Mä kuulun niihin, joiden mielestä Leevi Teissala oli kylmästi sanottuna vähän niin kuin "paljon melua tyhjästä"-pelaaja. En kiistä lahjakkuuden ja viihdyttävyyden potentiaalia, mutta odotuksiin ja hypeen nähden, jäätiin kyllä mun kirjoissani kentällä pakkasen puolelle. Paljon Leevistä riitti kyllä juttua tälläkin palstalla ja selkeästi hän murtautui monien sydämiin, minä vain en kuulu niihin. Leevin pleijarit keväällä 2023 olivat todella lupauksia herättäviä ja kiitos niistä peliesityksistä Leeville. Jostain syystä syksyllä taas jatkettiin siitä samasta kuin viime runkosarjassakin ja tuntui, että Teissala oli täysin unohtanut, miten pelasi edellisenä keväänä.
Tykkään minäkin suurista persoonista ja näyttävistä pelaajista, mutta mun mielestäni Teissala ei osoittanut meillä olevansa millään tavalla Suuri Persoona. Jos 2/3 kauden aikana ehtii olla tyytymätön saamaansa vastuuseen ja sen voi katsoja lukea kehonkielestäkin, mulle se ei kyllä kerro mistään Suuresta Persoonasta, melkeinpä päinvastoin. Mulle Teissalasta jäi lopulta kuva ylimielisestä turkulaisesta, joka ei ollut valmis ja tai halukas tai molempia kääntämään ihan jokaista kiveä, jotta olisi menestynyt just meillä. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tällainen pelaaja, joten ei hän nyt mitenkään erityinen tässäkään asiassa ole. Mahdollisuuksia Teissala sai kyllä, eikä mitään suojatyöpaikkoja täällä pidä jakaa loputtomiin pelkän potentiaalin varjolla. Reiluja mahdollisuuksia pitää kaikille pelaajille antaa, mutta niinhän Teissalalle annettiinkin.
En missään nimessä toivo Leeville mitään pahaa tai menestymättömyyttä, mutta en mä nyt oikein erityisesti mitään hyvääkään hänelle toivo. Vastustajan pelaaja, eikä edes sympaattisimmasta päästä. Jännä nähdä, miten esiintyy meitä vastaan Nordiksella. En yllättyisi, vaikka tekisi maalin tai kaksikin, mutta en myöskään yllättyisi, jos tulisi esittelemään logoaan tai korviaan fanikatsomon eteen.