Legendaariset lööpit

  • 6 579
  • 42
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mä luulen että musta tuntuu että mä on sitä mieltä että ehdottomasti paras lööppi ikinä on vuodelta -91 jos en muista totaalisen väärin.

KIMMO KINNUNEN ON ISÄNSÄ JORMANNÄKÖINEN

Ja kaikkihan tietävät että Jorma on myös peenis eli mulkku.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Iltalehden 9.12.2002 lööppi: "DIANA HAUTASI LAPSEN PUUTARHAAN".

Paitsi että hautauksen toimitti pappi, lapsi oli keskenmenon saaneen Dianan ystävättären ja se, että kyseessä oli hovin hautausmaa eikä mikään puutarha.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
18.12.2002.

Miljonäärisuvun poika kuoli poliisin käsiin.
- Ei syytettä

___________________________

Ei noita lööppejä voi olla lukematta kaupassa, vaikka niissä kyllä suurennetaan kaikkia uutisia. Voi vaikka kysyä keneltä tahansa julkkikselta joka on tehny jotain ja heti aamulla lehdessä...Miks ne on muuten ILTA-lehti ja ILTA-sanomat?
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Tässä vähänaika sitten jompikumpi revitteli lööpillä: "Opettaako heikoinlenkki Suomalaiset ahneiksi?" tjsp. Tarkkaa sananmuotoa en muista, mutta sisältö oli tämä.

HÖPÖ HÖPÖ!
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Tämän päivän Iltalehti hehkuttaa: "sankaripoliisi taltutti kirvesriehujan".

Itse jutussa mainitaan, että "tekijä ei tehnyt kiinni otettaessa vastarintaa ja tilanne saatiin päätökseen rauhanomaisesti".
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Muutama vuosi sitten silmiin pisti seuraava lööppi:
"Mies löytyi kuolleena, missä on vaimo?"

Hulttioserkkupojan kanssa tuumattiin, että on se hyvä, kun wanhan hyvän ajan arvoituksia pistetään lööppiin... Ei, emme keksineet vastausta.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hannele Laurin kaikki "Lopetan tupakoinnin"-lööpit, varmaan n. 50 kpl. Itse asiassa kaikki Hannele Lauria koskevat lööpivät ovat niin turhanpäiväisiä kuin olla ja voi.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Helsinkiläisen jääkiekon täystyrmäys!

Niin, itse pidän kaikista legendaarisimpana em. "Helsinkiläisen jääkiekon täystyrmäys!-lööppiä.

Tämähän tapahtui muutama vuosi sitten, kun IFK ja Jokerit tippuivat pleijareissa ja Bleg oli muistaakseni jo ennestäänkin ulkona.

Ja kyllä, minulla on se lööppi tallella jossain...

Toinen mikä tulee mieleen, on tietysti tämä "Tyhmä, tyhmempi IFK!" Joka oli tapaus Levokari-Suutarinen jälkeisiin tunnelmiin sijoittuva osuva sutkaus.

Täältä tähän
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä tein sen!

Kun Rosbergin Keke voitti formuloiden MM:n niin Iltalehden otsikko oli "Minä tein sen!" ja kun Mika Häkkinen teki saman, niin iltäpäivälehden löpinlaatija ei ollut vielä keksinyt mitään sen repäisevämpää, vaan sama "Minä tein sen!" komeili taas lööpissä. Molemmat lehdet löytyvät arkistoista. Keke-versiossa on muuten juttu IFK-Tappara ottelusta ja siitä kuinka Tuohimaan Harri paukautti puolenkymmentä maalia ja takakannessa mainostetaan jauhelihaa ja maitoa. Kännykkälogojen mainoksia ei löydy.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Takavuosien klassikko: "Muta vyöryi Limassa" Kyse oli siis pahasta maanvyörymästä Perun pääkaupungissa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti Grome
Miks ne on muuten ILTA-lehti ja ILTA-sanomat?

Vastaus tähän on se, että aikanaan, kun lehdet on perustettu ovat ne ilmestyneet vasta iltapäivällä kauppojen hyllyille, kun ne tulivat painosta vasta kello 12.00 jälkeen ja niissä on ollut mukana myös ilmestymispäivänä tapahtuneita asioita. Ajan mittaan lehdet ovat tulleet myyntiin jo aamuvarhaisella, että pystyvät kilpailemaan paremmin ostajista, mutta lehtien nimet ovat pysyneet silti samoina vanhoina.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuden vuoden pyhien tienoilla lööppejä hallitsi muutaman päivän ajan oma suosikkini, eli

Matti Nykänen:
-En tiedä jaksanko mäkiviikon loppuun.


Mattihan oli siis paikanpäällä seuraamassa mäkiviikkoa, ja perkele vieköön, loppuun asti jaksoi! Uskomaton saavutus, hyvä Matti!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Seinälläni on Iltalehden lööppi 12.9.2001. Päivämäärästä voi varmaan päätellä mitä aihetta lehdessä käsiteltiin. Kuvassa on toinen savuavista torneista ja alla lukee yksinkertaisesti SOTA!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tämä nyt ei ollut hauska, mutta mauton.

Kun huippumotoristi Jarno Saarinen oli menehtynyt Monzan GP:ssa, kirkui IS:n lööppi käsittämättömästi:

JARNO KUOLI

Ajot jatkuvat Artukaisissa
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kohumissi käveli kadulla.
Kohublondi sanoi moi.
Kohumalli vakavana: "Sainko tyrmäystippoja"

Tuo kohu-sanan käyttö on mennyt täysin yli ja ympäri niinkuin varmaan olette huomanneet.

"Mika Häkkisen kohumikälie paljastaa"
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti finnjewel
Tämä nyt ei ollut hauska, mutta mauton.

Kun huippumotoristi Jarno Saarinen oli menehtynyt Monzan GP:ssa, kirkui IS:n lööppi käsittämättömästi:

JARNO KUOLI

Ajot jatkuvat Artukaisissa

Mitähän tuo Artukaisissa tuossa meinaa?

MInulla tulee mieleen eräs lööppi, joka väitti hauen raadelleen jonkun pikkupojan. En muista enään kuinka raadeltu se poika sitten olikaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Eddie
Mitähän tuo Artukaisissa tuossa meinaa?

No siis Suomen kaikkien aikojen kirkkain RR-tähti kuolee, ja IS katsoo parhaaksi muistuttaa siitä, että seuraavana viikonloppuna ajetaan kansalliset kilpailut Artukaisten moottoriradalla.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Eddie

MInulla tulee mieleen eräs lööppi, joka väitti hauen raadelleen jonkun pikkupojan. En muista enään kuinka raadeltu se poika sitten olikaan.

Kyllähän sille pojalle tikkejä ainakin taidettiin joutua laittamaan. Mutta onneksi ihmiskunta on on tasoittanut puntit iltapäivälehdissä mitä tulee haukiin. Eikös Jere Karalahti nimittäin rökittänyt vastaavasti jotain "haukea" tässä taannoin?

Yksi traaginen tapaus, josta väännettin mieleenjäänyt lööppi oli tämä: Kuuromykkä paloitteli äitinsä.

Muistaako joku oliko se juuri noin? Muistaakseni jutussa oli vielä jotain television katsomisen estämisestä tms. tyyliin yläotsikko "ei antanut katsoa formulakisaa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös