Viestin lähetti Lapanen
Tällaista maalivahtia ei pidä vaihtaa pois kesken hyvän putken. Ei vaikka paluuta tolppien väliin olisi tekemässä Hasek tai jopa Kari Lehtonen.
Niinpä, ei pidäkään vaihtaa mutta entäs sitten jos helane on pelannut kaikki kauden loppuottelut eikä Lehtonen ole pelannut kertaakaan vaikka olisi pitänyt saada edes vähän tuntumaa. Lehtosesta tuleekin kakkosveskari ja hän manaa miksi piti lähteä niihin kisoihin koska se vei häneltä paikan avauksessa sm-liigassa.
No ei, toi kaikki oli vain spekulointia, mutta mä olen kyllä sitä mieltä että melkeen heti kun Lehtonen tulee takaisin niin se pitäisi päästää takaisin puikkoihin ja jos se silloin epäonnistuu niin silloin Helanen saisi mun puolesta pelata niin paljon kuin haluaa.
Totuushan on se, että Jokereilla on tällä hetkellä kaksi Sm-liigan paras maalivahtia ja terve kilpailu tekee välillä hyvää, mutta kyllä Lehtosen pitäisi pelata melkein koko loppukausi vaikka välillä (ei kuitenkaan koko aikaa)tulisi heikompiakin otteluita, sillä jos hän tietää, että vaikka tulisi huono ottelu niin hän pelaa senkin jälkeen ja häneen luotetaan.
Kuitenkin mikäli huonoja otteluita alkaisi tulemaan vähän useammin tai muutama peräjälkeen, niin silloin Helasen siirtäminen torjuntavastuuseen olisi ihan luonnollista.