Lavatansseissa

  • 1 435
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko koskaan olleet lavatansseissa maalla? Niin, arvaan kyllä, etette ole -ettekä meinaa mennäkkään. Älkää nyt suotta kursailko, sillä siellä on hauskaa. Minut vastoin omaa tahtoani talutetiin Myllysillan lavalle Suomenniemelle, joka sijaitsee siinä ihan mökkimaastoisammme.Nyt en enään ole varma pystynkö sinnitellä talven yli ilman lavatansseja. Jäin koukkuun!
<BR>
<BR>Luulin, että lavatansseissa kuunnellaan visva silmässä vaikertavaa hanuria ja kyyhötetään shaali harteilla järven sineen poissaolevasti tuijottaen. Mitä vielä, siellä vedetään vöiden alta revittyä kossua ihonlämpöisenä kuusibaarissa lavan takana, haastetaan riitaa ja vittuillaan kaupunkilaisille, kuten tuleekin -mitens muuten. Innokkaimmat ovat valmiita jopa ottamaan keveää myllyä ilman turhia terä- taikka muita aseita. Pienen väännön jälkeen ollaan jo kavereita -ainakin jos suostut jäämään vähän alakynteen. Reipasta meininkiä kaiken kaikkiaan!
<BR>
<BR>En osaa tanssia, enkä meinaa opetellakaan, mutta tuo ei rajoitanut menoa vähääkään -päinvastoin. Huomasin nimittäin, että uusavuttomaksi heittäytyminen on verraton konsti päästä kontaktiin maatalojen emäntien kanssa. Ottivat oikein asiakseen opettaa kaupunkilaispoikaa panemaan jalalla koreasti. En tohtinut panna vastaan, vaan heittäydyin täysin pallein tanssinpyörteisiin lähietäisyydelle oppia saamaan. Mentiin humpat, valssit, tangot ja polkat yhteen menoon. Askelkuvioita en huomannut vaihtaa pelien välissä, mutta tokkopa tuota kukaan huomasi.
<BR>
<BR>Painoin häpeilemättä kasvoni syvälle minua pyörittäneen emännän raskaasti huojahtelevien rintojen väliin, jotka runsaina pursuivat kesälengin rohkeasti avarretusta kaula-aukosta. Aistin siinä hytkyessäni huumaavia tuoksuja, jota olivat peräisin Herbina-dödöstä, navetasta, hiestä, sekä lenigin helman alta ylös sieraimiini vienosti kumpuavasta innostuneen pimpin aromeista. Olin pyörtyä. Kattoparrut vilisivät silmissäni hetkittäin henkeä haukkoessani, vaan jo kohta painoi riuska käsi pääni takaisin sille varattuun pesään remakan naurun säestämänä.
<BR>Maalla naisetkin ovat miehekkäämpiä, kuin keskiverto nörtti kaupunkioloissa.
<BR>
<BR>Siinä pyörityksessä hiipi väistämättä mieleen Suomi-filmien matalaoviaukkoiset aitat, ja niiden kätköissä suoritetut lemmentyöt. Vaan emäntää portilta ulos saattaessani kohtasin huumorintajuttoman isäntänsä, joka Massikansa istuimen takaa kirvestä hamuten vesitti kaavailemani loppuhuipennuksen exkursiolleni. En tohtinut kyseenalaistaa jämerän oloiselle isännälle uutta nokkimisjärjestystä, vaan luikin suosiolla takavasempaan loppupelejä seuraamaan. Mutta elä Hilma säikähdä, jos sinut yhtäkkiä kaurahalmeeseen kellistän aamulypsyltä palaillessasi -liekki jäi kytemään... Kyllä me vielä se Toivo harhautetaan!
<BR>
<BR>Muuan isäntämies syöpyi myös mieleeni lavalta. Kaveri haki naikkosia tanssuttelemaan niin hanakasti, ettei huomannut kusseensa housuihinsa. Ihmetteli varmaan miehusta tummana polvitaipeisiin sakka, jotta mikä on kun ei käy flaksi. Kaappasi lopulta jakkaran parikseen vetäen polkkaa jatsarit puffettin saakka lotistan. Melkoista haepakkaa saikin -jakkara...
<BR>
<BR>Kyllä maalla on mukavaa!!!
<BR>
<BR>Rööri
<BR>
 
Kymmenkunta vuotta sitten olin Hämeenlinnassa duunissa. Duuniporukka sai houkuteltua minut mukaan lavatansseihin. Erään kolleegani iskustrategia teki nuoreen kloppiin lähtemättömän vaikutuksen.
<BR>Työkaveri kysyi jokaiselta tanssiteltavalta jo varhain ekan biisin aikana seuraavasti:
<BR>\"Anteeksi neiti, olisko teillä noin puoli tuntia aikaa olla pitkäkseen minun kanssani tuolla viljapellossa?\".
<BR> Pari tosikompaa tätiä jätti työkaverini yksin tanssilavalle kesken tanssin, mutta KOLMAS tanssitettava suostui oikopäätä. Samasta hepusta on miljoona muutakin tosilegendaa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Olen samaa mieltä siitä että tansseissa voi olla myös mukavaa. Varsinkin sen pontikan juominen kuusibaarissa tai helvetin pahalta haisevassa vessassa on aika mielenkiintoinen kokemus. Yleensä olen niin rankasti sen johtaja-alkoholin vaikutuksen alaisena ettei minusta pahemmin tanssijaksi ole... Ehkä sitäkin voisi kokeilla ensi kesänä. Ne alakerran baari on tulleet tutuiksi kyllä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös