Oho! Osaako Lepistö tollasia pyörähdyksiä?
Hartikainen taitaa olla lähimpänä. Barons on yhden tappion päässä kesälomista ja varmasti tulee vahvistamaan jengiä jos kutsu tulee.
Mitä helvettiä Sami Lepistö tunaroi? Purkukiekko suoraan Kaigorodovin lapaan ja Venäjä kiittää.
Ei mahdu kyllä Hartikainen jengiin.
Ei mahdu ei, se on nuori ja sille voi sattua virheitä.
Ja juuri näistä faktoista johtuen miesten kisoihin ei ole vielä asiaa.
Ja juuri näistä faktoista johtuen miesten kisoihin ei ole vielä asiaa.
Oli miten oli, kyllä mun mielestä kisoihin ennemmin Hartikaiset, Granlundit ja Pulkkiset, kuin nykyiset mikapyörälät ja jannepesoset.
onko Härskin mahdollisuudet jo täysin nollissa kisojen osalta vai onko vielä mahista että hänet nähtäisiin kokoonpanossa?
Oon mä nyt oikeastaan samaa mieltä, vaikkei mm-kisat mikään testilaboratorio olekaan. Jos rooli ja paikka löytyy niin sitä vaan. Tällä palstalla luonnollisesti katsotaan ekana mielipiteen esittäjän suosikkiseura ja vastataan sen mukaan. Kaikkihan haluaa omasta jengistä ukkoa mukaan, pätee erityisesti finninaamaisiin tulevat-dominoimaan-vuonna-2015 -tapauksiin.
Jos näin oltaisiin ajateltu esim. -94 olisi pari mitalia jäänyt ottamatta.
2. kenttä:
Antti Pihlström - Niko Kapanen - Mika Pyörälä
Kamalaa sohlaamista, Suomi on Koivun ja Ruudun varassa. PALJON on vielä tehtävää ennen kisoja. Nuoret kun eivät pääse edes EHT:lle, niin kisat lienevät utopiaa heidän osaltaan. Kiitos Jalonen.