Annelin nelivetoinen Nissan etenee lähes itsestään, liekö Teslan arvoinen?Nyt on Ville osunut Mattia otsaan siellä Kuopiossa, osuma vahingoitti syytöntä kuten Ilponkin saama turpaanveto Annelilta.
Annelin nelivetoinen Nissan etenee lähes itsestään, liekö Teslan arvoinen?Nyt on Ville osunut Mattia otsaan siellä Kuopiossa, osuma vahingoitti syytöntä kuten Ilponkin saama turpaanveto Annelilta.
Artun ruskea Volvo on ilman nelivetoakin edennyt Närpiöön.Annelin nelivetoinen Nissan etenee lähes itsestään, liekö Teslan arvoinen?
Nyt äijä ryhtynyt pieksemään Ilpoa öisin ölisten Naantalissa.Artun ruskea Volvo on ilman nelivetoakin edennyt Närpiöön.
Naantalilainen Anneli ajaa Nissanillaan Turkulaisen Arsi Lehkosen isän saaressa sijaitsevalle asunnolleNyt äijä ryhtynyt pieksemään Ilpoa öisin ölisten Naantalissa.
Arttu saunoo usein Naantalissa, nytkin on lauteilla löylyt erinomaiset.Naantalilainen Anneli ajaa Nissanillaan Turkulaisen Arsi Lehkosen isän saaressa sijaitsevalle asunnolle
Eilen risoi Ilpoa Niilon omenavarkaus maillaan, alettu Ilpolle siis erityisen törkeäksi.Arttu saunoo usein Naantalissa, nytkin on lauteilla löylyt erinomaiset.
Täytyy öisinkin ruveta kyttäämään epattoa, äijä kirosi synkällä ilmeellä.Eilen risoi Ilpoa Niilon omenavarkaus maillaan, alettu Ilpolle siis erityisen törkeäksi.
Ilpo laittanut mahansa esille erikoisesti, luuleekohan lumoavansa ämmiä?Täytyy öisinkin ruveta kyttäämään epattoa, äijä kirosi synkällä ilmeellä.
Älytön mässäily mahdollisti Ilpon ähkyn.Ilpo laittanut mahansa esille erikoisesti, luuleekohan lumoavansa ämmiä?
Äijäthän hinttimäisesti kyyläilivät yhtä Nikoa.Älytön mässäily mahdollisti Ilpon ähkyn.
Niko itse katselee oikeasti Arttua.Äijäthän hinttimäisesti kyyläilivät yhtä Nikoa.
Arttu ryhtynyt tekemään töitä uskomattoman ahkerasti.Niko itse katselee oikeasti Arttua.
Alkaa homma kääntyä epäilyttävän ronskiksi arvailuksi seksuaalisten taipumusten ilmenemismuodoista.Arttu ryhtynyt tekemään töitä uskomattoman ahkerasti.
Ilpo lähti matkustamaan eilen, nähdäkseen enoansa Mikkeä Ikaalisissa, siellä miehet uskomattomasti olivat duunanneet Opeliin ihmeen suuren takaspoilerin alumiinista.Alkaa homma kääntyä epäilyttävän ronskiksi arvailuksi seksuaalisten taipumusten ilmenemismuodoista.
Arttu lensi Usaan, matka ilmeisesti ihan nappiin, instakuviakin satoja tuolta Atlantasta.Ilpo lähti matkustamaan eilen, nähdäkseen enoansa Mikkeä Ikaalisissa, siellä miehet uskomattomasti olivat duunanneet Opeliin ihmeen suuren takaspoilerin alumiinista.
Amerikan täti lähetteli Artulle näitä, todellisuudessahan Arttu Siuntiossa tapaamassa Annukkaa.Arttu lensi Usaan, matka ilmeisesti ihan nappiin, instakuviakin satoja tuolta Atlantasta.
Arttu söi tonnikalaa illalla.Arsi neppaili nätisti ulkojäillä kiekkoa kaukana Amerikassa asti.
Ilpo luotti liikaa Arttuun, lainasi luottokorttiaankin avokätisesti.Arttu söi tonnikalaa illalla.
"Aiotko votkaa ottaa" kysyi äiti tänään Ilpolta, se ei siitä tykkää itse.Ilpo luotti liikaa Arttuun, lainasi luottokorttiaankin avokätisesti.
Irmeli tequilaa siemailee enimmäkseen."Aiotko votkaa ottaa" kysyi äiti tänään Ilpolta, se ei siitä tykkää itse.
Eilen Naantalissa Ilpoa munille mätkitty, ämmätkin kyllä sille epelille erityisesti naureskelevat.Irmeli tequilaa siemailee enimmäkseen.
No auttakaa urpot ruhjottua epeliä, sairaalaan kuskattava ensimmäisenä, lääkärit ehkä voivat auttaa toveria.Eilen Naantalissa Ilpoa munille mätkitty, ämmätkin kyllä sille epelille erityisesti naureskelevat.
Tuuheatukkainen Olli vie ensiapuun ripeästi Ilpon ambulanssilla.No auttakaa urpot ruhjottua epeliä, sairaalaan kuskattava ensimmäisenä, lääkärit ehkä voivat auttaa toveria.
"Anna minulle Buranaa" urputti lanssissa Arttukin, nyt sairaalassa saatiin Ilpo lääkärille lastoittamaan alaraaja.Tuuheatukkainen Olli vie ensiapuun ripeästi Ilpon ambulanssilla.