Onko tietoa, että mihin suuntaan jatkaa? Suomessa vai ulkomailla?Minun tietojen mukaan ei jatka täällä ensikaudella. Sopimus muualle on tehty jo hyvän aikaa sitten
Minun tietojen mukaan ei jatka täällä ensikaudella. Sopimus muualle on tehty jo hyvän aikaa sitten
En tiedä nykyisestä sopimuksesta, onko etu vai takapainottenen. Leevi tienasi verotietojen mukaan 33000 euroa vuonna 2023.Ei Tukiaista ole missään nimessä varaa pitää. Eli ainoa mahdollisuus on, että olisi tehnyt aiemmin sopimuksen. Mutta vähän huono veto olisi häneltä, jos niin olisi käynyt. Kertoisi lähinnä, ettei olisi luottanut taitoihinsa.
Siitä ei ole tietoa. Oma veikkaus on siirto Liigan sisälläOnko tietoa, että mihin suuntaan jatkaa? Suomessa vai ulkomailla?
Ja tämä taisi olla myös @Le Deal huhuilema jatko. Katsotaan kenen lähteet siis pitää.Vaikkakin on olemassa rikkinäisiä puhelimia jne. eroja tietotoimistoissa ja niiden luotettavuudessa, mutta sen verran on eri sävellajissa nyt huhuilu, että olisi erittäin mielenkiintoista kuulla @Vessaharja88 kommentti tähän, kun suhteellisen itsevarmasti ilmoitti huhuketjussa, että " Kyllä se niin on, että saadaan nauttia Lepan osumista turkoosinutussa myös ensi kaudella. " ...
Onko sama lähde joka kertoi Bryggmanin siirtymisestä Ipaan viimekeväänä?;)Minun tietojen mukaan ei jatka täällä ensikaudella. Sopimus muualle on tehty jo hyvän aikaa sitten
Tämä.Sinänsä en yhtään ihmettele jos Lepa muualle lähtee. Itselleni on jäänyt mieleen Yllin päätön huutaminen CHL-ottelussa, jossa kohdisti Lepaan aika voimakkaat sanat vaikka koko joukkue pelasi surkeasti. Kyllä minä siinä vaiheessa viimeistään tekisin muualle jatkot jos tilanne olisi vielä auki. Elettiin syksyä tuolloin.
Tähän kun vielä lisätään se, että Hölön touhu näytti siltä kuin hän olisi suorastaan yrittänyt tietoisesti tuhota Tukiaisen uran viimeiset kaksi kautta tai vähintäänkin tehdä hänestä aivan väkisin pelkän nelosketjun jyrän. Kaiken maailman Killiset sai vaikka kuinka paljon näyttöpaikkoja ykkösessä, mutta Leeviä ei päästetty vahingossakaan kokeilee kolmosta korkeammalle ja oli aina ensimmäisen ukko poppareilla. Vakioroolihan irtosi oikeastaan vasta siinä kohti kun myytiin siirtorajalla muut rotaatiopelaajat pois ja tuli loukkaantumisia.Sinänsä en yhtään ihmettele jos Lepa muualle lähtee. Itselleni on jäänyt mieleen Yllin päätön huutaminen CHL-ottelussa, jossa kohdisti Lepaan aika voimakkaat sanat vaikka koko joukkue pelasi surkeasti. Kyllä minä siinä vaiheessa viimeistään tekisin muualle jatkot jos tilanne olisi vielä auki. Elettiin syksyä tuolloin.
Itse olen kuullut jatkosopimuksesta parista eri lähteestä. Saa nähdä onko sitten väärää tietoa jaettu. Selviää varmaan kesällä vasta, koska tässä seurassa jatkoja ei kauden aikana hirveästi julkisteta.Vaikkakin on olemassa rikkinäisiä puhelimia jne. eroja tietotoimistoissa ja niiden luotettavuudessa, mutta sen verran on eri sävellajissa nyt huhuilu, että olisi erittäin mielenkiintoista kuulla @Vessaharja88 kommentti tähän, kun suhteellisen itsevarmasti ilmoitti huhuketjussa, että " Kyllä se niin on, että saadaan nauttia Lepan osumista turkoosinutussa myös ensi kaudella. " ...
Ei kai vain ole se sama lähde mikä kertoi Schnarrin siirtyvän syksyllä takaisin Lahteen? Tai Bloodin tulevan valmentamaan? Toivotaan että lähteesi olisi tämän suhteen nyt oikeassa.Itse olen kuullut jatkosopimuksesta parista eri lähteestä. Saa nähdä onko sitten väärää tietoa jaettu. Selviää varmaan kesällä vasta, koska tässä seurassa jatkoja ei kauden aikana hirveästi julkisteta.
Tämä Blood valmentamaan perustui omaan mutuiluun ja kaverin puheisiin Bloodin valmennushommista. Blood kun oli aloittanut ne valmennushommat, niin mietin sellaistakin vaihtoehtoa.Ei kai vain ole se sama lähde mikä kertoi Schnarrin siirtyvän syksyllä takaisin Lahteen? Tai Bloodin tulevan valmentamaan? Toivotaan että lähteesi olisi tämän suhteen nyt oikeassa.
Sinänsä Lepan siirtyminen muualle ei olisi tosin mitenkään yllättävää. Neljäs kausi jo Pelicansin liigamiehistössä, ikää 25 vuotta mittarissa ja vihdoin saanut sen läpimurtokauden mitä on hakenut. Oikeastaan olisi enemmänkin ihme, mikäli tuo täällä vielä jatkaisi. Koska nyt jos koskaan olisi se paikka siirtyä muualle kokeilemaan niitä siipiä.
Kyllä sun jutuissa perää on ollut yleensä mitä seuraillut. Tai ainakin mitä katiskoiden saaliista itselle on vihiä tullut niin samoja juttuja sinulla on ollut usein.Tämä Blood valmentamaan perustui omaan mutuiluun ja kaverin puheisiin Bloodin valmennushommista. Blood kun oli aloittanut ne valmennushommat, niin mietin sellaistakin vaihtoehtoa.
Schnarr puolestaan on voinut mennä sekaisin ensi kauden suhteen. Tuo kuuleman Schnarr huhu tuli siihen aikoihin, kun seuraavalle kaudelle sopimuksia tehdään. Eli voi olla, että Schnarr tulisi ensi kaudeksi tai voi olla, että huhu oli kokonaan ankka.
Schnarria on viety JYPin palstalla tupsukorviin tai ulkomaille, myös jatkoa on väläytelty. Veikkaan siteiden Lahteen olevan lähinnä Hölön ansiota, joten yllättyisin mikäli tänne enää palaa.Schnarr puolestaan on voinut mennä sekaisin ensi kauden suhteen. Tuo kuuleman Schnarr huhu tuli siihen aikoihin, kun seuraavalle kaudelle sopimuksia tehdään. Eli voi olla, että Schnarr tulisi ensi kaudeksi tai voi olla, että huhu oli kokonaan ankka.