue tippuu ahl:n pleijareista. Itse ottaisin miehen kisoihin toivottavasti jukallakin olisi munaa ottaa nuorimies kisoihin näitten vanhojen ja väsyneiden kavereiden tilalle
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Oon mä nyt oikeastaan samaa mieltä, vaikkei mm-kisat mikään testilaboratorio olekaan. Jos rooli ja paikka löytyy niin sitä vaan. Tällä palstalla luonnollisesti katsotaan ekana mielipiteen esittäjän suosikkiseura ja vastataan sen mukaan. Kaikkihan haluaa omasta jengistä ukkoa mukaan, pätee erityisesti finninaamaisiin tulevat-dominoimaan-vuonna-2015 -tapauksiin.

Jos näin oltaisiin ajateltu esim. -94 olisi pari mitalia jäänyt ottamatta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos näin oltaisiin ajateltu esim. -94 olisi pari mitalia jäänyt ottamatta.

En nyt tiedä mihin viittaat. Ankkalinnan pojat olivat reilun vuoden päästä NHL:n vakipeliaikalaisista -työsulkukausikin siinä välissä-, onkos Granlund, Donskoi ja Pulkkinen jo samoilla pahnoilla?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kamalaa sohlaamista, Suomi on Koivun ja Ruudun varassa. PALJON on vielä tehtävää ennen kisoja. Nuoret kun eivät pääse edes EHT:lle, niin kisat lienevät utopiaa heidän osaltaan. Kiitos Jalonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös