Avauspäivä meni sen verran hyvin että harkitsen kimpan jättämistä jotta saan kaikki vaihdot ja toisenlaisen taktiikan käyttöön.Lähden mukaan.
Maksoitko jo? On nimittäin vittumaista muille ellet ole maksanut ja jätät kimpan.Avauspäivä meni sen verran hyvin että harkitsen kimpan jättämistä jotta saan kaikki vaihdot ja toisenlaisen taktiikan käyttöön.
Jep, itselläkin meni penkin alle.Höpö höpö ei tässä nyt kannata hanskoja heittää tiskiin vielä. Itse taisin heittää pörssin historian yhden surkeimmista kierroksista mutta intoa täynnä lähdetään ajamaan takaa muita. Ei yksi kierros vielä mitään ratkaise..
Olen maksanut. Mutta päädyin jättämään vaihdot tekemättä ja jään kimppaan.Maksoitko jo? On nimittäin vittumaista muille ellet ole maksanut ja jätät kimpan.
Jees:)Olen maksanut. Mutta päädyin jättämään vaihdot tekemättä ja jään kimppaan.
Onnea voittajille! Jatketaan jatkoajan kimppoja Liigan jatkuessa syksyllä, eikös..?:)
Sen taidan jättää ehkä väliin, en ole futista kamalasti seuraillut pl. mm-kisat, ucl jne. Täytyy katsoa jos lähtisi hölmöilemään sinnekkin.Ilman muuta. Ja onhan tässä vielä toi futispörssi. :-)
Saadaanko pelejä pystyyn?
Kai sitä voisi nettomaksajaksi tähänkin lähteä....
Otetaanko täysillä vaihdoilla? Olisi kiva olla mukana tuossa peruspelissäkin.