Kyllä mä ainakin haluan antaa itseni ymmärtää, että selvästihän tuo ajassa 1.14 lipsauttaa pelaamisesta Turussa....
Katsoin myös tuon ja ajattelin ihan samaa. Toivottavasti pelaa Tepsissä, kovia pelimiehiä ei koskaan ole tässä liigassa liikaaa!
Kyllä mä ainakin haluan antaa itseni ymmärtää, että selvästihän tuo ajassa 1.14 lipsauttaa pelaamisesta Turussa....
Ei saatana tässä tulee hieman jo tippa linssiin ja alahuuli alkaa väpättämään, kun Sweatt ilmaisee halunsa tulla takaisin.
Kyllä Leen on viimeistään nyt puettava palloseuran paita päälle alkavalla kaudella! Joka tapauksessa huikean hieno huomionosoitus Sweattia kohtaan!!
Tänään Teatterisillalle oli ilmestynyt roikkumaan valkoinen lakana jossa luki: "MAKE ME SWEATT" ja alareunassa numerot #33 ja #85.
No mä sain jo illalla helvetin huonon känny- (känni-!!!) kamera-otoksen kyseistä tekeleestä (josta (kuvasta) ei kyllä saa selvää "me/'em"?)!Satuitko näkemään kyseisen lakanan, vai havaitsenko sarkasmia? Itse spottasin sen päivällä kun kuljin bussilla ohi ja oli kyllä karsea tekele suoraan sanoen. Pykäisty ehkä kahdessa minuutissa valkoiselle lakanalle, en nyt osaisi niin huikeasta huomionosoituksesta puhua. Mutta oli todella hauska ele, kuka ikinä asialla mahtoikin olla. Peukut hänelle, vaikka olisikin mahdollisesti enemmän aikaa voinut mestariteoksen aikaan käyttää. Ja siis lakanassahan luki "Make em Sweatt", ei me.
Satuitko näkemään kyseisen lakanan, vai havaitsenko sarkasmia? Itse spottasin sen päivällä kun kuljin bussilla ohi ja oli kyllä karsea tekele suoraan sanoen. Pykäisty ehkä kahdessa minuutissa valkoiselle lakanalle, en nyt osaisi niin huikeasta huomionosoituksesta puhua. Mutta oli todella hauska ele, kuka ikinä asialla mahtoikin olla. Peukut hänelle, vaikka olisikin mahdollisesti enemmän aikaa voinut mestariteoksen aikaan käyttää. Ja siis lakanassahan luki "Make em Sweatt", ei me.
Heh, loistavaa!
Nyt vain jollain tavalla ko. info Leen tietoon..
Ehdottomasti linkkiä Leelle ja joku vois myös tänne laittaa linkkiä mistä noita taideteoksia vois ihailla.
Lähti jo eilen sähköpostia Leelle mm. tästä asiasta. Kuvat löytyvät HC TPS:n facebookista. Toinen taisi olla Teatterisillalla ja toinen Aurasillalla (?).
Loistavaa!!! Mun järkeen ei mee miksi noita nyt pitää moittia jostain.. Ihan helvetin makeita!
joku vois myös tänne laittaa linkkiä mistä noita taideteoksia vois ihailla.
Lähti jo eilen sähköpostia Leelle mm. tästä asiasta. Kuvat löytyvät HC TPS:n facebookista. Toinen taisi olla Teatterisillalla ja toinen Aurasillalla (?).
Lähtiks ne -TMA- siinä sopimuspapereiden yhteydessä menemään? :)
Leen vastaus lakanoihin:
"Thank you!!!! These are great!"
Loistavaa, että tämä saatiin myös hänelle tiedoksi. Jos ei se kohta ala lentää takas turkuun päi ni meiän täytyy tehä viel isompana sama juttu niin et se alkais palailee sit pikkuhiljaa jo :)