Aslak joutuu armeijaan tulemaan, upeissa kertausharjoituksissa suksilla Inarissa ampumaradalle.Nuorena aloitettu imppaaminen monipuolistaa ajatuksia.
Aslak joutuu armeijaan tulemaan, upeissa kertausharjoituksissa suksilla Inarissa ampumaradalle.Nuorena aloitettu imppaaminen monipuolistaa ajatuksia.
Aijjai, mitähän "pohjoisen Ulpukkaa" meni Aslak ryykäisemään, aamulla darrassa alkoi luurista lykkiä ejakulointikuvia.Aslak joutuu armeijaan tulemaan, upeissa kertausharjoituksissa suksilla Inarissa ampumaradalle.
Aijjai, mitähän "pohjoisen Ulpukkaa" meni Aslak ryykäisemään, aamulla darrassa alkoi luurista lykkiä ejakulointikuvia.
Aslak vikisee itkuisen onnettomana, eroon ryhtyminen on saamelaisesta todella ahdasmielistä.Exä juonitteli Aslakin kanssaan uusinnoille Luostolle ottaen intiimejä näpäyksiä, tuloksena ikävä kohtaus uusimman vaimon ilmoittaessa avioerosta.
”Alkoholi hairahduttaa” donnalleen Aslak selittää ”minä itse en Luostolla innostunut suttura tainnutti äijäparan.”Aslak vikisee itkuisen onnettomana, eroon ryhtyminen on saamelaisesta todella ahdasmielistä.
”Alkoholi hairahduttaa” donnalleen Aslak selittää ”minä itse en Luostolla innostunut suttura tainnutti äijäparan.”
Naikkonen uskoakseni Oulaan rakennekyntensä iskenyt komistukseemme kyllästyttyään oikopäätä.Älä itkeä jaksa äijäpaha, parasta alistua rangaistukseesi alapeukutti nuorikko.
Oula ihmisenä kunnollinen, on päivällä älyttömästi äkkirikastunutkin, tonneja ässäarvasta.Naikkonen uskoakseni Oulaan rakennekyntensä iskenyt komistukseemme kyllästyttyään oikopäätä.
Äläpäs, sitten saakin Äkäslompolon aggressiiviset rääväsuutkin viettää "arkipyhänsä" simassa, tonnikaupalla alkotarjoilua.Oula ihmisenä kunnollinen, on päivällä älyttömästi äkkirikastunutkin, tonneja ässäarvasta.
Aslak lupaa Koskenkorvaa ottaa tipoittain ainoastaan, rääväsuut jakavat ongelmaisillekin ihmisille lapsellisen uhmakkaasti alkoholia.Äläpäs, sitten saakin Äkäslompolon aggressiiviset rääväsuutkin viettää "arkipyhänsä" simassa, tonnikaupalla alkotarjoilua.
Aivan liikaa kurja on hapanta ottanut luonnehtii itseään Aslak-poloinen.Aslak lupaa Koskenkorvaa ottaa tipoittain ainoastaan, rääväsuut jakavat ongelmaisillekin ihmisille lapsellisen uhmakkaasti alkoholia.
Aslak sylkee lasiin, alkaa kunnolliseksi, poromies on laskenut oikein, ihminen näin elää nuorekkaammin.Aivan liikaa kurja on hapanta ottanut luonnehtii itseään Aslak-poloinen.
Aslak sylkee lasiin, alkaa kunnolliseksi, poromies on laskenut oikein, ihminen näin elää nuorekkaammin.
No älä heti demonisoi, äijällä älykkyyttä nollalinjalle.Nähtyämme useita opportunistisia ryhtiliikkeitä emme kauaa kuvittele Aslakin aikomuksien menestyvän, mutta ihmeitäkin nähdään.
Noh, ollakseen "limulinjalla" lappalaisen aiottava lähteä itse naulaamaan juomakulttuuriaan, antamaan lähtöpassit läträävälle elintavalle.No älä heti demonisoi, äijällä älykkyyttä nollalinjalle.
Elämä lappalaisena Inarissa nollalinjalla tuo arkielämään voimia, Aslak luo luntakin elinvoimaisena.Noh, ollakseen "limulinjalla" lappalaisen aiottava lähteä itse naulaamaan juomakulttuuriaan, antamaan lähtöpassit läträävälle elintavalle.
Ei lapin iljetys nyt voi olla ilman minttulikööriä ainiaan, ihan selvänä ei naiset "antaudu"Elämä lappalaisena Inarissa nollalinjalla tuo arkielämään voimia, Aslak luo luntakin elinvoimaisena.
Aslak näyttää taas ajautuvan uhkaavasti dokaamaan uudelleen.Ei lapin iljetys nyt voi olla ilman minttulikööriä ainiaan, ihan selvänä ei naiset "antaudu"
Urpoilee uuvatti daamien edessä liiallinen lipido edelleen estää normalisoitumisen.Aslak näyttää taas ajautuvan uhkaavasti dokaamaan uudelleen.
Nyt on rujon miehen alkoholilla läträäminen ihan sekoilua, Oulakin Inarilaiselle tänään useasti mainitsi idoottimaisen sikailun etäännyttävän naisseuralaiset.Urpoilee uuvatti daamien edessä liiallinen lipido edelleen estää normalisoitumisen.
Nyt Aslak iskee serkulleen suoraan erittäin uhkaavan rimpsun: ”Arvatenkin liero alat itsellesi seuralaisiani ehdottelemaan tomppeli!”Nyt on rujon miehen alkoholilla läträäminen ihan sekoilua, Oulakin Inarilaiselle tänään useasti mainitsi idoottimaisen sikailun etäännyttävän naisseuralaiset.
Taitavat ottaa miekkoset pienet painitkin erimielisyyksien lisääntyessä illanistujaisissa.Nyt Aslak iskee serkulleen suoraan erittäin uhkaavan rimpsun: ”Arvatenkin liero alat itsellesi seuralaisiani ehdottelemaan tomppeli!”
Taitavat ottaa miekkoset pienet painitkin erimielisyyksien lisääntyessä illanistujaisissa.
Alissalle dokaamista DNA:han isä kavahtaa toivoisi isäänsä onnekkaammaksi.Illan lähestyessä loppuaan Aslak nuokkuu itkuisena saatuaan turpiinsa, uudistuminen jämähti alkuunsa ilmeisenä syynä isänpuolisen suvun synkkä addiktio.
Alissalle dokaamista DNA:han isä kavahtaa toivoisi isäänsä onnekkaammaksi.