Viitalan one-timer laulaa tehokkaasti. Tämän lisäksi kerran ylivoimalla tolppaan ja yksi läpiajo melkein onnistui
Viitalalle on pakko antaa heti ensi kauden alusta mahdollisuus ykkösen laidassa, on yksinkertaisesti vain pakko. Kaikki valmiudet tehdä The Ykkössentterin ja sen "Joensuun" kanssa jopa 20 maalia jo ensi kaudella, ei kysymystäkään siitä..
Viitalan paikka on tosiaan kärkiketjuissa ja ylivoimalla, koska tuo laukaus on aivan huikea.
Leevihän itse sanoi esikuvakseen Zaborskyn ja Zabo on mielestäni niin osuva verrokki, että itse ainakin käytän mieluiten tätä.Kuten olen jo aiemminkin useampaan kertaan todennut, kuin nuori Kuusela. Fyysinen kokokin täsmää aika hyvin.
Puhutko ulkonäöstä vai mistä? Pelityylillisesti kyllä ero kuin yöllä ja päivällä.Leevihän itse sanoi esikuvakseen Zaborskyn ja Zabo on mielestäni niin osuva verrokki, että itse ainakin käytän mieluiten tätä.
Ai? Nuoreen Zabon kanssa? Kyllä mun muistiini osuu aika yks yhteen. Ainakin laukasuhalukkuus joka paikasta on yhteistä. Mitkä ne isoimmat erot mielestäsi on?Puhutko ulkonäöstä vai mistä? Pelityylillisesti kyllä ero kuin yöllä ja päivällä.
Zaborskyn peli perustui paljon hänen vahvaan luisteluunsa. Toki laukoi joka paikasta ja omasi maalintekijänvaistoa ja maalintekijälle vaadittavaa itsekkyyttä. Oli vahva, mutta ei erityisen hyvä pysymään kiekossa. Ei ollut myöskään mikään onetimerlaukoja, eikä varsinkaan lämärillä. Nuori Kuusela on mielestäni paljon parempi verrokki Viitalalle. Toki Viitala liian nuori, jotta Kuusela edes voisi olla hänen ässäesikuvansa. Enkä siis epäillyt ettetkö tuntisi Viitalaa pelaajana, mutta epäilytti miten hyvin muistat nuoren Zabon.Ai? Nuoreen Zabon kanssa? Kyllä mun muistiini osuu aika yks yhteen. Ainakin laukasuhalukkuus joka paikasta on yhteistä. Mitkä ne isoimmat erot mielestäsi on?
Noh, ehkäpä Leevi ei sitten itse tiedä millainen pelaaja on.
Pelityylithän hyvin samanlaiset. Vai mitä eroa näet nuoressa ässä aikojen Zabossa ja Viitalassa? Myös luonne kaukalossa on molemmilla yhtä tulinen.Puhutko ulkonäöstä vai mistä? Pelityylillisesti kyllä ero kuin yöllä ja päivällä.
Joo omissakin mielikuvissa Viitala parempi pyssyttämään noita kunnon onetimereita poikittaissyötöistä, mutta kaikki muu onkin sitten ihan ilmettyä nuorta Zaboa. Nuot onetimeritkin on kuitenkin Viitalankin kohdalla vaan ne nompparellit sen kermakakun päällä.Zaborskyn peli perustui paljon hänen vahvaan luisteluunsa. Toki laukoi joka paikasta ja omasi maalintekijänvaistoa ja maalintekijälle vaadittavaa itsekkyyttä. Oli vahva, mutta ei erityisen hyvä pysymään kiekossa. Ei ollut myöskään mikään onetimerlaukoja, eikä varsinkaan lämärillä. Nuori Kuusela on mielestäni paljon parempi verrokki Viitalalle. Toki Viitala liian nuori, jotta Kuusela edes voisi olla hänen ässäesikuvansa. Enkä siis epäillyt ettetkö tuntisi Viitalaa pelaajana, mutta epäilytti miten hyvin muistat nuoren Zabon.
Vähättelemättä Leeviä, niin viimekaudella joku hurri tais latoo kanssa suoraan syötöstä jonkusen kassin. Tosin ei kahta sanaa, kumpaa arvostan enemmän. Omaa junnua, vai jotain svedua joka oli omiinpäin aivan sukka.Millon Ässissä nähty viimeksi vastaava onetimer?
Jos perustetaan näkemys ja yhtäläisyydet vain laukaisu- ja ratkaisuhalukkuuteen, yhdyn näkemykseesi. Mutta jo laukaisutyylillisesti herroilla liian räikeä ero, jotta voisin nähdä Zaborskyn Viitalan verrokkina. Viitalalla melko monipuolinen laukaisuarsenaali (tässä näkemyksessä mukana hänen pelejään laajemmin kuin vain liigan osalta),Joo omissakin mielikuvissa Viitala parempi pyssyttämään noita kunnon onetimereita poikittaissyötöistä, mutta kaikki muu onkin sitten ihan ilmettyä nuorta Zaboa. Nuot onetimeritkin on kuitenkin Viitalankin kohdalla vaan ne nompparellit sen kermakakun päällä.
Jos Leevillä on linja auki, niin kyllä hän antaa rannarin laulaa ja jos ei ole, niin luistelee sen linjan auki ja sitten soittaa rannaria. Heittelee pienestä kulmasta kiekkoa maalia kohti ja vaikka mitä. Ihan perus Zaboa.
Wänälläkin oli hyvä juu. Enemmän kuitenkin teki maaleja kohtuu läheltä ylivoimalla. Ja ranne oli todella hyvä.Vähättelemättä Leeviä, niin viimekaudella joku hurri tais latoo kanssa suoraan syötöstä jonkusen kassin. Tosin ei kahta sanaa, kumpaa arvostan enemmän. Omaa junnua, vai jotain svedua joka oli omiinpäin aivan sukka.
Kyllä se voittava joukkue on Porissa 1-2 vuoden kuluessa, kun noista meidän junnuista alkaa kasvaa miehiä.Vaikka Ässistä en piittaa juuri laisinkaan niin Leevi Viitala pelaajana ja tyyppinä on loistava.
Ensi kaudella todellinen läpimurto ja sitten voittavaan joukkueeseen ganalim barttal.
Ei kai Viitala nyt niin vitun tyhmä oo, et raumalle lähtis koskaan. Suomessa on 14 muuta joukkuetta jossa voittaa varmemmin.Vaikka Ässistä en piittaa juuri laisinkaan niin Leevi Viitala pelaajana ja tyyppinä on loistava.
Ensi kaudella todellinen läpimurto ja sitten voittavaan joukkueeseen ganalim barttal.
Eikös historia todista, et miten on käynyt kun on vaihtanut Ässistä Lukkoon? Sen sijaan toisinpäin on tullut paljon onnistumisia.Vaikka Ässistä en piittaa juuri laisinkaan niin Leevi Viitala pelaajana ja tyyppinä on loistava.
Viitala on huikea. Kovaa laukovia ei ole koskaan liikaa. Eikä puhtaita snaippereita.
Mistä saadaan klopille mavemainen ruokkija?